• Big Story

    Η μεγάλη έκπληξη. Ο Καλογρίτσας δεν εμφανίστηκε σε διαγωνισμό οδικού άξονα. Δεν κατάφερε να βρει εγγυητική λένε πηγές

    • Contributor
    Χρήστος Καλογρίτσας.

    Χρήστος Καλογρίτσας.


    Η κοινοπραξία Ξανθάκης – Interkat (και όχι ο Χρήστος Καλογρίτσας) κατέθεσε σήμερα τη χαμηλότερη προσφορά στον διαγωνισμό για το πέμπτο τμήμα του οδικού άξονα Πάτρα -Πύργος, με έκπτωση 49,91%. Εντύπωση προκαλεί όπως επισημαίνει το Euro2day. gr και ο δημοσιογράφος Φώτης Κόλιας η απουσία από τον διαγωνισμό του ομίλου Καλογρίτσα, ο οποίος είχε επικρατήσει και στους τέσσερις προηγούμενους διαγωνισμούς για τον οδικό άξονα.

    Η πέμπτη εργολαβία του άξονα Πάτρα – Πύργος αφορά στην κατασκευή του τμήματος Βάρδα – Σαγέικα, με τον προϋπολογισμό του έργου να φτάνει τα 68.000.000 ευρώ.

    “Τώρα στην αγορά κατασκευών υποστηρίζουν πως ο όμιλος Καλογρίτσα δεν συμμετείχε στο διαγωνισμό «για πολιτικούς λόγους» καθώς η κυβέρνηση είχε βρεθεί σε δύσκολη θέση. Υποτίθεται πως είχε σπάσει την ενιαία εργολαβία του άξονα Πάτρα – Πύργος σε οκτώ διαγωνισμούς ώστε να την πάρουν πολλές εταιρείες και στο τέλος «σάρωνε» ο όμιλος Καλογρίτσα.

    Κάποιοι άλλοι εκτιμούν πως ο όμιλος δυσκολεύθηκε να βρει εγγυητική επιστολή ώστε να συμμετάσχει στο διαγωνισμό με δεδομένο πως έχει ήδη επικρατήσει στους τέσσερις προηγούμενους, το συνολικό ύψος των οποίων προσεγγίζει τα 250.000.000 ευρώ. Το συνολικό κόστος του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος προβλέπεται να φτάσει τα 475.000.000 ευρώ”

    Υπενθυμίζεται ότι όταν ανέλαβε την 4η εργολαβία είχε προκληθεί θύελλα αντιδράσεων από το πολιτικά κόμματα. Το mononews.gr έγραφε στις 8 Φεβρουαρίου του 2017:

    H ανάθεση και τέταρτης εργολαβίας στον ΤΟΞΟΤΗΣ ΑΕ, συμφερόντων του Χρήστου Καλογρίτσα, προκάλεσε την έντονη αντίδραση του ΠΑΣΟΚ, που μίλησε για “θαύμα”.

    Στην ανακοίνωσή του το ΠΑΣΟΚ κάνει λόγο για «φαρσοκωμωδία» υπενθυμίζοντας τις δηλώσεις για μεγαλύτερο ανταγωνισμό επειδή η κατάτμηση του έργου θα γίνει σε 8 εργολαβίες. Υπενθυμίζουν, δε, ότι μετά από δύο χρόνια το έργο δεν έχει ακόμη εξασφαλίσει χρηματοδότηση, δεν έχει ενταχθεί στο ΕΣΠΑ και δεν έχει ακόμη υποβληθεί φάκελος μεγάλου έργου στην Ε.Ε.

    Η ανακοίνωση έχει ως εξής:

    «“Θαύμα! Σπίρτζης – Καλογρίτσας τέσσερα στα τέσσερα”»

    Κι όμως στην εποχή ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ γίνονται θαύματα. Ο εκλεκτός εργολάβος της κυβέρνησης κ. Χρ. Καλογρίτσας κέρδισε και την τέταρτη συνεχόμενη εργολαβία του οδικού άξονα “Πάτρα – Πύργος”. Μια ακόμη φαρσοκωμωδία με πρωταγωνιστή τον κ. Σπίρτζη, ο οποίος δήλωνε ότι με την κατάτμηση του έργου σε 8 εργολαβίες θα υπάρξει μεγαλύτερος ανταγωνισμός, επιτάχυνση του έργου και περισσότερες εταιρείες που θα ενεργοποιηθούν.

    Οι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ παρέλαβαν τον Ιανουάριο 2015 ένα ενιαίο έργο, δημοπρατημένο, με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση.

    Το ακύρωσαν για λόγους που σήμερα αποκαλύπτονται.

    Τους καταγγείλαμε ότι οι καταστροφικές επιλογές τους θα καταδικάσουν την Πελοπόννησο και τη Δυτική Ελλάδα.

    Σήμερα, μετά από 2 χρόνια, το έργο δεν έχει ακόμη εξασφαλίσει χρηματοδότηση, δεν έχει ενταχθεί στο ΕΣΠΑ και δεν έχει ακόμη υποβληθεί φάκελος μεγάλου έργου στην Ε.Ε.

    Όλα στον αέρα!

    Άξιος ο μισθός τους υπέρ των αφεντικών τους και σε βάρος της κοινωνίας και της διαφάνειας. Μωραίνει Κύριος…».



    ΣΧΟΛΙΑ