• Business Of Fashion

    Η νέα κατάκτηση του Γιώργου Λάνθιμου

    • NewsRoom

    Γιώργος Λάνθιμος


    Τον ένα μετά τον άλλο χώρο κατακτά ο βραβευμένος Έλληνας σκηνοθέτης, Γιώργος Λάνθιμος.

    Ο Γιώργος Λάνθιμος είναι πλέον διάσημος Έλληνας σκηνοθέτης, ξεχωριστός για την ιδιαίτερη δημιουργική του ματιά, διεθνώς αναγνωρισμένος και επιτυχημένος, αλλά και βραβευμένος στα μεγάλα κινηματογραφικά φεστιβάλ του κόσμου.

    Το ταλέντο του, ωστόσο, φαίνεται ότι δεν εξαντλείται στη σκηνοθεσία. Αυτό σκέφτηκε μάλλον ο οίκος μόδας Gucci όταν, στις αρχές του περασμένου καλοκαιριού, ανέθεσε στον σκηνοθέτη το ρόλο του φωτογράφου για τη συλλογή Cruise 2020, για τις ανάγκες του look book της κολεξιόν.

    Αυτή τη φορά, ο διάσημος Έλληνας σκηνοθέτης κατακτά τον χώρο του βιβλίου, καθώς μια σειρά από καινούριες φωτογραφίες που έχει επιμεληθεί ο ίδιος συγκροτούν ένα καινούργιο βιβλίο τέχνης για τον ιταλικό οίκο μόδας, με τίτλο «Ωοτοκία».

    Φωτογραφημένα στην Αίθουσα «Λήδα» της Villa Albani Torlonia στη Ρώμη, τα μοντέλα ποζάρουν ανάμεσα σε Ρωμαϊκά και Αρχαία Ελληνικά γλυπτά. Ηλικιωμένοι άντρες και γυναίκες, με τα πρόσωπα καλυμμένα με άσπρη πούδρα, μιμούνται τα αγάλματα, νεότερα πρόσωπα εμφανίζονται φορώντας τις πολύχρωμες και εκλεκτικές δημιουργίες του οίκου.

    «Το να έχεις τους ηθοποιούς και τα μοντέλα να επικοινωνούν με το περιβάλλον, αντιπαραθέτοντάς τους με αυτά τα πανάρχαια αγάλματα και με τους ηλικίας αιώνων τοίχους ήταν ιδιαίτερα αναζωογονητικό», δήλωσε ο διάσημος σκηνοθέτης. «Αυτή η διαδικασία έμοιαζε να είναι, ταυτόχρονα, μια πρόβα για ένα μελλοντικό θεατρικό έργο και οι απαρχές της δημιουργίας μιας τελετουργίας την οποία τα πρόσωπα στις φωτογραφίες θα εξακολουθούν να επαναλαμβάνουν, τα χρόνια που έρχονται» πρόσθεσε.

    «Ήταν λόγος χαράς το ότι μου δόθηκε η ευκαιρία να δημιουργήσω αυτές τις εικόνες εμπνεόμενος από τη δουλειά του Αλεσάντρο Μικέλε» υπογράμμισε, επιπλέον, ο Γιώργος Λάνθιμος.

    Ο Αλεσάντρο Μικέλε, ο διευθυντής δημιουργικού στον ιταλικό οίκο, εμπνεύστηκε από ένα συγκεκριμένο άγαλμα στον κήπο της βίλας, το «Η Λήδα και ο Κύκνος» – ρωμαϊκό αντίγραφο ελληνικού αγάλματος του 4ου αιώνα – για να εξερευνήσει, μεταξύ πολλών άλλων, τη σημασία του αντίγραφου. «Ήταν λόγος χαράς το ότι μου δόθηκε η ευκαιρία να δημιουργήσω αυτές τις εικόνες εμπνεόμενος από τη δουλειά του Αλεσάντρο Μικέλε» υπογράμμισε ο Έλληνας σκηνοθέτης.



    ΣΧΟΛΙΑ