ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο Σεπτέμβριος είναι ο μήνας που η μόδα δεν κοιμάται. Αλλά και πότε κοιμάται πλέον θα μου πείτε. Από τις πασαρέλες της Νέας Υόρκης και τα λανσαρίσματα πολυτελών brands μέχρι τις ριζικές αλλαγές σε θρυλικούς οίκους, η βιομηχανία αποδεικνύει ότι ζει διαρκώς σε ένα σκηνικό ανατροπών.
Αυτή την εβδομάδα, η διαθήκη του Giorgio Armani κλονίζει τις ισορροπίες, η Francis Kurkdjian βάζει τιμή 28.000 δολαρίων στο μπουκάλι, η Valentino ξανανοίγει το Studio 54 για μια βραδιά, ενώ η Hailey Bieber «βάζει φωτιά» στα Sephora της Νέας Υόρκης. Και όλα αυτά, την ώρα που η Kering αλλάζει φρουρά, η Vogue αποχαιρετά το έντυπο όπως το ξέραμε, και οι καταναλωτές καλούνται να αποφασίσουν: είναι έτοιμοι να πληρώσουν 3.000 δολάρια για μια τσάντα Alo Yoga;

Giorgio Armani: οι διαθήκες, η αυτοκρατορία και η ανατροπή
Η εβδομάδα έκλεισε με την είδηση που αλλάζει το παιχνίδι: η διαθήκη του Giorgio Armani ζητά την πώληση τουλάχιστον 15% της εταιρείας εντός 18 μηνών και τη μεταβίβαση επιπλέον μεριδίου (30%–54,9%) στον ίδιο αγοραστή μέσα σε 3–5 χρόνια από τον θάνατο του σχεδιαστή — με προτεραιότητα σε LVMH, L’Oréal ή EssilorLuxottica. Εναλλακτικά, το σενάριο είναι εισαγωγή του ομίλου στις αγορές (IPO). Παράλληλα, ο Armani κατένειμε μερίδια σε συνεργάτες και οικογένεια, ενώ το Ίδρυμα διατηρεί το κρίσιμο 30%, σύμφωνα με αποκάλυψη της διαθήκης του.
Vogue: η κατάργηση-σοκ της μηνιαίας έντυπης έκδοσης
Η Chloe Malle οδηγεί τη βίβλο της μόδας στην ψηφιακή εποχή. Το Αμερικανικό Vogue μειώνει τα τεύχη και μετατρέπει το print σε πιο σπάνιο, συλλεκτικό προϊόν, ενώ δίνει έμφαση στο digital περιεχόμενο. Η έντυπη έκδοση θα εμφανίζεται περιστασιακά με θεματικά αφιερώματα.

Η Hailey Bieber λανσάρει τα Rhode στο Sephora Νέας Υόρκης
Μετά την εντυπωσιακή επιτυχία των online πωλήσεων, η φυσική παρουσία στο εμβληματικό κατάστημα σηματοδοτεί τη διεύρυνση της στρατηγικής της και την τοποθέτηση της Rhode στον παγκόσμιο χάρτη της ομορφιάς. Η κίνηση αυτή έρχεται λίγο μετά την εξαγορά της Rhode από την e.l.f. Beauty, και το deal του 1 δισεκατομμυρίου, με την Hailey να παραμένει δημιουργική διευθύντρια και το πρόσωπο του brand, διατηρώντας κεντρικό ρόλο στην ταυτότητα και την εξέλιξή του.

Kering: αλλαγή φρουράς και η στρατηγική αποσυμπίεση του χρέους
Η αλλαγή ηγεσίας στην Kering, με τον Luca de Meo στη θέση του νέου CEO, φέρνει καθυστερήσεις σε μεγάλες εξαγορές καθώς ο όμιλος δίνει προτεραιότητα στη μείωση χρέους και την αναδιάρθρωση του portfolio. Οι επιφυλακτικές κινήσεις δίνουν προσοχή στην οικονομική εξυγίανση πριν ανοίξουν νέα μέτωπα M&A, με την πλήρη εξαγορά της Valentino να αναβάλεται τουλάχιστον μέχρι το 2028.

Maison Francis Kurkdjian: το άρωμα των 28.000 δολαρίων
H υπερπολυτελή εκδοχή του εμβληματικού αρώματος Baccarat Rouge 540 κοστίζει 28.000 δολάρια. Η Édition Millésime θα παράγεται σε περιορισμένο αριθμό 54 φιαλών ετησίως για τα επόμενα δέκα χρόνια. Κάθε φιάλη είναι κατασκευασμένη από κόκκινο κρύσταλλο Baccarat με καπάκι από 24 καράτια χρυσό, ενώ η συνολική διαδικασία δημιουργίας απαιτεί πάνω από 500 ώρες εργασίας από 19 τεχνίτες. Μαζί του, οι αγοραστές αποκτούν πρόσβαση στη λέσχη «Les amis du Rouge», με προνόμια όπως αποκλειστικές εκδηλώσεις και έως πέντε ετήσια refill.

Just Ask Ralph!
Ο Ralph Lauren επενδύει δυναμικά στην τεχνητή νοημοσύνη με την παρουσίαση του AI styling bot “Ask Ralph”. Ο ψηφιακός βοηθός της εφαρμογής Ralph Lauren λειτουργεί σαν προσωπικός στυλίστας. Το νέο εργαλείο έχει στόχο να αυξήσει τις πωλήσεις μέσω της εφαρμογής, προσφέροντας εξατομικευμένες προτάσεις styling με βάση το προφίλ, τις αγορές και τις προτιμήσεις κάθε πελάτη. Με αυτόν τον τρόπο, ο οίκος ενσωματώνει την τεχνολογία στην εμπειρία πολυτελών αγορών, συνδέοντας την παράδοση του brand με την καινοτομία που ζητά η νέα γενιά καταναλωτών.

Studio 54 για μία νύχτα μόνο με Valentino Beauty
Ο οίκος Valentino έκανε μία εντυπωσιακή κίνηση διοργανώνοντας ένα αποκλειστικό event στο θρυλικό κλαμπ Studio 54 της Νέας Υόρκης για μία μόνο νύχτα. Η βραδιά συνέδεσε την κληρονομιά της ποπ κουλτούρας με την πολυτέλεια του οίκου, παρουσιάζοντας τα νέα προϊόντα make-up και skincare. Το event περιλάμβανε ζωντανές παραστάσεις και επίσημους καλεσμένους, κάνοντας την ομορφιά μία αποκλειστική, φαντασμαγορική εμπειρία.
Οι μεταπωλητές πολυτελών προϊόντων εισέρχονται στην κινεζική αγορά
Παρατηρείται σημαντική αύξηση φυσικών καταστημάτων μεταπωλητών πολυτελών ειδών στην αγορά της Κίνας που υποστηρίζει την αύξηση της ζήτησης για μεταχειρισμένα είδη πολυτελείας. Η τάση αυτή αντικατοπτρίζει την ωριμότητα της τοπικής αγοράς, την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και τη μετατόπιση από διαδικτυακές πωλήσεις σε εμπειρίες.

Η Alo yoga τσάντα των 3.000 δολαρίων
Η Alo Yoga λανσάρει μια νέα premium σειρά τσαντών, με τσάντες που φτάνουν έως και τα 3.600 δολάρια, όπως το πολυτελές Voyage Duffle. Κατασκευασμένες στην Ιταλία από δέρμα και σουέτ, με μεταλλικές λεπτομέρειες, οι τσάντες τοποθετούνται στρατηγικά στο σταυροδρόμι ευεξίας και πολυτέλειας, καθώς εξελίσσονται συνεχόμενα από λειτουργικό αντικείμενο σε μέσο ταυτότητας. Θα αγοράσει το ευρύ κοινό μια τσάντα 3.000 δολάρια από αθλητικό μπραντ;
Στο τέλος της εβδομάδας, η μόδα συνεχίζει να βάζει ένα υψηλό στοίχημα. Κάποιοι αγοράζουν όνειρα των 28.000 δολαρίων, κάποιοι επενδύουν σε τσάντες των 3.000, και όλοι βλέπουν την αυτοκρατορία Armani να αλλάζει χέρια. Είτε είναι IPO, διαθήκες ή AI styling bots, πίσω από τα φώτα, τα event και τις πασαρέλες, η μόδα μας θυμίζει πως είναι ένα συναρπαστικός κλάδος. Τι μέλλει γενέσθαι; Θα δούμε, την επόμενη εβδομάδα.
Διαβάστε επίσης:
Ο Trump, οι δασμοί, οι μετοχές της Lululemon, και το παιχνίδι της Posh Spice – Το χρηματιστήριο, τα έσοδα και η στρατηγική κάνουν πασαρέλα
Vacheron Constantin: αποκλειστική ξενάγηση στο Club 1755
Giorgio Armani: Τα βήματα που τον οδήγησαν στην επιτυχία (video AI)
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΔΕΘ: Το κυβερνητικό πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ παρουσιάζει απόψε ο Ν. Ανδρουλάκης
- Συνήγοροι οικογένειας Φύσσα για Μιχαλολιάκο: Το μήνυμα είναι σαφές: ευνοϊκή αντιμετώπιση των εγκλημάτων της ακροδεξιάς και του ναζισμού
- Τουρκία: Νέο μπαράζ συλλήψεων με κατηγορίες για διαφθορά-Στο στόχαστρο το CHP
- Ελλάδα – Τουρκία: Σάλος με την προκλητική ανάρτηση του Σενγκούν – Ο Κεμάλ και το εθνικιστικό μήνυμα
