ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Tο Grand Prix της Σιγκαπούρης επιστρέφει στις 5 Οκτωβρίου και η Moët & Chandon αναζωπυρώνει την ιστορική της σχέση με τη Formula 1, μετατρέποντας κάθε νίκη σε γιορτινό θέαμα.
Μια κορυφαία συνεργασία επιστρέφει
Λίγα πράγματα πάνε τόσο καλά μαζί: φράουλες και κρέμα, χαβιάρι και φίλντισι, παρμεζάνα και τρούφα, μαστίχα και ροδόνερο… Στην ίδια κατηγορία ανήκει και η Formula 1 με τη σαμπάνια, ένα ζευγάρι που υπήρξε ανέκαθεν αχτύπητο.
Σήμερα, η Moët & Chandon επισφραγίζει αυτή τη σχέση συμμετέχοντας στους εορτασμούς ως επίσημος χορηγός της F1. Με τον τρόπο αυτό, ξεκινά μια νέα δεκαετής συνεργασία μεταξύ του γαλλικού οίκου και του διασημότερου αγώνα μηχανοκίνητου αθλητισμού, σηματοδοτώντας την ανανέωση μιας μακράς σχέσης που γεννήθηκε το 1966, διήρκεσε έως το 2000 και αναβίωσε το 2020.
Μια θρυλική σχέση με βαθιές ρίζες
Η ιστορία μεταξύ της Moët & Chandon και της F1 έχει βαθιές ρίζες. Οι σαμπάνιες του οίκου βρίσκονται στο επίκεντρο των μεγαλύτερων στιγμών της F1 από το 1950, όταν ο Αργεντινός οδηγός Juan Manuel Fangio έλαβε ένα μπουκάλι μετά τη νίκη του στο Grand Prix τoυ Μονακό.
Στην πραγματικότητα, η σχέση μεταξύ του οίκου και των αγώνων ταχύτητας είναι προγενέστερη της F1. Στο Vanderbilt Cup του 1936 στη Νέα Υόρκη, ο Ιταλός Tazio Nuvolari γιόρτασε τη νίκη του με Jeroboam Moët & Chandon, εδραιώνοντας τη σχέση μεταξύ του αθλήματος και της Moët.
Το 1967, ο Dan Gurney ξεκίνησε μια παράδοση στο βάθρο του 24 Hours of Le Mans, αφού αυτός και ο A.J. Foyt κέρδισαν τον αγώνα με το Ford Mk IV. Κυριευμένος από χαρά μετά την απροσδόκητη νίκη τους, ο Gurney κούνησε τη Moët και ράντισε το πλήθος και τα μέλη της ομάδας, δημιουργώντας ένα τελετουργικό νίκης που έχει πλέον γίνει εμβληματικό.
Το υπερθέαμα στη Σιγκαπούρη και το αερόστατο-φελλός
Φέτος, για το Grand Prix της Σιγκαπούρης, η Moët & Chandon παρουσιάζει το Elevation Lounge, και μετατρέπει την εμπειρία σε μεγάλη γιορτή. Στο επίκεντρο βρίσκεται ένα εντυπωσιακό αερόστατο σε σχήμα φελλού σαμπάνιας. Το βράδυ θα φωταγωγείται και θα κλέβει την παράσταση ενώ οι σαμπάνιες Moët & Chandon θα σερβίρονται με εκλεκτά εδέσματα. Στο πλαίσιο του pop-up, η Moët & Chandon προσφέρει στους επισκέπτες μια σπάνια ευκαιρία να γνωρίσουν καλύτερα τον κόσμο του οίκου μέσω μαθημάτων γευσιγνωσίας.
Γευσιγνωσία, γαστρονομία, φιλοξενία
Η Moët & Chandon συνεργάζεται επίσης με το Sushisamba Singapore όπου οι επισκέπτες μπορούν να απολαύσουν τα χαρακτηριστικά πιάτα του εστιατορίου, όπως Singapore roll και shrimp tempura, που ταιριάζουν απόλυτα με ένα ποτήρι Moët & Chandon Impérial Brut ή Moët & Chandon Rosé Impérial.
Η Moët & Chandon θα παρουσιάσει επίσης το επίσημο after-party της F1 στο Amber Lounge Singapore, που θα πραγματοποιηθεί και τις δύο λαμπερές βραδιές στο εστιατόριο Clifford Pier του ξενοδοχείου Fullerton Bay. Καθώς η F1 γιορτάζει φέτος την 75η επέτειό της, η ανανεωμένη συνεργασία της με τη Moët & Chandon αποτελεί επιστροφή στη βάση της.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της F1, Stefano Domenicali, δηλώνει: «Η επιστροφή της Moët & Chandon στο βάθρο ενισχύει περαιτέρω τον δεσμό της πρωτοποριακής συνεργασίας μας με την LVMH και ενώνει δύο παγκόσμιες εμβληματικές μάρκες που βασίζονται στο πάθος, την αριστεία και τον εορτασμό του θριάμβου».
Διαβάστε επίσης:
Louboutin: Βάζει φωτιά στη Formula 1
H Formula 1 και η μόδα στην ίδια γραμμή εκκίνησης
Rolls-Royce Spectre Bailey: Φόρος τιμής σε έναν πιστό τετράποδο φίλο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Καρέτσας, Τζόλης και οι άλλοι Ελληνες ποδοσφαιριστές του εξωτερικού που «σαρώνουν»
- Τι φέρνει ο νέος δείκτης στις αυξήσεις των ασφαλίστρων υγείας
- Η αλήθεια για την εκταφή και τον Ρούτσι, ο Κ.Μ. και η τρίτη θητεία, οι οδηγίες Βορίδη, το γεύμα Σκρέκα – Παππά και η ενόχληση για Δένδια
- Μήπως μυρίζει μπαρούτι;
