ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η εικόνα μιας ουράς που σχηματίζεται κάθε πρωί στην Newton Lane, στην καρδιά των Hamptons, δεν αφορά κάποιο νέο εστιατόριο ή ένα ακόμα hot spot της υψηλής κοινωνίας. Αφορά τη νέα standalone boutique της Rolex, η οποία μέσα σε λίγες μόλις ημέρες λειτουργίας έχει ήδη μετατραπεί σε τόπο προσκυνήματος για συλλέκτες και φίλους της ωρολογοποιίας.
Ένα όνειρο που άργησε, αλλά άξιζε
Πίσω από αυτήν την επιτυχία κρύβεται μια ιστορία επιμονής που ξεκινάει σχεδόν μισό αιώνα πριν. Ο Mark Udell, ιδιοκτήτης της οικογενειακής αλυσίδας London Jewelers, θυμάται ακόμη τις πρώτες του προσπάθειες να συνεργαστεί με τη Rolex. Τη δεκαετία του ’70, το μικρό κατάστημα των γονιών του στο Glen Cove της Νέας Υόρκης φιλοξενούσε μάρκες όπως Longines, Bulova και Seiko. Όμως εκείνος είχε βάλει στόχο να φέρει τη «βασίλισσα» των ελβετικών ρολογιών.
«Με αγνοούσαν για δύο χρόνια», διηγείται ο Udell. «Τηλεφωνούσα ξανά και ξανά. Τελικά, ο Bob Reynolds της Rolex ήρθε να με συναντήσει. Μου είπε: “Είσαι τόσο επίμονος που θα σου δώσουμε τη μάρκα”. Και έτσι ξεκίνησαν όλα».
Σήμερα, το αποτέλεσμα αυτής της επιμονής είναι η νέα flagship boutique των Hamptons, σε ακίνητο που κάποτε φιλοξενούσε τη Chanel.

Η αρχιτεκτονική της πολυτέλειας
Το κτίριο που στεγάζει τη νέα μπουτίκ δεν είναι τυχαίο. Πρόκειται για το ιστορικό Odd Fellows Hall (1897), έργο του Joseph Greenleaf Thorp. Με την ανακαίνιση, η Rolex κατάφερε να ενώσει την παράδοση με τη σύγχρονη πολυτέλεια: γκρίζες ξύλινες επενδύσεις, λευκά περιγράμματα, καταπράσινος κήπος με ορτανσίες και επιβλητικά δέντρα.
Στο εσωτερικό, η ατμόσφαιρα είναι ένας ύμνος στην αισθητική της Rolex. Καναπέδες από καφέ δέρμα, πολυθρόνες σε πράσινο «Rolex», παρκέ δάπεδα σε μοτίβο chevron, τοίχοι από αμερικανική καρυδιά και μάρμαρο Verpi Alpi με λεπτομέρειες που θυμίζουν τις εμβληματικές στεφάνες των ρολογιών της εταιρείας. Ακόμη και ο φωτισμός έχει σχεδιαστεί ώστε να παραπέμπει στον διάσημο μεγεθυντικό φακό Cyclops που βρίσκεται πάνω από το παράθυρο ημερομηνίας.

Το «χρυσό» ισόγειο και ο VIP όροφος
Στην κεντρική αίθουσα, οι επισκέπτες συναντούν ένα «θησαυροφυλάκιο» με όλα τα περιζήτητα μοντέλα: από τα GMT-Master II σε κάθε πιθανή εκδοχή, μέχρι τα Oyster Perpetual με καντράν σε λιλά ή candy pink, αλλά και πιο σπάνια κομμάτια όπως το χρυσό Deepsea.
Ανεβαίνοντας στον όροφο, το σκηνικό γίνεται ακόμη πιο θεατρικό. Υπάρχει μπαρ όπου οι πελάτες απολαμβάνουν το signature κοκτέιλ της οικογένειας Udell – ένα δροσερό watermelon margarita – ενώ περιμένουν την ευκαιρία να αποκτήσουν το δικό τους Rolex. Οι πιο τυχεροί ή «εκλεκτοί» οδηγούνται σε μια ιδιωτική VIP αίθουσα για τις συναλλαγές τους, με την απαραίτητη μυστικότητα και διακριτικότητα.
Δίπλα, μια πόρτα οδηγεί σε patio με τζάκι και τραπέζια ανάμεσα σε ορτανσίες – ένας χώρος φτιαγμένος για networking, αλλά και για να ενισχύσει την εμπειρία του «exclusive club» γύρω από το brand.
Το διεθνές κοινό των Hamptons
Τα Hamptons εδώ και χρόνια αποτελούν σημείο συνάντησης της αμερικανικής και διεθνούς ελίτ. Ο Udell παρατηρεί πλέον μια νέα τάση: «Έρχονται Ευρωπαίοι που αφήνουν πίσω σπίτια σε περιοχές όπως το St. Tropez και αγοράζουν κατοικίες εδώ. Ο λόγος; Η αίσθηση ασφάλειας».
Η τοπική αστυνομία είναι γνωστή για την άμεση ανταπόκρισή της – χαρακτηριστικά, σε ένα ψευδές συναγερμό έφτασε μέσα σε δύο λεπτά. Αυτή η αίσθηση ασφάλειας, σε συνδυασμό με το κύρος του brand, ενισχύει ακόμη περισσότερο τη δυναμική της νέας boutique.

Οι celebrities και η λάμψη της «Κορώνας»
Δεν είναι τυχαίο ότι ανάμεσα στους πρώτους επισκέπτες της boutique συγκαταλέγονται ο Mark Wahlberg, ο John Mayer και ο Andy Cohen – όλοι γνωστοί συλλέκτες ρολογιών. Το μήνυμα είναι ξεκάθαρο: ακόμη και οι celebrities που μπορούν να αποκτήσουν ένα Rolex οπουδήποτε, θεωρούν υποχρέωση να εμφανιστούν στο νέο «ναό» του brand στα Hamptons.
Η boutique γίνεται έτσι κάτι περισσότερο από κατάστημα: λειτουργεί ως σκηνή κοινωνικής προβολής, όπου η παρουσία ισοδυναμεί με δήλωση status.
Η στρατηγική της Rolex στις ΗΠΑ
Η νέα boutique δεν είναι μεμονωμένο project, αλλά μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής. Η London Jewelers διαχειρίζεται ήδη μια μπουτίκ στο Short Hills του Νιου Τζέρσεϊ και μια ακόμη στο Manhasset της Νέας Υόρκης. Η επέκταση στα Hamptons ήταν η φυσική συνέχεια – ένας τρόπος να βρεθεί η Rolex στο επίκεντρο του καλοκαιρινού lifestyle της αμερικανικής high society.
Με την πανδημία να έχει αλλάξει τις αγοραστικές συνήθειες και τη ζήτηση για «επενδυτικά ρολόγια» να έχει εκτοξευθεί, η Rolex καταφέρνει να βρίσκεται πάντα ένα βήμα μπροστά, μετατρέποντας κάθε boutique σε χώρο εμπειρίας και όχι απλής κατανάλωσης.
Η ουσία της πολυτέλειας: χρόνος
Όπως χαρακτηριστικά λέει η υπεύθυνη του καταστήματος, Maria Triburgo: «Time is luxury». Η φράση αυτή δεν είναι απλώς ένα moto· αποτυπώνει την ίδια τη φιλοσοφία της Rolex. Ο χρόνος δεν μετριέται μόνο σε δευτερόλεπτα, αλλά και σε εμπειρίες, σε στιγμές που μένουν ανεξίτηλες.
Η boutique των Hamptons έχει σχεδιαστεί για να καλλιεργεί ακριβώς αυτό το συναίσθημα: να προσφέρει στον πελάτη την αίσθηση ότι αγοράζει όχι απλώς ένα ρολόι, αλλά ένα κομμάτι ιστορίας και status που θα τον συνοδεύει για πάντα.
Ο νέος «ναός» της ωρολογοποιίας
Η άφιξη της Rolex στα Hamptons είναι κάτι πολύ περισσότερο από άνοιγμα ενός καταστήματος. Είναι μια δήλωση στρατηγικής: η μάρκα δεν περιορίζεται πλέον να «πουλάει» ρολόγια, αλλά καλλιεργεί εμπειρίες, συνδέεται με την τοπική κοινωνία, προσφέρει ένα πλαίσιο ζωής που αποπνέει πολυτέλεια, ασφάλεια και κοινωνικό κύρος.
Σε έναν κόσμο όπου η έννοια της πολυτέλειας επαναπροσδιορίζεται διαρκώς, η Rolex δείχνει ότι ξέρει να μένει μπροστά. Και οι ουρές που σχηματίζονται κάθε μέρα έξω από τη boutique είναι η πιο αδιάψευστη απόδειξη.
Διαβάστε επίσης :
Ελβετικά ρολόγια: Αυξάνουν το απόθεμα στις ΗΠΑ ενόψει της εφαρμογής δασμού 39%
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ταξί: Ήξεις αφήξεις ο Λυμπερόπουλος για τις καταγγελίες τουριστών και γυναικών – Εντός των ημερών η ψηφιοποίηση των ειδικών αδειών
- Άλκης Δαυίδ – Ανδρέας Καρώνης Δαυίδ: Το βαρύ «κατηγορώ» αδελφού και γιου για τον σύντροφο της Αλεξίας Δαυίδ – «Στόχος και η περιουσία του Άλκη»
- Μετά τα ρεκόρ, οι αγορές αναζητούσαν αφορμή για διόρθωση και την βρήκαν στο… Παρίσι
- Νίκη Κεραμέως: Ρολόι εργασίας
