Για πρώτη φορά στην ιστορία της, γνωστή αλυσίδα καταστημάτων ρούχων έφτασε στην πρώτη θέση της λίστας με τις πιο μισητές αμερικανικές μάρκες. Σύμφωνα με το Business Insider, η διάσημη εταιρία Abercombie & Fitch βγήκε έφτασε στο νούμερο ένα της λίστας. Η λίστα αυτή που δημιουργήθηκε από την εταιρία ερευνών για τους ευχαριστημένους καταναλωτές της Αμερικής ( ACSI ), η δυσαρέσκεια των οποίων έφτασε στο 65%, ψηφίζοντας αρνητικά το γνωστό ” Brand”, κατατάσσοντας την εταιρία αυτή στην χαμηλότερη θέση. Η έρευνα της ACSI είναι βασισμένη σε ερωτήσεις που έγιναν στους Αμερικανούς καταναλωτές για την εμπειρία που αποκόμισαν ψωνίζοντας στα καταστήματα των μεγάλων εταιριών ” Brands”.
Ο υπεύθυνος της έρευνας, Forrest Morgeson τόνισε πως όταν οι ειδικοί βλέπουν τόσο μεγάλα ποσοστά δυσαρέσκειας για μια εταιρία που δεν αποτελεί μονοπώλιο, όπως για παράδειγμα εταιρίες σαν τα McDonalds, η ανησυχία γίνεται μεγαλύτερη καθώς μιλάμε για μια εταιρία μικρότερης εμβέλειας που θα είναι δύσκολο να αντιστρέψουν την κατάσταση.
Η Abercombie τον τελευταίο καιρό έχει εντείνει τις προσπάθειες της για την σμίκρυνση των logos της και θέλοντας να μειώσει την σεξουαλικότητα των brands της. Aν και καταβάλλει προσπάθειες, ωστόσο πρέπει να προχωρήσει και σε άλλες ενέργειες για να ανατρέξει την αρνητική κατάσταση που επικρατεί στην πεποίθηση του κοινού ως προς το Brand της.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μυλωνάς (Εθνική): Το σχέδιο για χρηματοδότηση μεγάλων project, η διανομή του 60% των κερδών και οι ελπίδες για τα στεγαστικά
- Φωτιά ηλεκτρικού οχήματος σε υπόγειο χώρο
- Snappi: Είσοδος σε πάνω από τρεις ευρωπαϊκές χώρες μέχρι το 2029
- Αναστάσιος Ροζολής (ΣΕΚΠΥ): Χρειάζεται ένα σχέδιο για την ενίσχυση της αμυντικής βιομηχανίας
