• Business

    «Βόμβα» στην αγορά: Αναπροσαρμόζει δίκτυο και μισθούς ο Σκλαβενίτης

    Οικογένεια Σκλαβενίτη


    Σε βαθιές τομές και παρεμβάσεις προχωράει η «Σκλαβενίτης». Ένα περίπου χρόνο μετά την εξαγορά της Μαρινόπουλος, η εταιρεία αποφάσισε να θέσει σε εφαρμογή ένα ολοκληρωμένο σχέδιο αναδιάρθρωσης, με στόχο την αποδοτικότερη και αποτελεσματικότερη λειτουργία του δικτύου της. Σύμφωνα με πληροφορίες, το σχέδιο που έρχεται ένα μήνα μετά την επίσημη ενοποίηση των δομών της Σκλαβενίτης και της Μαρινόπουλος, περιλαμβάνει τον εξορθολογισμό του δικτύου των καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα, την αναπροσαρμογή των απολαβών στο σύνολο του προσωπικού, αλλά και νέες σημαντικές επενδύσεις για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό των υφιστάμενων καταστημάτων. Όπως αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες, όσον αφορά στον εξορθολογισμό του δικτύου προβλέπεται κλείσιμο σημείων σε περιοχές με αλληλεπικάλυψη, με παράλληλη διασφάλιση όλων των θέσεων εργασίας, ενώ υπάρχει πρόβλεψη για μεγάλες επενδύσεις, που θα αναμορφώσουν την εικόνα των υφιστάμενων καταστημάτων.

    Αναφορικά με τους μισθούς, με βάση πάντα τις υπάρχουσες πληροφορίες, η εταιρεία επεξεργάστηκε και θα εφαρμόσει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο μισθοδοσίας και για τους 22.000 εργαζομένους της, που θα περιλαμβάνει μειώσεις για τους υψηλόμισθους και αυξήσεις για τους χαμηλόμισθους.

    “Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη παρέμβαση στις απολαβές, η οποία θα είναι δίκαιη για όλους”, σημειώνουν καλά πληροφορημένες πηγές.

    Οι ίδιες πηγές επισημαίνουν πως η οικογένεια Σκλαβενίτη επεξεργάζονταν το παραπάνω σχέδιο από την πρώτη στιγμή που απέκτησε την Μαρινόπουλος, και απλά ήταν θέμα χρόνου να ολοκληρωθεί και να εφαρμοστεί με δεδομένες και τις συνθήκες στην ελληνική αγορά.

    «Η εταιρεία θωρακίζεται, ισχυροποιείται και προετοιμάζεται για την επόμενη μέρα στο λιανεμπόριο», σημειώνουν χαρακτηριστικά.

    Οικογένεια Σκλαβενίτη

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ο Σκλαβενίτης αλλάζει τα δεδομένα στο λιανεμπόριο–Τι θα καθορίσει την επόμενη μέρα στον κλάδο

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: ΑΒ Βασιλόπουλος: Οι πρώτες απώλειες λόγω Σκλαβενίτη

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Lidl Hellas: Τι σχεδιάζει για το 2018–Πώς θα μειώσει το χρόνο εξυπηρέτησης των καταναλωτών



    ΣΧΟΛΙΑ