• Big Story

    Παρασκήνιο στη ναυτιλία: Θα ενώσουν τις δυνάμεις τους Γεωργιόπουλος-Fredriksen;

    Γεωργιόπουλος Fredriksen

    Από αριστερά: Πήτερ Γεωργιόπουλος (Gener8 Maritime), John Fredriksen (Frontline)


    Έρχονται νέες εξελίξεις στο «μέτωπο» των μεγάλων αγοραπωλησιών, καθώς οι αναλυτές εκφράζουν την άποψη ότι η ναυτιλιακή Frontline, συμφερόντων του Νορβηγού εφοπλιστή John Fredriksen, θα βγει κατά πολύ κερδισμένη αν στρέψει ξανά την προσοχή της στη Gener8 Maritime, της οποίας ηγείται ο Έλληνας εφοπλιστής Πήτερ Γεωργιόπουλος.

    Ειδικότερα, σύμφωνα με την πρόσφατη ανάλυση της επενδυτικής τράπεζας Seaport Global, το ενδεχόμενο η διοίκηση της Frontline να θέσει ξανά στο στόχαστρο τη Gener8 έρχεται για άλλη μια φορά στο προσκήνιο, καθώς η πιθανότητα ενσωμάτωσης της εισηγμένης στην αμερικανική χρηματαγορά ναυτιλιακής DHT Holdings – η οποία, όπως έγραψε το mononews.gr, ανακοίνωσε την εξαγορά ολόκληρου του στόλου VLCC του ομίλου BW Group – φαίνεται να εξασθενεί ολοένα και περισσότερο.

    Μάλιστα, ο αναλυτής Magnus Fyhr βασίζει αυτή τη «στροφή» στην εταιρεία που ελέγχει ο κ. Γεωργιόπουλος στο γεγονός ότι, στην περίπτωση που μια εξαγορά λάβει χώρα τη δεδομένη χρονική στιγμή, τότε ο Fredriksen θα βγει κερδισμένος και με το παραπάνω. Όπως χαρακτηριστικά σημείωσε ο αναλυτής της Seaport, «Η μετοχή της Gener8 (την οποία έχει βάλει «στο μάτι» και η Quantum Pacific του Idan Ofer από το Ισραήλ) διαπραγματεύεται την τρέχουσα περίοδο σε ποσοστό 24% κάτω του NAV (Net Asset Value-Καθαρή Αξία Ενεργητικού). Με δεδομένο αυτό, εκτιμούμε ότι μια προσφορά εξαγοράς της από τη Frontline στο 100% του NAV θα είναι αρκετά πιο επικερδής από την αντίστοιχη για την DHT, η οποία διαπραγματεύεται σε ποσοστό 3% κάτω του NAV».

    Πάντως, όπως έχει δηλώσει στο TradeWinds ο Robert Hvide Macleod, ο διευθύνων σύμβουλος της Frontline, η ναυτιλιακή επεξεργάζεται μεγαλόπνοα σχέδια επέκτασης. Όπως σημείωσε χαρακτηριστικά, «Ο δρόμος είναι ένας, αυτός που ήταν πάντα: Νεότευκτα πλοία, εξαγορές μεταχειρισμένων και… εταιρειών!».

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γιατί ανεβαίνουν οι τιμές των νεότευκτων bulkers

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σε συζητήσεις για την κατασκευή τριών νέων VLCCs ο Γιάννης Αγγελικούσης

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Χ. Βαφειάς: Συμφωνίες ναύλωσης για 15 πλοία της ανακοίνωσε η Stealth Maritime



    ΣΧΟΛΙΑ