• Big Story

    Μετά τη δημοσιογραφική επιτυχία για τον χορό του Πρωθυπουργού, τώρα το ΑΠΕ “ρίχνεται” στη μάχη προσέλκυσης τουριστών!


    Μετά τη δημοσιογραφική “επιτυχία” του ΑΠΕ-ΜΠΕ να παρουσιάσει με τέτοιο γλαφυρό τρόπο και να ενημερώσει την κοινή γνώμη για τον χορό του Πρωθυπουργού, τώρα το ειδησεογραφικό πρακτορείο “ρίχτηκε στη μάχη” για την προσέλκυση τουριστών! Μηδενικά αποτελέσματα είχαν για τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου οι ενέργειες της αναπλ. Υπουργού Τουρισμού κας Έλενας Κουντουρά που στόχο είχαν την τόνωση του τουριστικού ρεύματος, αφού αναγκάσθηκαν, όπως ανακοίνωσαν σήμερα να “πιέσουν” τους ξενοδόχους των συγκεκριμένων νησιών της Σάμου, Λέσβου, Χίου, Κω και Λέρου να προχωρήσουν σε εκπτώσεις τιμών έως και 50% αλλά και ειδικές προσφορές.

    Ετσι, οι Ενώσεις Ξενοδόχων Σάμου, Λέσβου, Χίου, Κω και Λέρου παρέχουν για το διάστημα από 20 Αυγούστου έως και τα τέλη Οκτωβρίου έως και 50% μειωμένες τιμές δωματίων και ελκυστικές προσφορές σε πακέτα διαμονής στη βάση των δυνατοτήτων που έχουν τα ξενοδοχεία σε κάθε περιοχή.

    Οι ενέργειες αυτές εντάσσονται στο πλάισιο τόνωσης του εσωτερικού τουρισμού καθώς οι τιμές αυτές απευθύνονται σε Ελληνες τουρίστες.

    Ανταποκρινόμενοι στην πρόταση συνεργασίας από την Αν. Υπουργό Τουρισμού κα Έλενα Κουντουρά για την τόνωση της τουριστικής ζήτησης τους επόμενους μήνες, οι Πρόεδροι των Ενώσεων Ξενοδόχων Σάμου κ. Κωνσταντίνος Κυριαζής, Λέσβου κ. Περικλής Αντωνίου, Χίου κ. Πέτρος Φεγγουδάκης, Κω κα Κωνσταντίνα Σβύνου, και Λέρου-Λειψών κ. Εμμανουήλ Μαθιουδάκης κινητοποιήθηκαν άμεσα για τον συντονισμό και την συνεργασία των ξενοδοχείων-μελών τους για την προσέλκυση στους προορισμούς αυτούς Ελλήνων επισκεπτών που επιλέγουν για τις διακοπές τους τους μήνες Σεπτέμβριο και Οκτώβριο.

    Από την άλλη πλευρά το υπουργείο Τουρισμού έχει ήδη υλοποίησει μια σειρά προωθητικών ενεργειών (περιγραφονται αναλυτικα στην ανακοινωση του υπουργειου) οι οποίες, όπως προκύπτει και απο την σημερινή ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, φαινεται οτι δεν έχουν αποδώσει καρπούς, παρ´ολα αυτά όμως, η κα Κουντουρά δεν το “βάζει κάτω” και συνεχίζει τα βίντεο στο εξωτερικό βάζοντας στο “παιχνίδι” της παραπλάνησης της κοινής γνώμης και το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων!

    Μετά την δημοσιογραφική επιτυχία του ΑΠΕ-ΜΠΕ με την γλαφυρή παρουσίαση σε τηλεγραφημα για το χορο του Πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα στη γενετειρα του, αποστολη του ειναι η προσελκυση τουριστων! Ας ελπισουμε οτι θα καταφερει να παρουσιασει αντικειμενικα την Ελλαδα στους τουριστες, και οχι μεσα απο τα “μυωπικα γυαλια” μιας απολυταρχικης Κυβερνησης!

    Ακολουθεί η ανακοίνωση του υπουργείου:

    To υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού με τον ΕΟΤ, σε συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας και το ΑΠΕ/ΜΠΕ, προχωρά σε στοχευμένες δράσεις προβολής και επικοινωνίας με ειδικά βίντεο κλιπ παραγωγής του ΑΠΕ, τα οποία θα προωθηθούν στο εξωτερικό και θα προβάλλονται σε ξένα ΜΜΕ, στο διαδίκτυο και στα social media και μέσα από επικοινωνιακές δράσεις των Γραφείων Εξωτερικού για την ευρεία απήχησή τους στο ξένο ταξιδιωτικό κοινό.

    Τα βίντεο κλιπ θα αναδεικνύουν τα νησιά ως ελκυστικούς προορισμούς, θα προβάλλουν τις φυσικές τους ομορφιές και τα αξιοθέατα του κάθε προορισμού και θα αποτυπώνουν τις θετικές εντυπώσεις και τις ταξιδιωτικές εμπειρίες των ξένων και Ελλήνων επισκεπτών μέσα από τις προσωπικές τους μαρτυρίες.

    Τα βίντεο κλιπ των προορισμών όπως επίσης και οι προσφορές των Ενώσεων Ξενοδόχων των πέντε νησιών θα προβληθούν εκτενώς από το ΑΠΕ στην Ελλάδα, με στόχο την ευρεία ενημέρωση του ελληνικού ταξιδιωτικού κοινού.

    Οι παραπάνω ενέργειες εντάσσονται στον γενικότερο σχεδιασμό της Αν. Υπουργού Τουρισμού κας Έλενας Κουντουρά για την στήριξη του τουρισμού στα νησιά του Αν. Αιγαίου και υλοποιούνται επιπλέον του προγράμματος δράσεων που είχε ανακοινώσει το Υπουργείο στις αρχές της χρονιάς και οι οποίες βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη.

    Μέχρι σήμερα:
    · Πραγματοποιήθηκαν περισσότερα από 35 ταξίδια εξοικείωσης (fam trips και press trips) για tour operators, ξένους δημοσιογράφους, travel bloggers και διεθνή ΜΜΕ από τις αγορές- στόχους.
    · Στο πλαίσιο των φετινών προγραμμάτων συνδιαφήμισης με τους μεγαλύτερους tour operators της Ευρώπης, υλοποιήθηκαν ειδικά προγράμματα προώθησης και προβολής των προορισμών του Αν. Αιγαίου
    · Τα νησιά προβάλλονται σημαντικά μέσα από τις καμπάνιες του ΕΟΤ στις μεγαλύτερες παγκόσμιες ταξιδιωτικές πλατφόρμες, αλλά και μέσω δορυφορικών τηλεοπτικών καναλιών σε παγκόσμια μετάδοση, με ορίζοντα έως και τα τέλη Νοεμβρίου για την ενίσχυση των κρατήσεων τελευταίας στιγμής.
    · Οι προορισμοί έχουν προνομιακή προβολή στις Διεθνείς Εκθέσεις Τουρισμού όπου ο ΕΟΤ συμμετέχει με περίπτερο.
    · Σε εξέλιξη βρίσκεται και θα διαρκέσει έως τα τέλη Νοεμβρίου το πρόγραμμα Κοινωνικού Τουρισμού με απόφαση του Υπουργείου Εργασίας και του ΟΑΕΔ και κατόπιν συνεργασίας με το Υπουργείο Τουρισμού, που περιλαμβάνει διπλάσιο αριθμό διανυκτερεύσεων σε καταλύματα των πέντε νησιών και χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση των δικαιούχων του ΟΑΕΔ που θα επιλέξουν αυτούς τους προορισμούς.

    ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΝΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

    Για την εξυπηρέτηση των ενδιαφερομένων που επιθυμούν να ενημερωθούν για εκπτώσεις και προσφορές στα ξενοδοχεία, πληροφορίες παρέχονται από :

    Σάμος- Γραμματεία Ένωσης Ξενοδόχων Σάμου
    Πληροφορίες – κα Σανδαλή Μαρία ,6978154123 (Δευτ. – Παρ., 9.00πμ – 2.00μμ)
    e-mail: [email protected]

    Λέσβος -Γραμματεία Ένωσης Ξενοδόχων Λέσβου
    Πληροφορίες- κα Μελά Αρετή τηλ. 22510 41787 , κιν. 6974712375,
    e-mail: [email protected]

    Χίος- Ένωση Ξενοδόχων Χίου
    Απευθείας επικοινωνία με τα ξενοδοχεία

    Κως – Γραμματεία Ένωσης Ξενοδόχων Κω
    Πληροφορίες- κα Σοφού Νατάσα, 22420 24955
    e-mail [email protected]

    Λέρος- Γραμματεία Ένωσης Ξενοδόχων Λέρου
    Πληροφορίες -κα Μαυράκη Αναστασία (9 π.μ. -12 π.μ.) τηλ. 22470 23266, κιν. 6934 111 025
    -κα Γκέκα Εύα (12 π.μ – 10 μ.μ.) τηλ. 2247024611
    e-mail:com

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

    http://www.mononews.gr/pou-pigan-ellines-dekapentavgousto-sto-facebook/68075



    ΣΧΟΛΙΑ