Η ιστορία ξεκινά όταν τρεις ταλαντούχοι άνθρωποι, ο κάθε ένας κορυφαίος στον κλάδο του με τη δική του ειδίκευση, συναντήθηκαν τυχαία. Οι τρεις φίλοι Jeff Zalaznick, Mario Carbone και Rich Torrisi, γνωρίστηκαν στη Νέα Υόρκη όταν ήταν ακόμη πολύ νέοι.

Και η μοίρα ένωσε τρεις φίλους-συνεργάτες

Ο Zalaznick γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Νέα Υόρκη και είναι απόφοιτος του Cornell. Πριν γίνει εστιάτορας, εργάστηκε ως επενδυτικός τραπεζίτης στην J.P. Morgan, και στο τμήμα πελατειακών σχέσεων του Ξενοδοχείου Mandarin Oriental. Έχει μάλιστα συμπεριληφθεί στις λίστες «30 Under 30» των Zagat και Forbes για τα πολλαπλά του επιχειρηματικά επιτεύγματα.

1

Ο πρώην τραπεζίτης είχε την απαιτούμενη χρηματοοικονομική εμπειρία και τη γνώση από τον χώρο της φιλοξενίας και σε ηλικία 27 ετών, συνάντησε τους μελλοντικούς συνεργάτες του, τους σεφ Mario Carbone και Rich Torrisi, τυχαία, στο Café Boulud όπου εργαζόταν ο Mario Carbone.

Ο Carbone, επίσης Νεοϋορκέζος, μεγάλωσε στο Queens, περιτριγυρισμένος από την ιταλική κουζίνα λόγω των παππούδων του. Εργάστηκε σε τοπικά εστιατόρια και κατέληξε στο Café Boulud, τον ναό της κλασικής γαλλικής κουζίνας του Daniel Boulud. Εκεί, επανένωσε τις σχέσεις του με τον παλιό του φίλο από τη σχολή μαγειρικής, τον Rich Torrisi, που στην ηλικία των δεκατριών ετών μαγείρευε σε εστιατόρια κοντά στο σπίτι της παιδικής του ηλικίας, στο Hudson Valley.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by CARBONE (@carbonerestaurants)

Οι δυο τους έθεσαν τα θεμέλια για την ιδέα που πραγματοποίησαν το 2009: το Torrisi Italian Specialties. Ήταν μια μικρή επένδυση από φίλους και συγγενείς, έγινε όμως το θέμα συζήτησης της πόλης. Όταν ο Jeff Zalaznick επισκέφθηκε το Torrisi Italian Specialties, ενθουσιάστηκε και έγινε συνέταιρος. Έτσι, γεννήθηκε η Major Food Group.

Η μεγάλη ιδέα

Η MFG διαθέτει μια νέα γενιά εστιατορίων που διατηρούν το υψηλότερο επίπεδο ποιότητας φαγητού και εξαιρετικής εξυπηρέτησης σε μια διασκεδαστική και φιλόξενη ατμόσφαιρα για τους επισκέπτες. Το αχτύπητο τρίο αγκαλιάζει την υπερδύναμη της διαφοροποιημένης γνώσης.

Η σχέση των φίλων είναι συνεργατική, και με τα χρόνια, ο Carbone ανέπτυξε ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τη δημιουργική κατεύθυνση, την επιμέλεια της μουσικής και της εσωτερικής διακόσμησης, την επιλογή των πορσελάνινων και γυάλινων σκευών και την επίβλεψη του γραφιστικού σχεδιασμού. Αυτό πρόσθεσε στο τρίο μια αισθητική υπεροχή.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by CARBONE (@carbonerestaurants)

Καθώς η εταιρεία τους αναπτυσσόταν, ο Torrisi επικεντρώθηκε στην έρευνα και την ανάπτυξη, σχεδιάζοντας μενού και πιάτα για όλα τα εστιατόρια της MFG, διατηρώντας τα υψηλά γαστρονομικά πρότυπα και εκπαιδεύοντας έναν αυξανόμενο αριθμό σεφ.

Τα επιτεύγματά τους είναι σχεδόν αδύνατο να μετρηθούν. Πέρα από τα θρυλικά εστιατόρια Carbone, Sadelle’s, The Grill και τους αποκλειστικούς ιδιωτικούς χώρους, όπως το Crown Club στο Barclays Center, και τα πολυτελή ξενοδοχεία όπως το Newbury Boston, το πολυδιάστατο brand φιλοξενίας έχει εξελιχθεί σε μια σύγχρονη, εορταστική εκδοχή του πολυτελούς τρόπου ζωής.

Μια παγκόσμια γαστρονομική αυτοκρατορία

Η MFG έχει δημιουργήσει μια παγκόσμια αυτοκρατορία που σήμερα αριθμεί πάνω από σαράντα εστιατόρια, ιδιωτικά κλαμπ, μπαρ και ξενοδοχεία, θέτοντας παράλληλα ένα νέο πρότυπο για τον κλάδο. Ο όμιλος εστίασης έχει εδραιωθεί για τις εξαιρετικές γαστρονομικές εμπειρίες που προσφέρει, οι οποίες συχνά έχουν τις ρίζες τους σε πολιτιστικές και ιστορικές επιρροές. Η εταιρεία έχει επεκταθεί πλέον παγκοσμίως.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ZZ’s Club (@zzsmembersclub)

Με το κάθε ιδρυτικό μέλος να έχει αναλάβει τα ξεχωριστά καθήκοντά του, η Major Food έβαλε στο στόχαστρό της ένα φιλόδοξο εγχείρημα: την αναβίωση της ιταλοαμερικανικής υψηλής γαστρονομίας. Τον Μάρτιο του 2013, άνοιξε το Carbone που αμέσως έλαβε πέντε αστέρια από το Time Out New York και τεσσεράμισι αστέρια από το Bloomberg, καθώς και τη μεγαλύτερη τιμή: τρία αστέρια από τους New York Times.

Η αρχή του ZZ’s και τα βραβεία Michelin

Στον ίδιο τετράγωνο με το Carbone στο Greenwich Village, άνοιξε τον Ιούνιο του 2013 το ZZ’s Clam Bar που αντανακλά το πάθος για ωμά ψαρικά και τα εκλεπτυσμένα κοκτέιλ. Το ZZ’s Clam Bar έλαβε τρία αστέρια από το GQ Magazine και το Bloomberg και αναγνωρίστηκε από τους New York Times ως το εστιατόριο που εγκαινίασε μια νέα εποχή για τα ωμά πιάτα στη Νέα Υόρκη.

Τα επόμενα έργα των τριών φίλων περιλαμβάνουν το Sadelle’s, ένα αρτοποιείο με ειδίκευση στα μπέιγκελ και το Carbone στο Λας Βέγκας. Καθώς η MFG μεγάλωνε, συνέχισε να εμπνέεται από την ιστορία της Νέας Υόρκης και να την τιμά. Το 2016 ανέλαβε το εμβληματικό εστιατόριο Four Seasons και τον χώρο της μπρασερί στο ιστορικό κτίριο Seagram’s.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ZZ’s Club (@zzsmembersclub)

Μέχρι σήμερα, τα εστιατόρια Torrisi και Carbone έχουν προταθεί ως δύο από τα καλύτερα νέα εστιατόρια στην Αμερική από το Ίδρυμα James Beard. Τα Torrisi, Carbone και ZZ’s Clam έχουν επίσης βραβευτεί με αστέρια Michelin.

Μια αποκλειστική λέσχη με γνώμονα την υψηλή γαστρονομία

Τα τελευταία χρόνια, η MFG έχει αναδειχθεί στην κορυφή της γαστρονομικής σκηνής του Μαϊάμι. Ο Pete Wells, κριτικός των New York Times έγραψε: «Ο κ. Torrisi μπορεί να πάρει ένα φαγητό που γνωρίζω καλά και να μου το σερβίρει σε μια εκδοχή που ξεπερνά κάθε άλλη». Αυτή η άποψη αποτυπώνει όχι μόνο το πνεύμα του Torrisi, αλλά και τη φιλοσοφία που αποτέλεσε έμπνευση για την αποκλειστική ιδιωτική λέσχη, ZZ’s Club, το πιο πρόσφατο εγχείρημά τους.

Το πρώτο ZZ’s Club άνοιξε το 2021 στην καρδιά του Μαϊάμι και συγκεκριμένα στο Design District, με παροχές που περιλαμβάνουν σύγχρονο ιαπωνικό εστιατόριο, sports bar, βεράντα για πούρα και ένα υπερπολυτελές lounge που φιλοξενεί Dj και αποκλειστικά μουσικά προγράμματα.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ZZ’s Club (@zzsmembersclub)

Το ZZ’s της Νέας Υόρκης άνοιξε το 2023 και καταλαμβάνει έναν μεγάλο χώρο στην εναλλακτική και ανερχόμενη περιοχή του Μανχάταν, Hudson Yards. Μεταξύ των πολυάριθμων περιζήτητων χώρων του βρίσκεται και το πρώτο και μοναδικό εστιατόριο Carbone που λειτουργεί μέσα σε ιδιωτική λέσχη.

Με έμφαση στον τρόπο ζωής και τον εξαιρετικό σχεδιασμό, το ZZ’s έχει εγκαινιάσει ένα πρωτοφανές κεφάλαιο φιλοξενίας. Ο στόχος των τριών φίλων δεν ήταν να εφεύρουν κάτι που δεν έχει δοκιμαστεί ποτέ πριν, αλλά να προσφέρουν κορυφαίες αναμνήσεις. Η αισθητική του ZZ’s εξυμνεί την εκλεπτυσμένη και εορταστική προσέγγιση της υψηλής γαστρονομίας, συχνά με θέμα τα μοντέρνα εστιατόρια, με μια νότα νοσταλγίας.

Διακόσμηση με μαξιμαλιστική διάθεση γιατί more is more

Την εσωτερική διακόσμηση έχει επιμεληθεί ο διάσημος σχεδιαστής Ken Fulk. Η αισθητική του είναι μαξιμαλιστική και ο Fulk πιστεύει στην τάση του «more is more». Ως αποτέλεσμα, το club είναι το αντίθετο της ήσυχης πολυτέλειας και προσφέρει στην αποκλειστική κοινότητά του την κορύφωσή της και ένα ξεχωριστά εξατομικευμένο στιλ φιλοξενίας και γαστρονομίας. Εκεί βρέθηκαν το περασμένο σαββατοκύριακο η Δήμητρα Μέρμηγκα-Κούστα, η Άννα Βίσση και η κόρη της τραγουδίστριας, Σοφία Καρβέλα.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ZZ’s Club (@zzsmembersclub)

Μηδέν πληροφορίες – πολλές φωτογραφίες

Η αλήθεια είναι όταν οι θαμώνες επισκέπτονται το ZZ’s, άμεσα σκέφτονται «Carbone», ενώ το όνομά του «ZZ’s»,είναι ψευδώνυμο του ιδρυτή Zalaznick. Πραγματικότητα αποτελεί επίσης το γεγονός ότι όταν ψάχνει κανείς το ZZ’s Club δεν μπορεί να βρει πολλά. Το αποκλειστικό και μυστηριώδες privée club της Νέας Υόρκης διαθέτει ιστοσελίδα χωρίς καμία φωτογραφία και περιεχόμενα, παρά μια πύλη σύνδεσης για τα μέλη. Πάραυτα, δεν φαίνεται να απαγορεύει τη φωτογράφιση των μελών και των επισκεπτών εντός των χώρων.

Για να γίνεις μέλος στο ZZ’s πρέπει να πληρώσεις πενταψήφια ποσά. H ετήσια συνδρομή κοστίζει 10.000 δολάρια και τα τέλη εγγραφής 20.000, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της λέσχης. Όπως ανέφεραν μέλη του, το κάθε μέλος μπορεί να καλέσει έως και τρία άτομα μη-μέλη για φαγητό, και πάνω από τέσσερα άτομα στον χώρο του lounge. Τα μη-μέλη, όμως, μπορούν να ζήσουν την εμπειρία του ZZ’s χωρίς να συνοδεύονται απαραίτητα από τα μέλη που τους κάλεσαν, καθώς λαμβάνουν κάρτα εισόδου και κινούνται ελεύθερα στον χώρο.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ZZ’s Club (@zzsmembersclub)

Ωστόσο, ακόμη και για πρώην στελέχη της Blackstone, αν και όμορφο, θεωρείται υπερεκτιμημένο. Κοστίζει έξι φορές τη συνδρομή άλλων privée club της πόλης και βρίσκεται σε μακρινή περιοχή του Μανχάταν, ενώ το ZZ’s στο Μαϊάμι θεωρείται πολύ πιο δημοφιλές.

Τα εν οίκω μη εν δήμω αλλά εν Instagram

Στην εποχή της υπερέκθεσης, το ZZ’s Club αποδεικνύει ότι η πραγματική πολυτέλεια δεν βρίσκεται τόσο στη χλιδή, αλλά στην ιδιωτικότητα. Η απουσία πληροφοριών ή δημόσιας πρόσβασης δεν είναι αδυναμία, αλλά συνειδητή επιλογή — μια δήλωση ότι η διακριτικότητα έχει τίμημα.

Όσοι έχουν τη δυνατότητα να πληρώσουν το αντίτιμο αυτό, αγοράζουν όχι μόνο μια θέση στο πιο αποκλειστικό τραπέζι της Νέας Υόρκης, αλλά και την αίσθηση ότι ανήκουν σε έναν κόσμο απρόσιτο για τους πολλούς.

Στο ZZ’s, η σιωπή είναι προνόμιο, και η ιδιωτικότητα, το πιο ακριβό αγαθό.

Διαβάστε επίσης:

Cheval Blanc: Η ιστορία του αγαπημένου ξενοδοχείου του ζεύγους Κούστα και η αναζήτηση της τελειότητας 

Patek Philippe: Το ακριβότερο ρολόι του κόσμου πουλήθηκε για 17,6 εκατ. δολ. – Η δημοπρασία διήρκεσε κάτι λιγότερο από 9,5 λεπτά 

Κίμπερλι Γκίλφοϊλ: Οι αγαπημένες μάρκες της πρέσβη – Ο αποκλειστικός στιλίστας της, Fancy James, μιλά στο Mononews