bloomberg
Sponsored by

Bloomberg

Τα H&M ετοιμάζονται να «γκρεμίσουν» τις τιμές

  • Bloomberg


Από το κακό στο χειρότερο εξελίσσεται η κατάσταση με το στοκ που έχει συσσωρεύσει και συνεχίζει να συσσωρεύει η Hennes & Mauritz, η γνωστή αλυσίδα H&M, αναγκάζοντας τη σουηδική εταιρεία να μειώσει ακόμη περισσότερο τις τιμές αυτό το τρίμηνο.

Τα κέρδη της H&M υποχώρησαν για τέταρτο τρίμηνο στη σειρά, καθώς η αξία του στοκ της εταιρείας που δεν έχει πουληθεί έφτασε το επίπεδο ρεκόρ των 4 δισ. δολαρίων. Το ποσό αυτό αντιστοιχεί στο 18,2% των πωλήσεων, έχοντας σημειώσει αύξηση κατά 2 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με την ίδια περίοδο του περασμένου έτους, παρότι στόχος της εταιρείας ήταν να το μειώσει.

«Έρχονται μεγάλες μειώσεις τιμών για αρκετά τρίμηνα τουλάχιστον», έγραψε ο Geoff Ruddell, αναλυτής της Morgan Stanley, υπογραμμίζοντας ότι η H&M δεν επανέλαβε την πρόβλεψή της για «κάπως καλύτερα αποτελέσματα» φέτος.

Η σουηδική εταιρεία άρχισε να εφαρμόζει ένα νέο σύστημα logistics για να επιταχύνει τις αποστολές της, αλλά αντιμετώπισε προβλήματα που επηρέασαν τις παραδόσεις εμπορευμάτων σε αρκετές αγορές, όπως η αμερικανική και η γαλλική, ενώ επιβραδύνθηκαν και οι online πωλήσεις στη Σκανδιναβία.

Η H&M προσπαθεί να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα που διαμορφώνονται στη λιανική αγορά, καθώς όλο και περισσότεροι πελάτες εγκαταλείπουν τα φυσικά καταστήματα, επιλέγοντας να ψωνίζουν μέσω Internet.

H H&M έχει βάλει στόχο να φτάσει κάποια στιγμή τα Zara που, ως γνωστόν, έχουν καταφέρει ως εταιρεία να φτάνουν τα νέα ρούχα στα καταστήματά της εξαιρετικά γρήγορα, ακόμη και μέσα σε δύο εβδομάδες από τη στιγμή που σχεδιάζονται.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα κέρδη που ανακοίνωσε η ισπανική εταιρεία αυτόν τον μήνα ήταν καλύτερα των αναμενομένων.