• Business Of Fashion

    Οι τσάντες της Louis Vuitton έδωσαν ώθηση στα αποτελέσματα του ομίλου LVMH

    • NewsRoom
    louis vuitton


    Συγκρατημένη αισιοδοξία για το νέο έτος εξέφρασε ο όμιλος Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), μετά την καλή πορεία των αποτελεσμάτων της στο τέταρτο τρίμηνο του έτους. Παρά το φόβους που υπήρχαν λόγω της επιβράδυνσης των πωλήσεων στην Κίνα, οι απώλειες αντισταθμίστηκαν από την επιτάχυνση της ανάπτυξης που εμφάνισαν οι τσάντες της εταιρείας.

    “Η LVMH εισέρχεται με εμπιστοσύνη αλλά και επιφυλακτικότητα στο 2019 και για άλλη μια φορά θέτει ως στόχο την ενίσχυση της παγκόσμιας ηγετικής της θέσης στα είδη πολυτελείας”, δήλωσε ο ισχυρός όμιλος.

    Συγκεκριμένα, ο μεγαλύτερος όμιλος της βιομηχανίας πολυτελών ειδών, LVMH, που περιλαμβάνει ονόματα όπως η Givenchy και η ετικέτα σαμπάνιας Moet & Chandon, ανακοίνωσε έσοδα ύψους 13,7 δισ. ευρώ (15,64 δισ. δολάρια) για την περίοδο Οκτωβρίου-Δεκεμβρίου 2018.

    Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 9% -εξαιρουμένων των συναλλαγματικών διακυμάνσεων και των επιπτώσεων από το άνοιγμα νέων καταστημάτων και τις εξαγορές- έναντι 10% που ήταν η αύξηση στο τρίμηνο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου 2018 και κινήθηκαν σύμφωνα με τις προβλέψεις.

    Στην Ασία, από όπου προέρχεται το μεγαλύτερο μέρος των κερδών του, τα έσοδα επιταχύνθηκαν το τέταρτο τρίμηνο, σημειώνοντας μεγαλύτερη αύξηση σε σχέση με το τρίτο τρίμηνο.

    Η LVMH και οι ανταγωνίστριες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένου του ομίλου Kering, ιδιοκτήτη της Gucci, με έδρα το Παρίσι, ενισχύθηκαν από την αυξανόμενη ζήτηση που υπήρξε για τα προϊόντα τους από τους νέους, μεσαίας κατηγορίας αγοραστές της Κίνας τα τελευταία δύο χρόνια.

    κινεζοι
    Κινέζοι ψωνίζουν Louis Vuitton στο Harrods του Λονδίνου

    Παρά το γεγονός ότι τα μοτίβα αγορών μετατοπίζονται, η κεντρική Κίνα παραμένει ελκυστική λόγω των περικοπών των φόρων εισαγωγής και της πτώσης του γιουάν.

    Ωστόσο, η επιβράδυνση της αγοράς ακινήτων στην Κίνα, προκαλεί ανησυχίες στους επενδυτές σχετικά την περαιτέρω ανάπτυξη της οικονομίας της χώρας και τη μείωση του πλούτου των καταναλωτών.

    Η LVMH δήλωσε ότι τα λειτουργικά της έσοδα αυξήθηκαν κατά 21% το 2018 στο σύνολό τους, καταγράφοντας ρεκόρ 10 δισεκατομμυρίων ευρώ.

    Ο όμιλος, ο οποίος έχει αναπτυχθεί εδώ και δεκαετίες με μια σειρά από εξαγορές υψηλού προφίλ, δήλωσε ότι η ελεύθερη ταμειακή του ροή αυξήθηκε κατά 16% πέρυσι στα 5,5 δισ. ευρώ.

    Bernard Arnault, CEO και ιδρυτής της LVMH

     

     



    ΣΧΟΛΙΑ