ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Amazon.com Inc. πήρε ένα μεγάλο ρίσκο φέτος επεκτείνοντας την ετήσια καλοκαιρινή της πώληση Prime Day σε τέσσερις ημέρες από δύο, στοιχηματίζοντας ότι η επέκταση θα δώσει στους αγοραστές περισσότερο χρόνο για να περιηγηθούν στα εκατομμύρια προσφορές του εκτεταμένου διαδικτυακού της καταστήματος.
Τα προκαταρκτικά αποτελέσματα είναι ζοφερά, αυξάνοντας το διακύβευμα για τις υπόλοιπες ημέρες της εκδήλωσης.
Η Momentum Commerce, η οποία διαχειρίζεται διαδικτυακές πωλήσεις για 50 μάρκες σε διάφορες κατηγορίες προϊόντων και τιμές, δήλωσε ότι οι πωλήσεις της Amazon έπεσαν κατά 41% την Τρίτη σε σύγκριση με την έναρξη της Prime Day πέρυσι.
Η παρατεταμένη εκδήλωση ενθάρρυνε τους αγοραστές να κάνουν περισσότερο «κυνήγι θησαυρού», δήλωσε ο John Shea, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Momentum. Οι καταναλωτές κάνουν περιήγηση και φορτώνουν τα καλάθια αγορών, αλλά αναβάλλουν να τραβήξουν τη σκανδάλη σε περίπτωση που προκύψουν καλύτερες προσφορές. Οι συντομότερες εκπτώσεις της Prime Day δημιούργησαν μεγαλύτερη βιασύνη επειδή οι αγοραστές ανησυχούσαν ότι θα έχαναν τις εκπτώσεις, είπε.
Οι πωλήσεις του Momentum Commerce κατά τη διάρκεια των τεσσάρων ημερών θα μπορούσαν ακόμα να αυξηθούν κατά 9,1% σε σύγκριση με την περσινή διήμερη εκδήλωση, αν περισσότεροι περιηγητές πραγματοποιήσουν αγορές τις τελευταίες ημέρες, δήλωσε ο Shea. Η Momentum διαχειρίζεται τις πωλήσεις για λογαριασμό εμπορικών σημάτων όπως η Crocs, η Beats και τα μασάζ Therabody και πραγματοποιεί περίπου 7 δισεκατομμύρια δολάρια σε ετήσιες πωλήσεις στην Amazon, γεγονός που της δίνει ένα μεγάλο δείγμα για την αξιολόγηση της Prime Day.
όλα εξαρτώνται από την επιτυχία αυτής της τετραήμερης στρατηγικής», δήλωσε ο Shea. «Η Amazon θυσίασε πολλά την 1η ημέρα. Είναι μια εξαιρετικά απρόβλεπτη και αβέβαιη χρονιά».
Η ετήσια εκδήλωση έχει αναδειχθεί σε καμπανάκι του καταναλωτικού κλίματος από τότε που ο εμπορικός πόλεμος του προέδρου Ντόναλντ Τραμπ θόλωσε τις οικονομικές προοπτικές. Δασμοί ύψους 145% στις ξένες εισαγωγές απειλήθηκαν και στη συνέχεια αναβλήθηκαν για να δοθεί χρόνος για διαπραγματεύσεις, καθιστώντας δύσκολο να προσδιοριστεί πού θα κατασταλάξουν οι τιμές. Το Bloomberg ανέφερε προηγουμένως ότι ορισμένοι διαδικτυακοί έμποροι έκαναν περικοπές στις εκπτώσεις ή έμειναν εντελώς εκτός της Prime Day λόγω των θολών προοπτικών.
Η Amazon διπλασίασε τη διάρκεια της ετήσιας πώλησης επειδή οι αγοραστές έδειξαν ότι ήθελαν περισσότερο χρόνο για να περιηγηθούν στις προσφορές, δήλωσε την Τετάρτη ο επικεφαλής της Amazon Prime, Τζαμίλ Γκάνι, σε συνέντευξή του στην τηλεόραση του Bloomberg.
Οι αγοραστές στράφηκαν προς τα «καθημερινά είδη πρώτης ανάγκης», όπως οι ταινίες λεύκανσης δοντιών, η οποία είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία στην Amazon, είπε, προσθέτοντας ότι η εταιρεία ήταν «ευχαριστημένη από τη δέσμευση» και ότι είναι «πολύ νωρίς».
Οι αγοραστές επικεντρώθηκαν σε είδη χαμηλού κόστους κατά την πρώτη ημέρα, αρπάζοντας προσφορές για σαπούνι πιάτων, ροφήματα πρωτεΐνης και άλλα βασικά είδη διατροφής αντί να σπαταλήσουν τηλεοράσεις και κονσόλες παιχνιδιών. Σχεδόν τα δύο τρίτα των ειδών που αγοράστηκαν την Prime Day κόστισαν λιγότερο από 20 δολάρια, ενώ μόλις το 3% κόστισε περισσότερα από 100 δολάρια την πρώτη ημέρα της τετραήμερης εκπτωτικής αγοράς, σύμφωνα με την Numerator, η οποία παρακολούθησε περισσότερες από 7.000 παραγγελίες από 3.855 νοικοκυριά.
Στα best-sellers περιλαμβάνονταν το σαπούνι πιάτων Dawn, τα πρωτεϊνικά ροφήματα Premier και το βοήθημα έκπλυσης πλυντηρίου πιάτων Finish. Το μέσο νοικοκυριό ξόδεψε 106 δολάρια την Prime Day, από 110 δολάρια κατά την έναρξη των περσινών εκπτώσεων, σύμφωνα με την Numerator. Το μέσο είδος που αγοράστηκε κόστισε 25,46 δολάρια, επίσης μειωμένο από τα 28 δολάρια περίπου πριν από ένα χρόνο.
«Οι καταναλωτές φαίνεται να αγοράζουν μεγαλύτερο αριθμό ειδών σε χαμηλότερη τιμή αυτή την Prime Day, με τη μέση τιμή ανά είδος να είναι ελαφρώς χαμηλότερη», δήλωσε η αναλύτρια της Numerator, Amanda Schoenbauer. «Ωστόσο, με τη φετινή πώληση να επεκτείνεται σε τέσσερις ημέρες, υπάρχει πιθανότητα η Prime Day 2025 να σπάσει τα προηγούμενα ρεκόρ».
Οι Αμερικανοί αγοραστές ξόδεψαν 7,9 δισεκατομμύρια δολάρια online σε όλους τους λιανοπωλητές την Τρίτη, αυξημένα κατά 9,9% σε σχέση με τις 16 Ιουλίου 20024, την περσινή πρώτη ημέρα της Prime Day, σύμφωνα με την Adobe Inc.
Η οποία αναμένει ότι οι δαπάνες κατά τη διάρκεια του τετραημέρου θα φτάσουν τα 23,8 δισεκατομμύρια δολάρια. Οι εκπτώσεις της Amazon συμπίπτουν με τις πολυήμερες εκπτώσεις που προσφέρουν η Walmart Inc. και η Target Corp. δημιουργώντας μια διαδικτυακή αγοραστική φρενίτιδα.
«Η επίδραση του φωτοστέφανου της Prime Day φέτος σε άλλους λιανοπωλητές είναι πιο σημαντική», δήλωσε ο Shea της Momentum Commerce.
Διαβάστε επίσης:
Nvidia: Άγγιξε τα $4 τρισ. από την επενδυτική «φρενίτιδα» στον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης
Νάγκελ (ΕΚΤ): Δεν θα ήταν σωστό να δεσμευτούμε σε μια συγκεκριμένη πορεία επιτοκίων
Microsoft: Ισχυρή θέση στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης – Η Oppenheimer αναβαθμίζει τη μετοχή
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Schwarz: Ο billionaire της Lidl θέλει να κατασκευάσει το πρώτο Gigafactory τεχνητής νοημοσύνης στην Ευρώπη
- Ευρωαγορές: Μικτά πρόσημα εν αναμονή των δασμών Τραμπ στην ΕΕ – Σε νέα ρεκόρ ο FTSE 100
- ΕΕ: Μυστικά τα σχέδια σταδιακής διακοπής των εισαγωγών πετρελαίου και φυσικού αερίου από τη Ρωσία
- Eurobank: Κάτω από το 5% το ποσοστό της Helikon
