ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αρνητικό εμφανίζεται το πρόσημο των εισπράξεων για 7 στις 10 επιχειρήσεις, σε ό,τι αφορά στην περίοδο των χειμερινών εκπτώσεων, βάσει των απαντήσεων που έδωσαν οι επιχειρηματίες σε σχετική έρευνα.
Στην έρευνα της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ), συγκεκριμένα, τα στοιχεία που προκύπτουν, αποκαλύπτουν ότι το 68% των επιχειρήσεων είδε να μπαίνουν λιγότερες εισπράξεις στα ταμεία, σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Μόλις το 8% των επιχειρήσεων, σύμφωνα με τα αποτελέσματα, πήγε καλύτερα φέτος, ενώ για το 24% των επιχειρήσεων ο τζίρος παρέμεινε περίπου ο ίδιος.
Οι ίδιοι επιχειρηματίες απάντησαν πως καλύτερη περίοδος για τις εκπτώσεις ήταν ο Ιανουάριος (49%), ακολούθησε το πρώτο δεκαπενθήμερο του Φεβρουαρίου (23%) και, τέλος, μόλις για το 9% των επιχειρήσεων καλύτερα πήγε το τέλος του Φεβρουαρίου.
Αναφορικά με τους καταναλωτές, σχεδόν οι μισοί προτίμησαν να κάνουν τις αγορές τους με κάρτα (49%), το 36% επέλεξε και κάρτα και μετρητά, ενώ μόνο το 14% πλήρωσε αποκλειστικά με μετρητά.
Παράλληλα, δύο στους τρεις επιχειρηματίες απάντησαν πως το άνοιγμα την Κυριακή μέσα στις εκπτώσεις δε βελτίωσε τον τζίρο τους, ενώ ένας στους τέσσερις είπε ότι το άνοιγμα ήταν τελικά επιβαρυντικό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Σ. Λαζαρίδης: Στόχος του ΧΑ η κατεύθυνση κεφαλαίων σε καινοτόμες επιχειρήσεις και startups
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ernst & Young: Τι προβληματίζει τα στελέχη των ελληνικών επιχειρήσεων
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Σπύρος Θεοδωρόπουλος: «Επιχειρηματικότητα για να υπάρχει η χώρα»
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΗΠΑ-Πηγές: Ο σύμβουλος εθνικής ασφάλειας του Λευκού Οίκου Μάικ Γουόλτς εγκαταλείπει το πόστο του
- Σερβία: Διαδηλώσεις φοιτητών και εργαζομένων σε όλες τις μεγάλες πόλεις της χώρας
- ΗΠΑ: Σε χαμηλό 5μήνου η μεταποιητική δραστηριότητα
- ΣΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ για Hellenic Train: Η απόλυση Γενιδούνια αναδεικνύει τον αυταρχισμό με τον οποίο λειτουργεί η διοίκησή της
