• Big Story

    Πάρις Κασιδόκωστας-Λάτσης: Η νέα στρατηγική του στη ναυτιλία – Όλες οι εξελίξεις

    Πάρις Κασιδόκωστας-Λάτσης

    Πάρις Κασιδόκωστας-Λάτσης


    Δυναμικά μπαίνει στο ξηρό φορτίο για πρώτη φορά ο Πάρις Κασιδόκωστας-Λάτσης με σκοπό να δραστηριοποιηθεί στις αγορές των πλοίων τύπου panamax και supramax, γεγονός που σηματοδοτεί παράλληλα την είσοδο στο dry bulk ενός τεράστιου ονόματος της ελληνόκτητης ναυτιλίας που παραδοσιακά είχε σχετιστεί με τις μεταφορές υγρού φορτίου.

    Ειδικότερα, ο κ. Κασιδόκωστας-Λάτσης επιβεβαίωσε τους ψιθύρους που υπήρχαν στην αγορά εδώ και καιρό, ανακοινώνοντας σήμερα το νέο του μεγαλόπνοο εγχείρημα που θα «ακούει» στο όνομα “Ivy Shipping”.

    Ο εφοπλιστής -συνεχιστής μιας ναυτιλιακής αυτοκρατορίας που μετράει 70 ολόκληρα χρόνια- ανακοίνωσε τη στρατηγική συνεργασία του με δύο διεθνείς επενδυτές οι οποίοι θα συμμετάσχουν στο νέο του dry bulk project. Η Ivy Shipping ξεκίνησε τις δραστηριότητές της με 4 εξαγορές φορτηγών πλοίων τύπου supramax που έχουν κατασκευαστεί σε ιαπωνικές γιάρδες.

    Όπως εξήγησε ο κ. Κασιδόκωστας-Λάτσης σε ανακοίνωσή του, «Το 2014 θέσαμε ως στόχο την αύξηση του στόλου μας στα LPG και τα δεξαμενόπλοια, που είναι ο παραδοσιακός χώρος δραστηριοποίησης μας. Τρία χρόνια μετά, ο στόχος έχει επιτευχθεί με πολύ ικανοποιητικά αποτελέσματα».

    Ο εφοπλιστής συνέχισε λέγοντας ότι «Λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες συνθήκες, αποφασίσαμε να διευρύνουμε τις δραστηριότητές μας στον τομέα των φορτηγών πλοίων με τη συνεργασία πολύ σημαντικών, διεθνών, στρατηγικών επενδυτών. Είμαστε πολύ αισιόδοξοι για τη συνεργασία αυτή και με μεγάλη αυτοπεποίθηση προσβλέπουμε στην επίτευξη των νέων στόχων που από κοινού θέσαμε».

    Τα τέσσερα supramaxes που εξαγόρασε η νεοσύστατη ναυτιλιακή θα έχουν παραδοθεί στο στόλο της μέχρι τα τέλη του καλοκαιριού, ενώ τη διαχείρισή τους θα αναλάβει η εταιρεία Marla Shipmanagement, ένα ιδιωτικό όχημα, συμφερόντων του κ. Κασιδόκωστα-Λάτση.

    «Η Ivy Shipping θα παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις της αγοράς ξηρού φορτίου, εστιάζοντας στην στρατηγική επέκταση του στόλου της έως το τέλος του 2017», κατέληξε στην ανακοίνωσή του ο ισχυρός εφοπλιστής.

    Η είσοδος στο dry bulk πρόκειται αναμφίβολα για ένα μεγάλο στοίχημα και μια από τις σημαντικότερες επιχειρηματικές κινήσεις στις οποίες έχει προχωρήσει ο κ. Κασιδόκωστας-Λάτσης τα τελευταία χρόνια.

    Υπενθυμίζεται σε αυτό το σημείο ότι, όπως είχε γράψει το mononews.gr, η οικογενειακή εταιρεία Consolitaded Marine Management Inc. (CMM), της οποίας και ηγείται, έχει ήδη δρομολογήσει ένα καινούριο ναυπηγικό πρόγραμμα που αφορά την κατασκευή 4 νεότευκτων δεξαμενόπλοιων τύπου MR2, εκ των οποίων τα 2 αναμένεται να παραδοθούν εντός του 2017, με την παραλαβή των υπόλοιπων δύο να έχει προγραμματιστεί για το έτος 2018.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Πάρις Κασιδόκωστας – Λάτσης: Τα μεγαλόπνοα σχέδια της Latsco. Τι λένε πηγές της εταιρίας στο mononews.gr

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Δυσκολίες στην αγορά των τάνκερ βλέπει η Wells Fargo

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Σ. Παληός: Ραβασάκι από τον Nasdaq στην Diana Containerships



    ΣΧΟΛΙΑ