• Business Of Fashion

    Αρώματα εμπνευσμένα από διάσημα έργα τέχνης λανσάρει το Μουσείο του Λούβρου

    λουβρο

    Μουσείο του Λούβρου


    Την τολμηρή απόφαση να δραστηριοποιηθεί στο εμπόριο πήρε το διάσημο μουσείο της γαλλικής πρωτεύουσας, το Μουσείο του Λούβρου, αφού αποφάσισε να λανσάρει συνολικά 8 αρώματα, εμπνευσμένα από έργα τέχνης παγκοσμίου φήμης, τα οποία φιλοξενούνται στο μουσείο.

    Με στόχο να πετύχει το βέλτιστο αποτέλεσμα, η διεύθυνση του μουσείου επιστράτευσε δύο από τους κορυφαίους επαγγελματίες στον χώρο των αρωμάτων.

    Ανάμεσα στα έργα τέχνης, που θα αξιοποιηθούν ως πηγή έμπνευσης και θα συνδεθούν εμπορικά με τα νέα αρώματα που θα κυκλοφορήσει το μουσείο, συμπεριλαμβάνονται και δύο διάσημα ελληνικά έργα.

    Ο λόγος για την «Αφροδίτη της Μήλου», αλλά και την «Νίκη της Σαμοθράκης». Στόχος αυτής της ενέργειας είναι να κατασκευαστούν αρώματα, που θα μπορούσαν, θεωρητικά, να ταιριάζουν και να αντιπροσωπεύουν τα διάσημα γλυπτά. Το μουσείο, δηλαδή, θα προσπαθήσει να αναπαραστήσει το πώς θα μύριζε η Αφροδίτη της Μήλου, αν ήταν ζωντανή οντότητα.

    αφροδιτη μηλου
    Η Αφροδίτη της Μήλου

    Μοναδική εξαίρεση στα διάσημα έργα τέχνης του μουσείου που θα αξιοποιηθούν ως πηγή έμπνευσης αποτελεί η περίφημη Μόνα Λίζα. Η διεύθυνση του μουσείου διαπίστωσε ότι τον πίνακα διατρέχει ένα γοητευτικό μυστήριο, που καλό θα ήταν να διατηρηθεί.

    Σημειώνεται ότι επικεφαλής αυτής της νέας πρωτοβουλίας του μουσείου του Λούβρου του Παρισιού θα τεθούν ο Ραμντάν Τουχαμί και η Βικτωρία ντε Ταϊλάκ. Εκείνοι θα ηγηθούν μιας ομάδας ειδικών, οι οποίοι θα κληθούν να υλοποιήσουν τα σχέδια των υπευθύνων του γαλλικού μουσείου.

    Όπως δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Τουχαμί, «Όλο το εγχείρημα έχει να κάνει με την προσθήκη μιας διάστασης όσφρησης σε μια οπτική εμπειρία. Έχουμε διαλέξει οχτώ κορυφαίους αρωματοποιούς και τους έχουμε δώσει 100% ελευθερία, χωρίς όριο στον διαθέσιμο προϋπολογισμό».

    νικη σαμοθρακης
    Η Νίκη της Σαμοθράκης

    Ταυτόχρονα, σύμφωνα με τα όσα είπε εκπρόσωπος του Λούβρου, «αυτό που θέλουμε με τα αρώματα είναι να βοηθήσουμε να «ξυπνήσουν» όλες οι αισθήσεις των επισκεπτών, ενώ βλέπουν όλα τα έργα τέχνης στο μουσείο».

    Σημειώνεται ότι συνολικά θα παραχθούν οχτώ αρώματα, τα οποία θα τεθούν προς πώλησε σε ένα pop-up κατάστημα, που θα ανοίξει στις 3 Ιουλίου.



    ΣΧΟΛΙΑ