• Business Of Fashion

    Ο νέος ιδιοκτήτης της Versace θέλει περισσότερα καταστήματα και τα θέλει τώρα

    • Bloomberg

    A pedestrian passes a Gianni Versace SpA store in Milan, Italy, on Monday, Sept. 24, 2018. Photographer: Francesca Volpi/Bloomberg


    Ο νέος ιδιοκτήτης της Versace θέλει περισσότερα καταστήματα και τα θέλει γρήγορα.

    Η Capri Holdings, η οποία αγόρασε τον ιταλικό οίκο έναντι περίπου 2,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων στα τέλη του περασμένου έτους, σχεδιάζει να ανοίγει δεκάδες καταστήματα ετησίως και να ανακαινίσει τα υπάρχοντα καταστήματα για να επιτύχει το στόχο της για διπλασιασμό των ετήσιων πωλήσεων της Versace. Η εταιρεία θα δαπανήσει επίσης περισσότερα για το μάρκετινγκ της μάρκας, καθώς επεκτείνεται σε τσάντες και αξεσουάρ.

    «Είναι πολύ σαφές: Η παραγωγικότητα στα καταστήματά μας δεν είναι αυτό που πρέπει να είναι», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Versace, Jonathan Akeroyd, ο οποίος στοχεύει να διπλασιάσει σχεδόν τις πωλήσεις των μπουτίκ ανά τετραγωνικό πόδι.

    «Πρέπει να αυξήσουμε ταχύτατα την παραγωγικότητα και αυτό θα είναι πραγματικά ο αληθινός καθοριστικός παράγοντας για να φτάσουμε στον στόχο μας των 2 δισ. δολαρίων» ως προς τον τζίρο.

    Η Capri, η οποία έχει επίσης τα brands Michael Kors και Jimmy Choo, θέλει να επεκταθεί από τα υπάρχοντα 188 καταστήματα Versace σε περίπου 300 μέχρι το 2022, με νέες τοποθεσίες σε κάθε γεωγραφική περιοχή. Πάνω από τα μισά υφιστάμενα καταστήματα της Versace είναι στην Ασία, συμπεριλαμβανομένων 40 στην Κίνα.

    Αυτήν την εβδομάδα, η μάρκα θα ανοίξει ένα κατάστημα στο Πεκίνο, το οποίο θα είναι το μεγαλύτερο της στην Κίνα, και σκέφτεται να ανοίξει δεύτερα καταστήματα στο Παρίσι και στο Λονδίνο. Όλα τα νέα καταστήματα θα βρίσκονται υπό το κύριο εμπορικό σήμα της Versace. Δύο άλλες γραμμές – Versace Versus και Collection Versace – έχουν ήδη διακοπεί υπό την ιδιοκτησία της Capri.

    Τα καταστήματα της Versace, τα οποία είχαν προηγουμένως επικεντρωθεί στην πώληση ρούχων, θα αναδιοργανωθούν ώστε να διαθέτουν περισσότερες τσάντες, υποδήματα και μικρά δερμάτινα είδη. Τα καταστήματα που έχουν ανοίξει τους τελευταίους μήνες χαρακτηρίζονται από προεξέχουσες εμφανίσεις τσαντών, χαρτοφυλάκων και σακιδίων για άνδρες και γυναίκες, εκεί που προηγουμένως θα υπήρχαν φορέματα. Ένα νέο κατάστημα στη Φλωρεντία, για παράδειγμα, αφιερώνει το 30% του χώρου του σε αξεσουάρ.

    Εν τω μεταξύ, τα 28 καταστήματα της Versace θα υποβληθούν σε ένα «πρόγραμμα πλήρους ανακαίνισης», δήλωσε ο Akeroyd.

    Design και Μάρκετινγκ

    Αλλαγές βρίσκονται επίσης σε εξέλιξη στο design. Τα νέα στυλ θα προωθήσουν αυτό που η μάρκα αποκαλεί «κώδικες του brand», όπως το λογότυπο με τη Μέδουσα και η χρυσοποίκιλτη επιγραφή για τα οποία η Versace είναι γνωστή, ενσωματώνοντάς τα σε διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων, όπως εξαρτήματα για τσάντες.

    Η ομάδα μάρκετινγκ αναδιαρθρώνεται επίσης. Ο Akeroyd δήλωσε ότι η διαφήμιση στο Versace ήταν πάρα πολύ «παλιομοδίτικη» με ώθηση από τις επιδείξεις μόδας και τη φωτογραφία. Οι επικείμενες καμπάνιες θα επικεντρωθούν περισσότερο στα προϊόντα και θα προωθούνται μέσω των social media.

    Το πρώτο μεγάλο λανσάρισμα προϊόντων της Versace υπό την ομπρέλα της Capri θα γίνει αυτό το φθινόπωρο, όταν θα κυκλοφορήσει η σειρά Virtus που παρουσιάστηκε στα ντεφιλέ τον Φεβρουάριο. Η εταιρεία ελπίζει να αναπτύξει τα αξεσουάρ στο 60% της συνολικής δραστηριότητάς της, από το σημερινό 35%.



    ΣΧΟΛΙΑ