Η εθνική επιβατική εταιρεία σιδηροδρόμων των ΗΠΑ (Amtrack) περικόπτει περίπου το 20% του ανώτατου διοικητικού προσωπικού της σε μια προσπάθεια να μειώσει το κόστος εν μέσω αβεβαιότητας σχετικά με τα σχέδια του προέδρου Ντόναλντ Τραμπ για επενδύσεις σε υποδομές, σύμφωνα με άτομα που γνωρίζουν το θέμα.

Ο εθνικός επιβατικός σιδηρόδρομος, μια κερδοσκοπική εταιρεία που ανήκει στην ομοσπονδιακή κυβέρνηση, στοχεύει στην εξοικονόμηση 100 εκατομμυρίων δολαρίων σε δαπάνες, δήλωσε ένας από τους ανθρώπους, ο οποίος ζήτησε ανωνυμία για να αποκαλύψει στοιχεία που δεν είναι δημόσια.

1

Οι απολύσεις, οι οποίες ξεκίνησαν την Τρίτη, αφορούν μόνο θέσεις εργασίας σε εταιρικό επίπεδο και δεν θα επηρεάσουν τους ρόλους λειτουργίας του σιδηροδρόμου, δήλωσε η ίδια πηγή. Η Amtrak απασχολεί σχεδόν 22.700 άτομα, όπως δήλωσε η εταιρεία το 2024.

«Η Amtrak προβαίνει σε πλήρη επανεξέταση της δομής του κόστους μας, η οποία περιλαμβάνει την αξιολόγηση του μεγέθους του διοικητικού μας προσωπικού», έγραψε ο πρόεδρος της Amtrak Ρότζερ Χάρις σε επιστολή προς τους εργαζόμενους που είδε το Bloomberg.

Η ηγεσία σχεδιάζει «να ενημερώσει τους επηρεαζόμενους υπαλλήλους το πρώτο δεκαπενθήμερο του Μαΐου», έγραψε.

Η Amtrak εφάρμοσε επίσης πάγωμα προσλήψεων για διοικητικές θέσεις και ανέστειλε τις προαγωγές, σύμφωνα με την επιστολή.

Ο επιβατικός σιδηρόδρομος σχεδίαζε τις περικοπές εδώ και μήνες, ανέφερε ένας από τους ανθρώπους, από τότε που η προεδρική νίκη του Τραμπ και οι επακόλουθες προσπάθειες για παρακράτηση επιχορηγήσεων που είχαν χορηγηθεί προηγουμένως έθεσαν σε αμφιβολία το μέλλον του σχεδιασμού των υποδομών.

Μεταξύ των τομέων που επηρεάζονται από τις απολύσεις αυτής της εβδομάδας είναι μια διευρυμένη μονάδα εντός του σιδηροδρόμου, η οποία προοριζόταν να καθοδηγήσει ορισμένα από τα μεγαλύτερα επενδυτικά έργα της εταιρίας, συμπεριλαμβανομένων νέων σιδηροδρομικών σηράγγων πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων στη Νέα Υόρκη και τη Βαλτιμόρη, μιας αντικατάστασης της γέφυρας του ποταμού Σουσκεχάνα και άλλων μεγάλων κατασκευαστικών έργων κατά μήκος του πολυσύχναστου βορειοανατολικού διαδρόμου.

Τα έργα σήραγγας και γέφυρας συνεχίζονται, μέχρι στιγμής, αλλά κάποια από τα μελλοντικά κονδύλια στα οποία βασιζόταν η Amtrak είναι πλέον αμφίβολα, συμπεριλαμβανομένου του αναμενόμενου πέμπτου έτους επένδυσης από το νομοσχέδιο υποδομών του πρώην προέδρου Τζο Μπάιντεν, δήλωσε η ίδια πηγή.

Διαβάστε επίσης:

ΗΠΑ: Χάκερ παραβίασαν την πλατφόρμα TeleMessage – Τρία υπουργεία απαγόρευσαν την εφαρμογή

Eddy Cue (Apple): Μπορεί να μην χρειάζεστε iPhone σε 10 χρόνια από τώρα, όσο τρελό κι αν ακούγεται!

Πολωνία: Η κεντρική τράπεζα μειώνει τα επιτόκια στο 5,25%, μια ανάσα από τις προεδρικές εκλογές