• bloomberg
    Sponsored by

    Bloomberg

    Η Nestle λανσάρει νέες ροζ σοκολάτες μετά την επιτυχία που έγινε viral


    Η μεγαλύτερη εταιρεία τροφίμων στον κόσμο, Nestle SA, επεκτείνει τη σειρά της από ροζ σοκολάτες, ένα χρόνο αφού η ροζ Kitkat έγινε viral στην Ασία.

    Καθώς ο πρώτος νέος τύπος σοκολάτας εδώ και 80 χρόνια γιορτάζει την επέτειο ενός έτους, η Nestle λανσάρει ένα νέο τύπο ροζ Kitkat στην Ιαπωνία που περιέχει αποξηραμένα cranberries και ξηρούς καρπούς. Οι καταναλωτές μπορούν επίσης να μοιραστούν τις ιδέες τους για τις χρήσεις της σοκολάτας στο rubychocolate.com, έναν νέο δικτυακό τόπο που ξεκίνησε από τον εφευρέτη της ruby σοκολάτας και κορυφαίο επεξεργαστή κακάο, Barry Callebaut AG.

    Η ροζ σοκολάτα κυκλοφόρησε στην αγορά για πρώτη φορά όταν η Nestle λάνσαρε την Kitkat εκδοχή της στην Ιαπωνία πέρυσι. Αν και η διανομή διατηρήθηκε αρχικά περιορισμένη, ο «θόρυβος» που δημιουργήθηκε γύρω από αυτήν τη σοκολάτα με το φυσικό ροζ χρώμα και τη φρουτώδη γεύση – ο τέταρτος τύπος σοκολάτας μετά τη γάλακτος, τη σκούρα και τη λευκή – τη βοήθησε να φτάσει σε 26 αγορές πλέον, δήλωσε ο Cedric Lacroix, διευθυντής των επιχειρήσεων ζαχαροπλαστικής της Nestle στην Ιαπωνία.

    «Όταν πρόκειται ειδικά για τρόφιμα και σοκολάτα, οι τάσεις παλιά δημιουργούνταν στη Δυτική Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική, αλλά οι σημερινές τάσεις δημιουργούνται στην Ασία, την Ιαπωνία, μεταξύ άλλων», δήλωσε ο Lacroix. «Οι Ασιάτες καταναλωτές είναι εξαιρετικά ανοιχτοί σε νέα πράγματα και είναι εξαιρετικά ικανοί όσον αφορά στα social media».

    Ενθουσιασμός στα social media

    Ήταν ακριβώς τα social media που βοήθησαν τη δημοτικότητα της ροζ σοκολάτας να εξαπλωθεί σε όλο τον κόσμο τόσο γρήγορα. Οι νέοι Ασιάτες, κυρίως γυναίκες, μοιράζονταν και ξαναμοιράζονταν στο Instagram τις στιγμές τους με τη σοκολάτα, προσελκύοντας νέα κύματα καταναλωτών που ενδιαφέρονταν να δοκιμάσουν το νέο γλύκισμα. Μετά την κυκλοφορία της, η νέα ποικιλία σοκολάτας έχει πάνω από 120 εκατομμύρια αποτελέσματα αναζήτησης στο Google.

    «Η αξία του θορύβου που δημιουργήσαμε αμέσως από το λανσάρισμα ήταν εκπληκτική και μας ώθησε να ξεκινήσουμε και να διευρύνουμε τη διανομή», δήλωσε ο Lacroix σε τηλεφωνική συνέντευξη από το Τόκιο. «Η φήμη από στόμα σε στόμα που δημιουργήθηκε ήταν πέρα από κάθε είδος πληρωμένων μέσων στα οποία θα μπορούσαμε να έχουμε επενδύσει».

    Ωστόσο, η καθιέρωση της ροζ σοκολάτας μπορεί να χρειαστεί λίγη περισσότερη δουλειά από την προβολή στα social media. Ο Barry Callebaut δεν εμπορεύεται ακόμα το προϊόν στις ΗΠΑ, τη μεγαλύτερη αγορά σοκολάτας στον κόσμο, επειδή βρίσκεται σε διαδικασία έγκρισης από την Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων.

    Αλλού, ο Barry Callebaut ελπίζει να εκμεταλλευτεί τον θόρυβο στο Διαδίκτυο με τη νέα ιστοσελίδα που θα εμπλουτίζεται με βάση τους καταναλωτές. Ένας αλγόριθμος θα «σαρώνει» τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων για αναφορές στη ροζ σοκολάτα και θα τις συγκεντρώνει στην ιστοσελίδα, δήλωσε ο Bas Smit, παγκόσμιος αντιπρόεδρος μάρκετινγκ της εταιρείας με έδρα τη Ζυρίχη, που είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής μαζικής σοκολάτας στον κόσμο.

    Η πλατφόρμα θα επιτρέψει επίσης την ανταλλαγή ιδεών σχετικά με τα προϊόντα που θα μπορούσαν να δημιουργηθούν στη συνέχεια από ροζ σοκολάτα και θα μπορούσαν επίσης να τεθούν ερωτήματα στους καταναλωτές, όπως εάν ενδιαφέρονται για μπισκότα Oreo με ροζ σοκολάτα ή μία ροζ Galaxy, είπε.

    Έντονο ενδιαφέρον

    Περισσότερο από το 40 τοις εκατό του ιαπωνικού πληθυσμού έχει επίγνωση της ροζ σοκολάτας και 5 τοις εκατό την έχει ήδη δοκιμάσει, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών αγοράς Macromill. Λίγο πάνω από το 80% των ανθρώπων λένε ότι ενδιαφέρονται να τη δοκιμάσουν στο μέλλον, σύμφωνα με την έρευνα που βασίζεται σε 800 ερωτηθέντες στην Ιαπωνία.

    Διατηρώντας την επαφή τους με τον καταναλωτή στα social media, οι σοκολατοποιοί μπορούν επίσης να λαμβάνουν άμεση ανταπόκριση σχετικά με το αν η νέα τους σειρά είναι επιτυχία ή αποτυχία.

    «Μέσα σε δύο ημέρες μετά το λανσάρισμα, ξέρουμε εάν θα είναι επιτυχία ή αποτυχία», δήλωσε ο Lacroix. «Μέσα σε 48 ώρες, γνωρίζεις αν πρόκειται για παγκόσμια επιτυχία ή για ένα μέτριο νέο προϊόν».

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Μασούτης: Το deli κατάστημα που βάζει στόχο να κατακτήσει τους opinion leaders της χώρας

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Στο «σφυρί» η πολυτελής βίλα και το κτήμα της Κεστεκίδου (σοκολατάκια «Λεωνίδας») στο Λαγονήσι

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Salon du Chocolat: Φορέματα φτιαγμένα από σοκολάτα σε επίδειξη μόδας στο Βέλγιο



    ΣΧΟΛΙΑ