Business Of Fashion

Memo Paris… Το ταξίδι ως προορισμός

  • NewsRoom


Νέα στάση στην Αθήνα κάνει ένας μεγάλος niche οίκος αρωμάτων, ο οίκος  Memo Paris, ο οποίος επεκτείνει την παρουσία του στην ελληνική αγορά, με νέο σταθμό στο attica του Golden Hall.

Μέσα από τις τέσσερις πολυτελείς συλλογές του, ο οίκος Memo Paris επαναπροσδιορίζει το χάρτη ενός αισθαντικού κόσμου, γεμάτου συγκίνηση, που ανανεώνεται με αρώματα, συστατικά και αισθήσεις.

Με κεντρικό μήνυμα πως «Το ταξίδι είναι ο προορισμός» και έδρα το Παρίσι, η Clara και ο John Molloy, οι εμπνευσμένοι ιδρυτές του οίκου, είδαν το άρωμα ως ένα μέσο για να κάνουν ένα μαγικό ταξίδι που ξεπέρασε σύνορα και δημιουργούσε αφορμές για αποδράσεις ξανά και ξανά.

Σήμερα, οι συλλογές του οίκου Memo Paris διατίθενται σε περισσότερες από 30 χώρες και οι αναμνήσεις ανανεώνονται συνεχώς.

Η συλλογή «Les Échappées» περιλαμβάνει έξι σημεία σύνδεσης, από το εκλεπτυσμένο, μποέμ Παρίσι ως την καρδιά της Burma.

Η συλλογή «Cuirs Nomades» εξερευνά νότες δέρματος μέσα από έξι εμβληματικούς προορισμούς, από την Αφρική ως την Ιταλία.

Η συλλογή «Graines Vagabondes» καλλιεργεί τη μυρωδιά φυσικών ριζών, όπως το σουσάμι, που παραμένει όμως σπάνιο στην αρωματοποιία.

Τέλος, η συλλογή «Art Land» αποκαλύπτει μια πιο αισθητική πλευρά του Memo που αποτίει φόρο τιμής σε μυστηριώδη εδάφη που έχουν μετασχηματιστεί από το καλλιτεχνικό άγγιγμα της ανθρωπότητας.

Μια νέα σαγηνευτική προσθήκη έρχεται να εμπλουτίσει το αρωματικό portfolio του οίκου Memo Paris, το “Moroccan Leather”. Εδώ τα χρώματα τις ίριδας αναμειγνύονται με πιπέρι, αμάραντο και ginger και το άρωμα απογειώνεται με νότες του φυτού ylang-ylang.

Το “Moroccan Leather” τιμά μια αρχαία πόλη που δεσπόζει μέσα σε ανθισμένες πορτοκαλιές, αντικατοπτρίζοντας τα άνθη της ίριδας.

Η ιστορία ενός μοναδικού ταξιδιού

Η Clara και ο John Molloy, οι ιδρυτές της Memo, γνωρίστηκαν το 2005 σε ένα λιφτ χιονοδρομικού, μεταξύ ουρανού και γης, μεταξύ δύο κόσμων, σε αυτό το αβαρές διάστημα που αναδεικνύει την τολμηρή πλευρά και διευρύνει τους ορίζοντες ενός ανθρώπου.

Δεν άργησαν να αποφασίσουν να ξεκινήσουν μαζί ένα μακρύ ταξίδι. Θα ήταν ταυτόχρονα και ένα δημιουργικό ταξίδι. Η Memo, που δημιουργήθηκε το 2007, αποτελεί ένα μέρος της περιπέτειας: μία συλλογή αρωμάτων από μακριά, η οποία τώρα μπορεί να υπερηφανεύεται για δεκαοχτώ ξεχωριστά αρώματα. Κάθε άρωμα και ένας νέος προορισμός, ένα σημείο εκκίνησης για μια επική αφύπνιση των αισθήσεων.

Η επιλογή αυτή καθοδηγήθηκε από το παρελθόν και τις πεποιθήσεις τους: Ο John Molloy μεγάλωσε στην ιρλανδική ύπαιθρο, περιτριγυρισμένος από άλογα, πριν ταξιδέψει στον κόσμο για να ανακαλύψει άλλους πολιτισμούς  και τη ζωή πέρα από την εργασία με το δέρμα και τη γη.

Με καταγωγή από την Ανδαλουσία, και ως εκ τούτου ευαίσθητη σε εξωτερικές επιρροές, η Clara Molloy ανέπτυξε την αγάπη της για τις διαφορετικές προφορές στη σκιά του Πύργου του Άιφελ, τα Καταλανικά πεύκα και τις Ελβετικές Άλπεις. Τα ταξίδια είναι τόσο σημαντικά για εκείνη όσο και η αναπνοή.

Είδαν το άρωμα σαν έναν μέσο για να κάνουν  ένα μαγικό ταξίδι, που επεκτάθηκε πέρα από κάθε σύνορο, ταξιδεύοντας ξανά και ξανά. Τους γοήτευε να φαντάζονται το μπουκάλι σαν έναν προορισμό.

Η δημιουργία ενός αρώματος ακολουθεί την ίδια ιεροτελεστία με ένα ταξίδι, υπηρετώντας σαν όριο μεταξύ γνωστού και άγνωστου. Μυρίζοντας, εισπνέοντας ένα άρωμα, είναι σαν να αποδέχεσαι να απομακρυνθείς από τη ζώνη ασφαλείας, σε αναζήτηση νέων αισθήσεων, συνδέοντάς τες με την προσωπική εμπειρία κάποιου. Το άρωμα προκαλεί έναν ενθουσιασμό όμοιο με εκείνον ενός ταξιδιού, μιας αναχώρησης. Όλα έχουν να κάνουν με την ειλικρίνεια και την εγκατάλειψη.

Η Clara πρώτα κάλεσε εξειδικευμένους σχεδιαστές αρωμάτων για να δημιουργήσει μία συναισθηματική χαρτογράφηση ξεχωριστών αρωμάτων. Αφότου έγραψε ένα βιβλίο το 2006 με θέμα τις «μύτες», αυτούς τους διακριτικούς δημιουργούς, γεννήθηκε η ιδέα να δημιουργήσει το δικό της οίκο αρωμάτων. Είχε έρθει η ώρα να σηκώσει την άγκυρα και να ξεκινήσει το ταξίδι.

Το όνομα αυτού του πειρατικού πλοίου θα ήταν«Memo». «Memo» από την λέξη «memory» (ανάμνηση), δίνοντας στο άρωμα μία άμεση σύνδεση με την κατάσταση αναπόλησης και ευαισθησίας που χαρακτηρίζει τα ταξίδια και την ανακάλυψη.

Η έκφραση «Το ταξίδι είναι ο προορισμός» αποτυπώνει μοναδικά το πνεύμα του brand.