• Ναυτιλία

    Σημαντικά κέρδη για τη μετοχή της Hyundai Heavy μετά την συμφωνία των 2 δισ. δολ. με το Β. Μαρινάκη

    Mαρινάκης

    Ευάγγελος Μαρινάκης. Επικεφαλής Capital Partners


    Την καλύτερη απόδοση των τελευταίων τριών μηνών σημείωσαν οι μετοχές της Hyundai Heavy Industries, μετά τις πληροφορίες για την επιστολή πρόθεσης του ισχυρού εφοπλιστή Βαγγέλη Μαρινάκη προς τα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία, για την παραγγελία πλοίων LNG αξίας 2 δισ. δολ.

    Όπως αποκάλυψε πρώτο το mononews.gr ο Έλληνας πλοιοκτήτης δρομολογεί την είσοδο του στην πολλά υποσχόμενη αγορά μεταφοράς LNG μέσω ενός μεγαλόπνοου σχεδίου, που περιλαμβάνει την κατασκευή δέκα νέων πλοίων. Το project θα υλοποιήσει σε συνεργασία με το γιο του, Μιλτιάδη Μαρινάκη, μέσω μία νέας εταιρίας με την ονομασία Capital Gas.

    Οι επενδυτές της Hyundai Heavy υποδέχθηκαν με ιδιαίτερη ικανοποίηση την είδηση αυτή, με αποτέλεσμα οι μετοχές της εταιρίας να βρεθούν στο υψηλό των 109,500 γουόν Νότιας Κορέας.

    Σύμφωνα με το Bloomberg, οι τίτλοι της HHI κατέγραψαν την καλύτερη ενδοσυνεδριακή απόδοση από τις αρχές Απριλίου, όταν είχε γίνει γνωστή η παραγγελία του άλλου κορυφαίου Έλληνα εφοπλιστή, Γιάννη Αγγελικούση.

    Mε βάση τα στοιχεία του Reuters στη σημερινή συνεδρίαση διαπραγματεύτηκαν 584.000 μετοχές των ναυπηγείων της Νοτίου Κορέας, αρκετά περισσότερες από τις 327.000 μετοχές που αλλάζουν χέρια στις υπόλοιπες συνεδριάσεις.

    Η κεφαλαιοποίηση της HHI ανέρχεται στα 7,02 τρισ. γουόν Νότιας Κορέας.

    O κ. Μαρινάκης, προετοιμάζει το έδαφος για τη δραστηριοποίηση του στην αγορά μεταφοράς LNG εδώ και αρκετό καιρό, πραγματοποιώντας επαφές με τα μεγαλύτερα ναυπηγεία της Νοτίου Κορέας. Ωστόσο, η επιστολή πρόθεσης προς τα HHI καταμαρτυρά ότι βρίσκεται πλέον πολύ κοντά στην υλοποίηση του σχεδίου του.

    Τα νέα πλοία θα είναι χωρητικότητας από 170.000 cbm έως 180.000 cbm και θα παραδοθούν στη ναυτιλιακή το 2020 και το 2021. Αναφορικά με το κόστος τους, εκτιμήσεις ναυλομεσιτών αναφέρουν ότι θα κυμανθεί στα 184 εκατ. δολ. έκαστο, ενώ ορισμένοι αναλυτές υποστηρίζουν ότι δεν θα ξεπεράσει τα 180 εκατ. δολ. έκαστο.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ποιοι εφοπλιστές αγόρασαν τα περισσότερα τάνκερ και bulkers φέτος. Όλα τα ονόματα

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ανελέητη ελληνοτουρκική «ναυμαχία» Βαφειά – Karamehmet: Οι νέοι ισχυρισμοί της ελληνικής πλευράς

     ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Προκοπίου: Αποσύρει τα πλοία της από το The Cool Pool η Dynagas



    ΣΧΟΛΙΑ