• bloomberg
    Sponsored by

    Bloomberg

    Θύμα της πανδημίας η συνεργασία της Ριάνα με τον όμιλο Louis Vuitton στον χώρο της ένδυσης

    • Bloomberg

    Ριάνα


    Ο γαλλικός όμιλος πολυτελών ειδών LVMH (Louis Vuitton) και η ντίβα της ποπ Ριάνα αναστέλλουν τη λειτουργία της Fenty, του νέου εμπορικού σήματος ένδυσης που δημιούργησαν και εγκαινίασαν εδώ και σχεδόν δύο χρόνια, καθώς η πανδημία έχει πλήξει τη ζήτηση για ρούχα.

    “Η Ριάνα και η LVMH έχουν από κοινού αποφασίσει να αναστείλουν την δραστηριότητα της εταιρείας, με έδρα την Ευρώπη, εν αναμονή καλύτερων συνθηκών”, δήλωσε ο γαλλικός όμιλος την Τετάρτη.

    Η εταιρεία μόδας Fenty ξεκίνησε τον Μάιο του 2019 με τις καλύτερες προδιαγραφές και με μεγάλες προσδοκίες, καθώς ήταν από τις σπάνιες φορές που η LVMH αποφάσισε να δημιουργήσει ένα νέο brand στο χώρο της μόδας από το μηδέν. Ο κολοσσός ειδών πολυτελείας έχει επικεντρωθεί στην εξαγορά εταιρειών της βιομηχανίας της μόδας με κύρος και παράδοση, είτε πρόκειται για την κατασκευάστρια των φημισμένων τσαντών Louis Vuitton είτε για τον παραγωγό σαμπάνιας Moet & Chandon.

     

    Robyn Rihanna Fenty And Linda Fargo Celebrate The Launch Of FENTY At Bergdorf Goodman

     

    Σε ξεχωριστή ανακοίνωση την Τετάρτη, το private equity L Catterton, στο οποίο συμμετέχει ο ιδρυτής της LVMH, ο δισεκατομμυριούχος Bernard Arnault, ηγήθηκε της χρηματοδότησης ύψους 115 εκατομμυρίων δολαρίων μαζί με άλλους επενδυτές για το εμπορικό σήμα Savage X Fenty, τη μάρκα εσωρούχων της Ριάνα.

    Τα κεφάλαια θα βοηθήσουν στην επόμενη φάση ανάπτυξης της επιχείρησης εσώρουχων και θα διευκολύνουν στην επέκταση των λιανικών πωλήσεων μετά από την «εκρηκτική» αύξηση των εσόδων κατά το προηγούμενο έτος, δήλωσε η LVMH. Ο στόχος είναι να υποστηρίξουμε το «οικοσύστημα Fenty που εστιάζει στα εσώρουχα, τα καλλυντικά και την περιποίηση της επιδερμίδας», ανέφερε ο γαλλικός οίκος.

    Η μάρκα μακιγιάζ της Ριάνα Fenty Beauty, έχει 10,5 εκατομμύρια ακόλουθους στο Instagram, έναντι ενός εκατομμυρίου της εταιρείας ένδυσης της Fenty. Η πανδημία έχει επηρεάσει διαφορετικά τον τομέα των προσωπικών ειδών πολυτελείας, με την κατηγορία ένδυσης να πλήττεται περισσότερο, σύμφωνα με μελέτη της εταιρείας συμβούλων Bain.

    «Βρισκόμαστε ακόμη σε φάση εκκίνησης και πρέπει να καταλάβουμε ακριβώς ποια είναι η σωστή προσφορά», δήλωσε ο επικεφαλής οικονομικός διευθυντής της LVMH Jean-Jacques Guiony στους αναλυτές για την εταιρεία Fenty τον περασμένο Οκτώβριο. “Είναι ακόμα ένα έργο σε εξέλιξη.”

    Μονομαχία CVC Capital – Louis Vuitton για τα δημοφιλή σανδάλια Birkenstock

    Louis Vuitton: Λανσάρει τη νέα συλλογή με πολυτελή ποδήλατα σε συνεργασία με τη Maison Tamboite

    Αλλαγή ηγεσίας στην Tiffany: Ο ρόλος του γιου του δισεκατομμυριούχου της Louis Vuitton, Bernard Arnault

    Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση

     



    ΣΧΟΛΙΑ