Φωτογραφίες, πόζες, τάχα ανέμελες -μπορεί και όχι- κάποιες selfie και άλλες από μάγους του φακού, σαν τον Μάριο Τεστίνο. Φυσικά Instagram και στιγμές από ταξίδια εξωτικά, πάρτι μυθικά, παρατεταμένες ανάπαυλες σε φόντα κόσμων παλιών, προνομιακών και γουργουρητών πολυτελών σαλονιών.

Ημιδιάφανα ενδύματα, σχεδόν αιθέρια, να γλιστρούν πάνω σε ανακτορικά μάρμαρα, ή φορέματα από σιφόν, που θροΐζουν διακριτικά σα μουσική υπόκριση χορογραφημένης αψεγάδιαστης κίνησης, με τάση πάντα ελαφριάς κλίσης του καρπού, από χέρι μαθημένο να κρατά βάρος, μόνο ποτηριού σαμπάνιας. Κοσμήματα, κομψά, περιδέραια, καρφίτσες, σκουλαρίκια, βραχιόλια από πολύτιμους λίθους, που όταν τα φορά, δεν είναι ένδειξη πλούτου, που μόλις αποκτήθηκε και κραυγάζει για προσοχή, αλλά σαν να ανήκουν στο σώμα της.

1

Ω! Η Ευγενία Νιάρχου, περνά ανάμεσά στα μεγάλα πάρτι της ελίτ της, σαν μια φλόγα από βερνίκι και μεταξωτή, αραχνούφαντη δαντέλα, με μια λογοτεχνική υποψία Νταίζη Μπιουκάναν, από τον Μεγάλο Γκάτσμπι, που ακόμα και «η φωνή της ήταν γεμάτη χρήμα… αυτή ήταν η ανεξήγητη γοητεία της… η φωνή της, που κουβαλούσε το θρόισμα των χαρτονομισμάτων, τον αντίλαλο μιας ζωής που δεν είχε γνωρίσει ποτέ έλλειψη ή αποτυχία».

The Man Ray Collection σαν όνειρο θερινής αθηναϊκής νυκτός

Όμως η Ευγενία Νιάρχου, εργάζεται, ή καλύτερα, για να εκφέρουμε και εμείς λόγο, στοιχειωδώς ανάλογο της εστέτ ύπαρξης της, εμπνέεται και δημιουργεί! Εδώ και δέκα χρόνια, σαν τις Ριάννα, Βικτώρια Μπέκαμ, Μπιγιονσέ, Παλόμα Πικάσο, Ταμάρα Ραλφ, Νάντια Σβαρόφσκι, Τζένιφερ Λόπεζ, σχεδιάζει  κοσμήματα. Το Venyx World, το προσωπικό της brand υψηλής κοσμηματοποιίας, έχει εξηγήσει καταδεκτικά, στο παρελθόν, πως είναι ευφάνταστή μίξη του Venus, ήτοι της λατινικής ονομασίας της θεάς του κάλους Αφροδίτης και του onyx, του όνυχα.

 

Συμβολική βέβαια η χρήση και των δυο ονομάτων για τη βάφτιση του οίκου της Ευγενίας Νιάρχου, που δείχνει και ικανότητες λεξιπλασίας, ενώ ξαφνιάζει με την επιλογή ενός απλώς ημιπολύτιμου λίθου του είδους του χαλαζία, που θα πει ταπεινό  σκληρό νύχι, αντί για τα πιο αξίας, τύπου αδάμας, ρουβίνιον ή smaragdus. Βέβαια θα πείτε, πως η καλλιεργημένη κληρονόμος σε καλά και πανάκριβα σχολεία πήγε και πιθανόν σ’ αυτά να διδάσκονται, πως ο μαυρόασπρος αχάτης, με τις λείες, στιλπνές επιφάνειες συνδέεται με την προστασία, τη δύναμη, την εσωτερική σταθερότητα και απορροφά αρνητική ενέργεια,  ενισχύοντας τη θέληση, πιο πολύ απ’ το Πυθαγόρειο θεώρημα.

Και έτσι η Ευγενία Νιάρχου, βρήκε ευκαιρία ανάμεσα στις μετακινήσεις σε Μόντε Κάρλο, Νέα Υόρκη, Σεν Μόριτζ ή Μύκονο στη βίλα της, στην Αλεόμανδρα, να παρουσιάσει στη γκαλερί Gagosian της Αθήνας, την νέα της συλλογή με εννέα, ολόκληρα, κοσμήματα τα οποία προσέγγισε ως αντικείμενα Τέχνης, που προορίζονται για συλλέκτες και λάτρεις των καλλιτεχνικών δημιουργιών.

H high jewelry σειρά ονομάστηκε The Man Ray Collection και βέβαια είναι εμπνευσμένη από το σύμπαν του πρωτοπόρου του ντανταϊσμού και αργότερα βασικής φιγούρας του σουρεαλισμού καλλιτέχνη φωτογράφου, που έπαιζε με το υποσυνείδητο, την τυχαία σύνθεση και την οπτική ανατροπή! Όλα αυτά, τα χώρεσε ως αίσθηση η Ευγενία Νιάρχου στις εννιά δημιουργίες, αλλά και στο πάρτι – dinner στην Αίγλη του Ζαππείου που ακολούθησε. Η δημιουργός έλαμψε μέσα στην εντυπωσιακή μαύρη crochet τουαλέτα της, της  boho αισθητικής, εις το όνομα της πρωτοποριακής avant garde, του Μαν Ρέι και των φίλων του, ίσως, Μαρσέλ Ντυσάν, Αντρέ Μπρετόν και Λι Μίλερ.

Ο γάμος του εξαδέλφου της, στο ιδιωτικό νησί του παππού της

Λίγες μέρες πριν, η Ευγενία βρέθηκε στο οικογενειακό, ιδιωτικό νησί της οικογένειας Νιάρχου, τη Σπετσοπούλα, του μυστηρίου και του πλούτου, για τον γάμο του εξαδέλφου της, του εναλλακτικού δημοσιογράφου Νικόλα Νιάρχου με την Ιταλίδα εικαστικό Μαρία Λουδοβίκα Ντέλα Πίκολα, ή Μαλού. Ως εμβληματικό fashion icon, που παγκοσμίως, οι 84.500 άνθρωποι κοιτάνε στιγμές από την υπέροχη ζωής της στα social media της, φόρεσε μια αιθέρια mint green τουαλέτα Giambattista Valli, με καρφίτσα ένα κανονικό κοχυλάκι απ το Αιγαίο. Η Ευγενία, ήταν συνεχώς μαζί με τις φίλες της, την επίσης fashion icon και model, socialite, jet setter, γαλαζοαίματη Μαρία Ολυμπία και την Καμίλ Ρόου, μοντέλο και σύντροφο του αδελφού της Τεό Νιάρχου. Ο κύκλος των καλεσμένων στον κινηματογραφικής κομψότητας γάμο, παρέμεινε στενός, ελιτίστικος και αυστηρά επιλεγμένος, με περίπου 100 άτομα.

Ανάμεσά τους, προσωπικότητες της τέχνης, όπως η Μαρίνα Αμπράμοβιτς, της μόδας, με καλεσμένους μέλη των οικογενειών Missoni και Fendi, της ευρωπαϊκής υψηλής κοινωνίας και του διεθνούς jet set, όπως ο Παύλος ντε Γκρες και η σύζυγος του Μαρία Σαντάλ. Και φυσικά ήταν εκεί, εκτός από την Ευγενία και τον Θοδωράκη η Τεό, ο μεγαλύτερος αδελφός τους, ο Σταύρος Νιάρχος ο τρίτος, με τη σύζυγό του Ντάσα,  η μικρότερη αδελφή τους, Ηλέκτρα Νιάρχου, με τη δική της πιο ήσυχη, καλλιτεχνική παρουσία και φυσικά, η μητέρα τους Βικτώρια Γκίνες, εκπρόσωπος μιας άλλης ιστορικής δυναστείας. Από τον άλλο κλάδο της οικογένειας, παρόντες ήταν ο πατέρας του γαμπρού, Σπύρος Νιάρχος, γιος του θρυλικού Σταύρου Νιάρχου και αδελφός του Φίλιππου, μαζί με την πρώην σύζυγό του, Δάφνη Γκίνες, μητέρα του Νικόλα.

Εκεί και τα παιδιά τους, τα μικρότερα αδέλφια του Νικόλα, ο Αλέξης Σπύρος και η Ινές Σοφία Νιάρχου, οι οποίοι κρατούν έναν πιο διακριτικό ρόλο στη σύγχρονη παρουσία της δυναστείας. Και βέβαια μες στη μυρωμένη θαλασσινά νύχτα, με φόντο το πιο απόλυτο μπλε του Αιγαίου, στη περίκλειστη απ’ τα σπάνια δέντρα και λουλούδια της Εδέμ – Σπετσοπούλας, στον απόηχο από παλιά πάρτι, γέλια, ευδαιμονικά καλοκαίρια, αιωρείται η μνήμη του θρυλικού, παθιασμένου Σταύρου Νιάρχου και των ντελικάτων κοριτσιών του Λιβανού, της Ευγενίας και της Τίνας.

Ευγενία, η κληρονόμος

Γεννήθηκε στις 15 Ιουλίου 1986, στην Νέα Υόρκη. Είναι κόρη του Φίλιππου, του πρωτότοκου γιου του θρυλικού Σταύρου Νιάρχου, στον οποίον μέσα από μια δαιδαλώδη διαθήκη άφησε το μεγαλύτερο μέρος της αμύθητης περιουσίας του. Μητέρα της, είναι η καλλονή Βικτόρια Χριστίνα Γκίνες, ξαδέλφη της Δάφνης Γκίνες, που είχε παντρευτεί τον Σπύρο Νιάρχο, κληρονόμος της αριστοκρατικής οικογένειας, που παράγει την διάσημη μαύρη μπίρα, δυο αιώνες τώρα στο Δουβλίνο, αλλά και που εμπνεύστηκαν το βιβλίο με τα ρεκόρ σε απίθανα πράγματα.

Η Βικτόρια Χριστίνα, μέλος της ευρωπαϊκής high society, εκτός από το όνομα των Ιρλανδών αριστοκρατών Γκίνες, φέρει τους τίτλους της δυτικογερμανικής αριστοκρατίας, βαρόνων και κόμητων, αφού μητέρα της είναι η βαρονέσα Ντολόρες φον Φύρστενμπεργκ – Χερντρίγκεν. Πρόκειται για τον τρίτο γάμο του μυστηριώδη πάντα Φίλιππου, του «αόρατου μεγιστάνα» όπως τον αποκαλούν και του μόνου που δημοσιοποιείται, μιας και τους προηγούμενους δύο, δε θα μάθουμε ποτέ τίποτα. Η Ευγενία είναι το δεύτερο παιδί τους και ένα χρόνο πριν, έχουν αποκτήσει τον Σταύρο III. Το 1991 γεννιέται ο Θοδωράκης ή Τεό και το 1995 η Ηλέκτρα, που μοιάζοντας πιο πολύ στον πατέρα της, προτιμά μια περισσότερο εσωστρεφή και χαμηλών τόνων ζωή, απ αυτήν της αδελφής της. Ο Φίλιππος Νιάρχος και η Βικτόρια Χριστίνα Γκίνες θα χωρίσουν και κανείς δε θα το καταλάβει και δε μαθευτεί το πότε και το γιατί.

Λέγεται πως έχουν πολύ καλές σχέσεις και πως συναντιούνται συχνά όλοι μαζί σαν οικογένεια, ενώ περνούν χρόνο και οι δυο τους ως άριστοι φίλοι. Έτσι, η Ευγενία, μεγαλώνει σε καλό οικογενειακό κλίμα, στο Παρίσι, το Μόντε Κάρλο και το Λονδίνο. Σπούδασε Art History στο Παρίσι και συνέχισε με fashion marketing στο Λονδίνο.

Η πρακτική της άσκηση πραγματοποιήθηκε στη κορυφαία Vogue Paris, υπό την αυστηρή καθοδήγηση της αρχισυντάκτριας τότε, Καρίν Ρουιτφέλντ, των παριζιάνικης αιχμηρής φινέτσας, του επιθετικού eyeliner, και της μαύρης, ως το γόνατο, φούστας. Η πρακτική της συνεχίστηκε στην Christie’s Fine Jewelry, στο τμήμα των πολύτιμων κοσμημάτων. Με τον πατέρα της, να έχει περιουσία, τουλάχιστον  2,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με το Forbes, η Ευγενία είδε τις περίτεχνα διακοσμημένες πύλες, ακόμα και των πιο δυσθεώρητα υψηλών εταιρειών να ανοίγουν για να διαβεί, ντελικάτη και περίκομψη, πάντα.

Ευγενία, η δημιουργός

Ακόμα και οι γαλαζοαίματοι στις μέρες μας, οι πρίγκηπες και οι πριγκίπισσες, οφείλουν, να έχουν, έστω και για τα μάτια του κόσμου, μια δουλειά. Η Ευγενία Νιάρχου, από τον σκληρό πυρήνα των κοσμικών κύκλων του διεθνούς jet set  και τον εκτελεστικό βραχίονα του elegant κοσμοπολιτισμού, όταν οι κοσμικοί δημοσιογράφοι την ρωτούν τι δουλειά κάνει απαντά πάντα: «δημιουργώ σύγχρονους θησαυρούς»! Αυτό, βέβαια δεν ξέρουμε πως αναγράφεται επισήμως στα χαρτιά της Ελληνικής Δημοκρατίας, της οποίας έχει την υπηκοότητα η Ευγενία, αλλά ως μόνιμος κάτοικος Ελβετίας.

Πράγματι, όμως, ήταν 2013, όταν έγινε δημιουργικά εργαζόμενο κορίτσι, όχι που το είχε και ανάγκη, άλλωστε, αλλά επειδή ένιωθε την ανάγκη να εκφραστεί, με την Venyx World, ένα brand fine jewellery με πολύτιμους λίθους και art-driven αισθητική. Δημιουργεί, λοιπόν, συλλογές επηρεασμένες από μοντέρνες και ιστορικές τέχνες, ως φόρους τιμής στο Μονέ ή στον -καλή ώρα- Μαν Ρέι, από πολιτισμούς  σαν το ιαπωνικό manga, και σύμβολα μυθολογικά, ή με τις τέσσερις στοιχειώδεις δυνάμεις, αέρα, γη, νερό, φωτιά.

Κάποτε, θέλει να τα έργα της να γεννιούνται από την ομορφιά της φύσης  με «και στόχο να μας κάνουν όλους να σκεφτούμε ξανά τι είναι πραγματικά όμορφο και πολύτιμο στη ζωή» λέει η Ευγενία. Άλλοτε  επιχειρεί να «εξερευνήσει το φως και την ομορφιά της Ελλάδας» και μετά συνθέτει μια «ωδή στη θάλασσα και την ελληνική μυθολογία, συνδέοντα το διάστημα με τα έγκατα του ωκεανού» διότι  όπως λέει «αγαπάω την αρχαιολογία και την ελληνική μυθολογία και γι’ αυτό στη δουλειά µου υπάρχουν πάντα αναφορές στην αρχαία Ελλάδα».

Η Ευγενία Νιάρχου συνεργάστηκε με τη διεθνούς φήμης σχεδιάστρια μόδας -και μέλος της γνωστής οικογένειας των Swarovski, τη Μαρίνα Ραφαέλ, στον σχεδιασμό και την παραγωγή της Venyx Bag, μιας πολυτελούς τσάντας σαν κουτάκι, που οι δημιουργικές κυρίες θεωρούν «μινιμαλιστικών γραμμών με μαξιμαλιστικές λεπτομέρειες» και που τη χαρακτηρίζουν ως «την τσάντα του μέλλοντος», ενώ προχώρησαν και σε μία ολοκληρωμένη σειρά από «box bags, επιχειρηματική σύμπραξη που εισέρχεται στο Μetaverse μέσω δέκα διαφορετικών fashion NFTs» και ό,τι σημαίνει αυτό, που μοιάζει πολύ προχωρημένο. Όπως και να εχει η συνεργασία Ευγενίας και Μαρίνα Ραφαέλ, για τις τσαντούλες – κουτάκια,  με τα κρύσταλλα Σβαρόφσκι βρήκε ανταπόκριση στην αγορά, με κάποια κομμάτια να εξαντλούνται γρήγορα και να φοριούνται από πρόσωπα της διεθνούς σκηνής όπως η Λίλι Τζέιμς ή η Πόπι Ντελεβίν.

Η σειρά λανσαρίστηκε, ως συλλεκτική και πολυτελής, με περιορισμένη διαθεσιμότητα, οι τιμές της κυμάνθηκαν μεταξύ 1.050 και 1.300 ευρώ και είναι, ήδη, sold‑out!

Η κληρονομική κομψότητα του International Best Dressed Hall of Fame List και ο κλειστός, μα τολμηρός και περιπετειώδης βίος

Είπαμε, ήδη, πως η μία γιαγιά της Ευγενίας είναι η βαρονέσα Ντολόρες φον Φύρστενμπεργκ – Χερντρίγκεν, με πατέρα Γερμανό και μητέρα Μεξικανή, υπήρξε δημοφιλές fashion icon των δεκαετιών του ‘60 και του ‘70, ενώ έχει καταγραφεί και επισήμως ως μέλος της International Best Dressed Hall of Fame List, διότι, μάλιστα, ναι, υπάρχει μια λίστας με τις πιο καλοντυμένες γυναίκες παγκοσμίως! Ιδρύθηκε το 1940 από την Ελέονορ Λαμπέρτ, αν θέλετε να ξέρετε για να ανακηρύσσει κυρίες στο πάνθεο της μόδας, του στιλ και της κομψότητας και σήμερα διαχειρίζεται από το περιοδικό Vanity Fair!

Η άλλη της γιαγιά, βέβαια, που έχει και το όνομα της, είναι η Ευγενία Λιβανού, τρίτη σύζυγος του Σταύρου Νιάρχου, η οποία, πριν από 55 χρόνια, βρέθηκε νεκρή στη Σπετσόπουλα, σε ηλικία μόλις 42 ετών.  Υπήρξε πιο αριστοκρατική από τις ίδιες τις γαλαζοαίματες, μεγαλωμένη πριγκιπικά, από τον πατέρα της, τον φημισμένο ως πατριάρχη των Ελλήνων εφοπλιστών, τον Σταύρο Λιβανό, τον κλασικό Χιώτη της ναυτιλία, που βρέθηκε στις θάλασσες απ’ τα δέκα του χρόνια.

Ήταν πολύγλωσση, πήγε σε σχολεία φημισμένα και εκλεκτά, είχε εκλεπτυσμένους τρόπους και ντελικάτες συμπεριφορές, ντύσιμο μόνο υψηλής ραπτικής, αισθητική αγωγή ραφινάτη, κοσμήματα, πάρτι, αυτοκίνητα, παρέες με τους εκλεκτούς της υφηλίου.

Με τον καιρό ό,τι έκανε, εκείνη, η Ευγενία και η αδελφή της Τίνα, ότι φορούσαν, όποιον βλέπουν, όπου ταξίδευαν, αντιγράφονταν την ίδια στιγμή από πλήθος κοσμικών και μη κυρίων, ενώ καθιέρωνα με μια επιλογή τους επαγγελματίες. Η Ευγενία Νιάρχου, σήμερα αποδίδει την δική της κομψότητα, την επιδραστικότητα της και ενασχόληση με την υψηλή κοσμηματοποιία στις γιαγιάδες της. «Και οι δύο γιαγιάδες μου ήταν οι πιο κομψές γυναίκες» λέει και παραδέχεται πως ήταν «εντελώς διαφορετικές, αλλά υποθέτω πως αυτή η διαφορετικότητα εξηγεί τι μου αρέσει. Έχω μια πλευρά που της αρέσουν τα όμορφα, κλασικά και κομψά σύνολα και μια άλλη που αγαπάει την τρέλα των 90s και τα χρώματα».

Η ίδια, η Ευγενία, με την παροιμιώδη κοσμοπολίτικη ambiance γίνεται συχνά σημείο αναφοράς όπως αρμόζει στη διεθνή κουλτούρα και στο jet set τρόπο ζωής της, με φωτογραφίσεις που κυμαίνονται από Μαρία Αντουανέτα στη Vogue Ισπανίας έως τολμηρά editorials με λεοπάρ και μποά στα Tatler και Garage. Επιλέγει, όπως παραδέχεται, να υποδύεται κάθε φορά έναν νέο ρόλο, σπάζοντας το συντηρητικό chic του κοινωνικού της κύκλου και είναι τελικά fashion icon και από επιλογή και από καταγωγή!

Ζωή σαν insta-story

Στην εποχή του wealth porn, την αποχαυνωτικής σαγήνης, όπου μεγάλο μέρος της φτωχικής ανθρωπότητας χαζεύει πλούτη που δε θα αγγίξει ποτέ και τρόπους ζωής, που δεν έχει καν διανοηθεί, η Ευγενία Νιάρχου εκθέτει στιγμές από τη δική της, υποθέτουμε, όχι για να τη μοιραστεί, αλλά για να τη σκηνοθετήσει ως μύθο.

Ο πλανήτης, πια, παρακολουθεί μείγμα φθόνου, θαυμασμού και διάθεση απόδρασης, σε ένα άτυπο reality χλιδής, χωρίς ρόλους, ούτε κομπάρσου, για τους περισσότερους. Έτσι, η κομψότητά της, τα πολυτελή ρούχα και αντικείμενα της φινέτσας της και ο τρόπος ζωής της, μεγεθύνονται αδυσώπητα και διαδίδονται ψηφιακά απεριόριστα χωρίς όρια, όσο και αν η ίδια δηλώνει «κλειστή». «Παρ’ όλα αυτά, είμαι τολμηρή και περιπετειώδης, με περιέργεια για τη ζωή και τα μυστήριά της» λέει και εξηγεί πως «μάλλον είμαι πολύ δημιουργική, γι’ αυτό και δίνω μεγάλη προσοχή στις λεπτομέρειες».

Και μαζί της, όλοι μας, χαζεύοντας φωτογραφίες της. Αν, η χλιδή δεν είναι αθώα, αλλά βιτρίνα του πλεονάσματος που λείπει στους πολλούς, τότε και η σύγχρονη στάση δισεκατομμυριούχων στα social media, θα μπορούσε να είναι το αδιάφορο σήκωμα των ώμων και η θέση «δεν στα δείχνω για να με ζηλέψεις, αλλά γιατί ακριβώς, με βλέπεις». Έτσι και η Ευγενία Νιάρχου ανταποκρίνεται στις ψηφιακές μας προσδοκίες και ενδόμυχα μαζοχιστικές μας απαιτήσεις προβάλλοντας επαγγελματικά φωτισμένες και αισθητικά φιλτραρισμένες πόζες ζωής.

Κάποια πρωινά με ήρεμες βόλτες, playlists με Bob Marley, διαλογισμός μέσω Calm app! Ζει και έχει το σπίτι στο ιδανικό για μποέμ πολυτελείας, διανοούμενους, celebrities και φτασμένους καλλιτέχνες Notting Hill στο Λονδίνο. Τα καλοκαίρια έχει το λευκό, κυκλαδίτικο εξοχικό της -τα ‘παμε!- στην Αλεόμανδρα, στη Μύκονο, με θέα στο Αιγαίο, όπου συχνά διοργανώνει πάρτι με κάθε αφορμή. Εκεί περνά τα χρυσά της καλοκαιριά -με φίλτρο Tezza presets για πιο επεξεργασμένο, golden-hour αποτέλεσμα, ή Juno για μπλε πιο ζωντανό σε θάλασσα και ουρανό- με τους ανθρώπους της.

Ο στενός φιλικός κύκλος και το ευρύτερο feed

Στενές της φίλες είναι η Μαργκερίτα Missoni της γνωστής οικογένειας του διάσημου brand μόδας, η Μπιάνκα Μπραντολίνι της οικογένειας Ανιέλι, η σχεδιάστρια μόδας Γκέα Ρεπόσι,  η Ντάσα Ζούκοβα, σύζυγος του αδελφού της Σταύρου, αλλά και οι Ευάγγελος Μπούσης και Πίτερ Ντούντας, που ασχολούνται επίσης με τη μόδα και που η ίδια ήταν νονά στα παιδιά τους στη βάπτιση που έγινε στην Ελλάδα. Φίλες της είναι ακόμα, οι Νουρ και Άρτεμις Φάρες και η Λόρεν Σάντο-Ντομίνγκο, γυναίκες της διεθνούς ελίτ, που κινούνται στον χώρο του κοσμήματος, των πολιτιστικών εγχειρημάτων και της υψηλής μόδας αντίστοιχα.

Η Ευγενία Νιάρχου λατρεύει τη Κρήτη, διασκεδάζει στη Μύκονο, γιορτάζει γενέθλια στη Σπετσοπούλα και απολαμβάνει τα καλοκαίρια στην Ελλάδα, συχνά και με τη παρέα των αδελφών της. «Από την Ελλάδα αγαπώ τους ανθρώπους, τα μέρη και τον ελληνικό τρόπο ζωής» εξηγεί, «κάτι ακόμη που αγαπώ είναι η ιστορία της, που είναι τόσο πλούσια και μ’ έντονο πολιτιστικό και καλλιτεχνικό ενδιαφέρον. Επίσης, με συναρπάζει η ελληνική μυθολογία. Οι αρχαίες ιστορίες σχετικά με θεούς και ήρωες είναι μια πηγή έμπνευσης. Για τον λόγο αυτό τα μουσεία είναι πολύ σημαντικά. Είναι ο τρόπος να διατηρηθεί η ιστορία και να προωθηθεί στις μελλοντικές γενιές».

H κληρονόμος που αγαπά τo άγνωστο

Πρωτοχρονιά κάνει με όλη την οικογένεια της στο φημισμένο σαλέ των Νιάρχων στο Σαν Μόριτζ. Στην καραντίνα που έμεινε σπίτι, έφτιαξε ένα παζλ 2.000 κομματιών, με θέμα τους ήρωες του Star Wars. Γιορτάζει τα γενέθλια του πατέρα της, στο φθινοπωρινό Ποζιτάνο και τα δικά της -συχνά με διπλά πάρτι- στη καλοκαιρινή Μύκονο. Με τον πατέρα της Φίλιππο Νιάρχο, να είναι απ’ τους πιο σημαντικούς συλλέκτες έργων τέχνης του κόσμο, με συλλογή που περιέχει έργα Ρενουάρ, Πικάσο, Βαν Γκονγκ, Ουόρχολ, Ζαν Μισέλ Μπασκιά, η Ευγενία ξεχωρίζει τον Κλοντ Μονέ, τον μεγάλο εκπρόσωπο του ιμπρεσιονισμού και συχνά αναφέρει την ελεύθερη, φωτεινή του αισθητική, ως έμπνευση της.

Φωτογραφίες instagram

Ο Φίλιππος Νιάρχος και όλη η οικογένεια του, μένουν πάντα μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, εκτός από την Ευγενία. Μέσα σ όλα που μαθαίνουμε για εκείνη με τις συνεντεύξεις της, τις φωτογραφίσεις της για fashion editorial και τη δυναμική της παρουσία social media θαυμάζουμε τα ταξίδια, τα πολλά, αξιοζήλευτα, ωραία ταξίδια της. Γκραντ Κάνιον, Ανταρκτική, Ινδία, Κασμίρ, Άνδεις  και τόσα άλλα! «Είναι η ανακάλυψη του άγνωστου, των νέων εμπειριών, των νέων γεύσεων, πολιτισμών και εικόνων» λέει με πάθος, «μου αρέσει να ταξιδεύω γιατί ο κόσμος είναι τόσο μεγάλος και πιστεύω πως είναι κρίμα να μην ανακαλύπτεις μέρη, αν σκεφτείς ότι ζεις μόνο μια φορά. Το ταξίδι για μένα, όμως, δε σημαίνει απαραίτητα το να πάει κανείς σ’ έναν εξωτικό προορισμό.

Μπορεί απλά να είναι το ταξίδι σε μια άλλη περιοχή ή πόλη της χώρας σου. Το θέμα για μένα είναι ν’ ανοίξεις τα μάτια σου, να δεις και να πάρεις όλες τις εμπειρίες, που μπορεί να σου προσφέρει ένα άγνωστο για σένα μέρος».

Τυχερό κορίτσι! Πότε της θα βούρκωσε στις λέξεις του Νίκου Καββαδία «… Για το Μαδράς, τη Σιγκαπούρ, τ’ Αλγέρι και το Σφαξ θ’ αναχωρούν σαν πάντοτε περήφανα τα πλοία, κι εγώ, σκυφτός σ’ ένα γραφείο με χάρτες ναυτικούς, θα κάνω αθροίσεις σε χοντρά λογιστικά βιβλία…»…