Οικονομία & Επιχειρήσεις

Ν. Τσάκος: Super deal για τη ναυτιλιακή ΤΕΝ

Νίκος Τσάκος ναυτιλία

Νίκος Τσάκος, εφοπλιστής Tsakos Energy Navigation (TEN)


Στην παραγγελία δύο δεξαμενόπλοιων suezmax προχώρησε η ναυτιλιακή Tsakos Energy Navigation (TEN), του εφοπλιστή Ν. Τσάκου, ενώ παράλληλα η εταιρεία υπέγραψε συμφωνία μακροχρόνιας ναύλωσης τους, με μεγάλο πετρελαϊκό όμιλο.

Όπως ανακοίνωσε η ΤΕΝ, μόλις παραδοθούν τα δύο τάνκερ, θα ναυλωθούν για χρονικό διάστημα από πέντε έως maximum 12 χρόνια. Τα έσοδα που θα θα αποκομίσει η ΤΕΝ αναμένεται να κυμανθούν από 110 εκατ. δολάρια για τα πέντε χρόνια μέχρι και 300 εκατ. δολάρια.

«Είμαστε υπερήφανοι που καταφέραμε να ισχυροποιήσουμε περαιτέρω τη σχέση μας με μία από τις κορυφαίες εταιρείες πετρελαίου παγκοσμίως, η οποία αναδεικνύει και πάλι την ΤΕΝ ως «την επιλογή των ισχυρών ναυλωτών», επισημαίνει ο Γιώργος Σαρόγλου, COO της ναυτιλιακής.

«Το τελευταίο κεφάλαιο της αναπτυξιακής πολιτικής της ΤΕΝ, αφού ήδη έχει παραλάβει 15 ναυλωμένα πλοία, υπογραμμίζει τη στρατηγική της για ανάπτυξη με υπευθυνότητα, ενώ ταυτόχρονα ενισχύει την ικανότητα του στόλου για τη δημιουργία ταμειακών ροών για τα επόμενα χρόνια», κατέληξε ο κ. Σαρόγλου.

Πληροφορίες που δεν έχουν επιβεβαιωθεί, αναφέρουν ότι τα δύο πλοία, τα οποία θα παραδοθούν στην ΤΕΝ το 2020, έχουν ναυλωθεί από τη Chevron.

Ο στόλος της ναυτιλιακής αποτελείται από 68 πλοία, μεταξύ των οποίων δύο τάνκερ aframax και δύο suezmax τα οποία βρίσκονται υπό κατασκευή.

Σημειώνεται ότι η TEN παρουσιάζει αυξημένη δραστηριότητα από τις αρχές του χρόνου. Στις αρχές Ιανουαρίου 2019, ανακοίνωσε τη συμφωνίας ναύλωσης διάρκειας 36 μηνών για δύο τάνκερ μεταφοράς προϊόντων πετρελαίου, σε ισχυρή πετρελαϊκή εταιρεία. Από τα δύο αυτά πλοία, όπως έκανε γνωστό, αναμενει ακαθάριστα έσοδα τουλάχιστον 33 εκατ. δολαρίων.

tsakos
Το δεξαμενόπλοιο τύπου VLCC «Millennium» της Tsakos Energy Navigation

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:   Π. Λιβανός: Κέρδη ρεκόρ στο τέταρτο τρίμηνο 2018 για τη GasLog

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:   Γ. Αγγελικούσης: Η νέα κίνηση του εφοπλιστή στην αγορά LNG

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Ποια μεγάλη ναυτιλιακή «έκλεψε» πλοία που διεκδικούσαν ελληνικές εταιρείες