bloomberg
Sponsored by

Bloomberg

Ένα βήμα πιο κοντά στις τρισδιάστατα τυπωμένες σοκολάτες

  • Bloomberg
σοκολάτα


Ξενοδοχεία, ζαχαροπλάστες και αλυσίδες καφέ θα μπορούν σύντομα να αρχίσουν να προσφέρουν στους επισκέπτες τους προσωποποιημένες τρισδιάστατα τυπωμένες σοκολάτες χάρη σε μια ελάχιστα γνωστή ελβετική σοκολατοποιία.

Η Barry Callebaut, η εταιρεία που παράγει το ένα τέταρτο της σοκολάτας στον κόσμο, δίνει στους γκουρμέ πελάτες της πρόσβαση σε μια μέθοδο μαζικής εκτύπωσης εξατομικευμένων σχεδίων, ανέφερε η εταιρεία που εδρεύει στη Ζυρίχη σε ανακοίνωσή της την Παρασκευή. Η τεχνολογία θα είναι πρώτα διαθέσιμη μέσω της μάρκας Mona Lisa της εταιρείας, η οποία δημιουργεί διακοσμήσεις, τρούφες και φιγούρες από σοκολάτα.

Αφού πειραματίστηκε με την τρισδιάστατα εκτυπωμένη σοκολάτα για χρόνια, η Barry Callebaut ανακάλυψε έναν τρόπο για να διαχειρίζεται ο εκτυπωτής τη σκλήρυνση της σοκολάτας, μια διαδικασία που απαιτεί συνεχή κίνηση σε συγκεκριμένες θερμοκρασίες και η οποία μπορεί να διαρκούσε έως και μια ώρα στο παρελθόν. Τώρα, οι εκτυπωτές της Barry Callebaut μπορούν να τυπώσουν χιλιάδες κομμάτια σε πολύ μικρότερο χρόνο.

Η κίνηση έρχεται καθώς η βιομηχανία σοκολάτας αντιμετωπίζει πενιχρές προοπτικές ανάπτυξης. Η Barry Callebaut ανακοίνωσε τον περασμένο μήνα ότι η παγκόσμια αγορά παρέμεινε στάσιμη στο τρίμηνο που ολοκληρώθηκε τον Νοέμβριο. Η Lindt & Spruengli ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να κλείσει 50 καταστήματα στις ΗΠΑ.

Οι επιχειρηματικοί πελάτες μπορούν να επινοήσουν τα δικά τους σχέδια, σχήματα και μεγέθη, με τις τελικές δημιουργίες να είναι κατάλληλες για χρήση σε επιδόρπια, ζαχαρωτά, ζεστά ροφήματα και αρτοσκευάσματα.

Αυτό αντανακλά την τρέχουσα τάση της εξατομίκευσης, των καταναλωτών που θέλουν να δημοσιεύουν φωτογραφίες στο Instagram, καθώς και τη ζήτηση για προϊόντα υψηλής ποιότητας, δήλωσε ο Pablo Perversi, επικεφαλής καινοτομίας της Barry Callebaut, σε τηλεφωνική συνέντευξη.

«Το σημαντικό είναι ότι αυτός δεν είναι ένας εφάπαξ τύπος εκτύπωσης όπως στο παρελθόν», είπε. «Μπορούμε να παράγουμε σε μεγάλη κλίμακα».

Η εταιρεία που εδρεύει στη Ζυρίχη παράγει σοκολάτα για πελάτες όπως η Nestle, η Unilever και η Hershey, τα ονόματα των οποίων εμφανίζονται στην ετικέτα.

Οι λάτρεις της σοκολάτας που αναζητούν μια πιο προσωπική σοκολάτα στα καταστήματα θα πρέπει να περιμένουν μερικά χρόνια. Η Barry Callebaut θα συνεργαστεί πρώτα με πελάτες γκουρμέ πριν μπει στην επόμενη φάση με τους παρασκευαστές, ανέφερε ο Perversi. Η ολλανδική αλυσίδα ξενοδοχείων Van der Valk θα είναι ο πρώτος πελάτης της.

Εν τέλει, οι καταναλωτές μπορεί να έχουν τρισδιάστατους εκτυπωτές σοκολάτας δίπλα στις καφετιέρες τους στις κουζίνες τους.

«Η ιδέα να έχεις μια μηχανή εκτύπωσης σοκολάτας στο σπίτι με κάψουλες που σου επιτρέπουν να κάνεις κάτι είναι μια εξαιρετική ιδέα», ανέφερε ο Perversi. «Δεν έχουμε προχωρήσει μέχρι τώρα, αλλά υπάρχουν ευκαιρίες για να το κάνουμε αυτό και θα τις διερευνήσουμε».