• Big Story

    Στο μικροσκόπιο της Κομισιόν μπαίνει το νομοσχέδιο για τα ταξί

    • NewsRoom
    ταξί


    Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα εξετάσει με λεπτομέρεια το νομοσχέδιο για που προωθεί το υπουργείο Μεταφορών για τον καθορισμό ενός νέου θεσμικού πλαισίου γύρω από τις εφαρμογές που εμπλέκονται με τις μεταφορές και το οποίο θέτει αυστηρότερους – έως απαγορευτικού – όρους σε εταιρείες όπως η Uber και η Beat. Προς το παρόν, οι σχεδιαζόμενες νομοθετικές αλλαγές δεν έχουν λάβει τη σύμφωνη γνώμη της Κομισιόν. Η τελευταία, πάντως, δηλώνει ενήμερη για την υπόθεση και ετοιμάζεται να εξετάσει τα νέα προωθούμενα μέτρα κατά πόσον είναι συμβατά με τις μνημονιακές δεσμεύσεις και την κοινοτική οδηγία για την απελευθέρωση της αγοράς.

    Συγκεκριμένα, σε ερώτηση της ανταποκρίτριας της «Καθημερινής» στις Βρυξέλλες, Ελένης Βαρβιτσιώτη, για το κατά πόσον το συγκεκριμένο σχέδιο νόμου βρίσκει την Κομισιόν σύμφωνη, εκπρόσωπός της δήλωσε: «Οι θεσμοί θα εξετάσουν τα μέτρα και θα συζητήσουν με την ελληνική κυβέρνηση, για να αξιολογήσουν κατά πόσο είναι συμβατό με τις δεσμεύσεις που έχουν αναληφθεί στο πλαίσιο του Μνημονίου και συγκεκριμένα με εκείνες που συνδέονται με τη βελτίωση του επιχειρηματικού περιβάλλοντος και την άρση των φραγμών στον ανταγωνισμό».

    Το υπουργείο, «φωτογραφίζοντας» την Uber, έκανε λόγο για «παραπληροφόρηση που σκοπίμως διακινείται, για να καλύψει τη δράση και τις δραστηριότητες όσων παρανομούν. Όσων δραστηριοποιούνται στη χώρα μας και δεν έχουν καν έδρα σε αυτή».

    Από την άλλη, ο κ. Σπίρτζης ξεκαθάρισε πως μπορεί να στηρίζει την «Beat», αλλά πρέπει να υπάρχουν κανόνες. Ο κ. Σπίρτζης υποστήριξε ότι με την προωθούμενη ρύθμιση δεν πάει να δημιουργήσει προβλήματα, αλλά να εφαρμοστούν και στη χώρα μας αυτά που προβλέπονται από την ευρωπαϊκή νομοθεσία και να μην συνεχίζουν να υπάρχουν οι «σκιές» που άφησαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις.

    Παράλληλα, έθεσε το θέμα που δημιουργείται με την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα -και θα πρέπει η Αρχή να ερωτηθεί σχετικά-, καθώς η συγκεκριμένη πλατφόρμα δημοσιεύει φωτογραφία του οδηγού ταξί, ενώ επιτρέπει και τη δημοσίευση αξιολογήσεών του.

    Είπε επίσης ότι στόχος της νομοθετικής ρύθμισης δεν είναι να προωθήσει συνδικαλιστικά συμφέροντα και διαβεβαίωσε ότι θα υπάρξει ουσιαστικός διάλογος με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Μητσοτάκης για taxibeat: Η κυβέρνηση απεχθάνεται την αξιολόγηση και ταυτίζεται με μειοψηφία συνδικαλιστών (video)

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Beat: Είναι ελληνική εταιρεία;

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Σπίρτζης σε Δρανδάκη της Beat: Είσαι ψεύτης. Δεν υπάρχει νομοσχέδιο



    ΣΧΟΛΙΑ