• Big Story

    Ποιες ναυτιλιακές πουλάνε για να βγάλουν κέρδος

    Βασίλης Λαλιώτης

    Βασίλης Λαλιώτης, εφοπλιστής Sea World Tankers


    Για δυο χαμηλών τόνων ελληνικές ναυτιλιακές φαίνεται πως ήρθε η κατάλληλη στιγμή να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τις επενδύσεις που έκαναν στην αγορά ξηρού φορτίου το 2016 -όταν οι τιμές των μεταχειρισμένων πλοίων κατέρρευσαν- και να τα πουλήσουν ώστε να εξασφαλίσουν το μεγαλύτερο δυνατό κέρδος.

    Ειδικότερα, η ναυτιλιακή Sea Globe Management & Trading, συμφερόντων του Βασίλη Λαλιώτη, αναμένεται να κερδίσει περισσότερο από την άλλη. Η διοίκηση επεξεργάζεται την πώληση δύο φορτηγών πλοίων τύπου kamsarmax -τα Globe Danae και Globe Electra (αμφότερα χωρητικότητας 80.300-dwt και κατασκευής 2010)- τα οποία μπορούν να της εξασφαλίσουν κέρδος ακόμη 70% πάνω από τα 20 εκατ. δολάρια που έδωσε για να τα αποκτήσει το Μάρτιο του 2016, σύμφωνα με τους brokers.

    Από τη μεριά της, η ναυτιλιακή Primebulk, συμφερόντων της οικογένειας Κορώνη, επεξεργάζεται σοβαρά το ενδεχόμενο να πουλήσει το φορτηγό πλοίο Aesara (χωρητικότητας 75.202-dwt και κατασκευής 2001), το οποίο είχε αποκτήσει από την εταιρεία Reederei Nord τον Απρίλιο του 2016 για το ποσό των 3,8 εκατ. δολαρίων, λίγο παραπάνω από την αξία του scrap.

    Αν η οικογένεια Κορώνη καταφέρει να πουλήσει το πλοίο την τρέχουσα περίοδο, τότε θα μπορέσει να εξασφαλίσει ακόμη και το ποσό των 7,4 εκατ. δολαρίων, δηλαδή ένα ποσό σχεδόν διπλάσιο από εκείνο που είχε ξοδέψει για να το αποκτήσει!

    Είναι γεγονός ότι την τρέχουσα περίοδο, που οι αξίες των bulkers ακολουθούν ανοδική πορεία και η αγορά έχει αρχίσει να παίρνει τα πάνω της, είναι η κατάλληλη στιγμή για όσους επιθυμούν να πουλήσουν και να βγουν κερδισμένοι.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γιώργος Οικονόμου: Η νέα εποχή ξεκίνησε

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Βαγγέλης Μαρινάκης: Limit up κερδών για τη ναυτιλιακή του

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Πήτερ Λιβανός: «Χτύπησε» τζακ-ποτ ο εφοπλιστής



    ΣΧΟΛΙΑ