• Big Story

    Β. Μαρινάκης: Αύξηση εσόδων και απόκτηση νέου πλοίου από την CPP

    Βαγγέλης Μαρινάκης

    Ευάγγελος Μαρινάκης, επικεφαλής Capital Maritime


    Αποτελέσματα ανάλογα των προσδοκιών εμφάνισε η ναυτιλιακή Capital Product Partners (CPP), συμφερόντων του Βαγγέλη Μαρινάκη, καθώς κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του 2016 κατόρθωσε να διατηρήσει τα κέρδη της σε ικανοποιητικά επίπεδα, ανακοινώνοντας παράλληλα, ακόμη μια σημαντική προσθήκη στον στόλο της.

    Συγκεκριμένα, η εισηγμένη στον Nasdaq ναυτιλιακή ανακοίνωσε πως προχώρησε στην εξαγορά του δεξαμενόπλοιου τύπου MR Amor – που έχει χωρητικότητα 49.999-dwt και είναι κατασκευής του 2015 – από την μητρική της εταιρεία, Capital Maritime & Trading Corp., για το ποσό των 32,8 εκατ. δολαρίων. Παράλληλα, ανακοίνωσε ότι εξασφάλισε ναυλοσύμφωνο για το πλοίο αυτό με την εταιρεία Cargill, οι ναύλοι του οποίου θα κυμαίνονται στα 17.500 δολάρια ημερησίως.

    Η ναυτιλιακή του κ. Μαρινάκη πλήρωσε το αντίτιμο της εξαγοράς αυτής με τα έσοδα που εισέπραξε από την πώληση του πακέτου μετοχών της Hyundai Merchant Marine (HMM).

    μαρινακης
    Το δεξαμενόπλοιο μεταφοράς χημικών προϊόντων τύπου MR “Amor” της Capital Product Partners έχει χωρητικότητα 49.999-dwt και είναι κατασκευής του 2015

    Τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου

    Την ίδια στιγμή, η CPP ανακοίνωσε ότι κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου παρέμεινε σε μια γενικότερη δύσκολη κατάσταση, ωστόσο, κατόρθωσε να εμφανίσει μικρή αύξηση στα έσοδα, κάτι που οι αναλυτές είχαν προβλέψει.

    Συγκεκριμένα, τα κέρδη της εταιρείας ανήλθαν στο ποσό των 11,8 εκατ. δολαρίων, 2 εκατ. δολάρια χαμηλότερα από την αντίστοιχη χρονική περίοδο του 2015.

    Ωστόσο, τα έσοδα της CPP κατέγραψαν αύξηση και διαμορφώθηκαν στα 60,3 εκατ. δολάρια, έναντι 57,6 εκατ. δολαρίων που είχαν διαμορφωθεί το τρίτο τρίμηνο του 2015, χάρη στον αυξημένο στόλο. Επιπλέον, η διοίκηση της ναυτιλιακής ανακοίνωσε ότι ενέκρινε την αύξηση στη διανομή μερίσματος στις κοινές μετοχές, το οποίο πλέον θα διαμορφωθεί στο 7%, δηλαδή στα 0,08 δολάρια/μετοχή. Ακόμη, σύμφωνα με τη ναυτιλιακή, η ναυλαγορά μεταφορών χημικών προϊόντων  κινήθηκε σε χαμηλότερα επίπεδα σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο του έτους ενώ η ναυλαγορά μεταφορών εμπορευματοκιβωτίων παρέμεινε στάσιμη.

    Ο Jerry Kalogiratos, που διατελεί διευθύνων σύμβουλος της CPP, σχολιάζοντας τα αποτελέσματα που εμφάνισε η εταιρεία τόνισε ότι “Τα υψηλά αποθέματα προϊόντων πετρελαίου και η υπερπροσφορά τονάζ δεξαμενόπλοιων άσκησαν πιέσεις στους ναύλους. Ωστόσο, ο περιορισμός των παραγγελιών νεότευκτων είναι ένα θετικό σημάδι για την αγορά, τόσο στο μεσοπρόθεσμο όσο και στο μακροπρόθεσμο ορίζοντα”.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Αυτή είναι η νέα κοινοπραξία-μαμούθ στο χώρο της ναυτιλίας με στόλο 256 containerships

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Π. Χατζηιωάννου: Με ποιες κινήσεις διατηρεί τη ρευστότητα της Safe Bulkers, παρά τη διεύρυνση ζημιών

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Μεγάλος διαγωνισμός του mononews. Δίνουμε 5 δωροεπιταγές από τα Attica αξίας 1.000 ευρώ



    ΣΧΟΛΙΑ