• Business

    Adidas: Η Κίνα ψαλίδισε τον στόχο κερδοφορίας για το 2022

    • Bloomberg
    Κατάστημα της Adidas στη Σαγκάη

    Κατάστημα της Adidas στη Σαγκάη


    Η Adidas μείωσε τους στόχους κερδοφορίας της για φέτος και προέβλεψε βουτιά στα έσοδα από την Κίνα λόγω των lockdown.

    Η εταιρεία δήλωσε την Παρασκευή ότι τα σημεία συμφόρησης στον εφοδιασμό που σημειώνονται στο Βιετνάμ έχουν μειώσει τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, επηρεάζοντας αντίστοιχα τις πωλήσεις της.

    Το ένα πέμπτο της εταιρείας αθλητικών ειδών υπολειτουργεί εν μέσω του ανεμοστρόβιλου των γεωπολιτικών προκλήσεων.

    Τα έσοδα του πρώτου τριμήνου στην ευρύτερη Κίνα μειώθηκαν κατά 35% και η Adidas άρχισε να αυξάνει τις τιμές καθώς το υψηλότερο κόστος για τη μεταφορά, τα υποδήματα και την ένδυση έχει αντίκτυπο στην κερδοφορία της.

    Τα διεθνή brands αγωνίζονται να καταστήσουν την Κίνα βασικό μοχλό για την ανάπτυξη τους, μετά από σχεδόν ένα χρόνο καταναλωτικών μποϊκοτάζ και προνομιακής μεταχείρισης για τις εγχώριες εταιρείες. Η Adidas αντικατέστησε τον επικεφαλής των κινεζικών δραστηριοτήτων της τον περασμένο μήνα, προωθώντας ένα στέλεχος που διαχειριζόταν εκεί ένα τοπικό brand.

    Η Adidas μείωσε τον στόχο μεικτού περιθωρίου κέρδους φέτος στο 50,7%. Προηγουμένως στόχευε για 51,5% έως 52%. Η εταιρεία μείωσε επίσης τις προβλέψεις για το λειτουργικό της περιθώριο.

    Η αύξηση των πωλήσεων και τα κέρδη θα διαμορφωθούν στο χαμηλότερο σημείο των προβλέψεών της, υποστήριξε η εταιρεία. Ειδικότερα, προβλέπει αύξηση των εσόδων κατά 11% έως 13% φέτος σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση και προσαρμόζει τα καθαρά κέρδη 1,8 δισ. ευρώ σε 1,9 δισ. ευρώ.

    Τα έσοδα μειώθηκαν κατά 3% σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση το πρώτο τρίμηνο. Η Adidas είπε ότι έχασε πωλήσεις 400 εκατομμυρίων ευρώ (421 εκατομμύρια δολάρια) επειδή τα lockdown στο Βιετνάμ πέρυσι κατέστησαν αδύνατο για τα εργοστάσια της να παράγουν αρκετά  εμπορεύματα.

    Η Adidas είπε ότι ο πόλεμος στην Ουκρανία θέτει σε κίνδυνο έσοδα ύψους έως και 250 εκατ. ευρώ. Αυτό είναι το ήμισυ των δραστηριοτήτων της από τη Ρωσία και την περιοχή της Κοινοπολιτείας Ανεξαρτήτων Κρατών (ΚΑΚ) και αντιπροσωπεύει περίπου 1 ποσοστιαία μονάδα αύξησης στις συνολικές πωλήσεις.

    Διαβάστε ακόμη:

    Adidas: Διακόπτει τη συνεργασία με την Ρωσική Ποδοσφαιρική Ένωση



    ΣΧΟΛΙΑ