• Ναυτιλία

    Γ. Οικονόμου: Αποχωρεί από την αγορά των VLGC, πούλησε και τα 4 πλοία του. Όλες οι λεπτομέρειες

    Οικονόμου ναυτιλία

    Γιώργος Οικονόμου, εφοπλιστής DryShips


    Στην πώληση και των τεσσάρων πλοίων τύπου VLGC που ανήκουν στο στόλο της ναυτιλιακής του Dryships προχώρησε ο εφοπλιστής Γιώργος Οικονόμου. O ισχυρός πλοιοκτήτης αποφάσισε να αποχωρήσει από τη συγκεκριμένη αγορά, ματαιώνοντας τα αρχικά του σχέδια για την ίδρυση νέας εταιρίας που θα δραστηριοποιείται στη μεταφορά LPG.

    Σε ανακοίνωση της η Dryships ενημερώνει του μετόχους και το επενδυτικό κοινό ότι τα VLGC (Very Large Gas Carriers) πουλήθηκαν με τις υφιστάμενες συμβάσεις χρονοναύλωσης που έχει έκαστο και θα παραδοθούν στους αγοραστές κατά το τρίτο τρίμηνο του 2018.

    Πρόκειται για τα πλοία Aisling, Anderida και Mont Fort, κατασκευής 2017, καθώς και το Mont Gele κατασκευής 2018.

    Yπενθυμίζεται ότι πριν από περίπου ένα χρόνο, όπως είχε γράψει το mononews, ο κ. Οικονόμου έκανε άνοιγμα στον κλάδο των δεξαμενόπλοιων τύπου VLGC, με τη σύναψη συμφωνίας για την εξαγορά των τεσσάρων νεότευκτων πλοίων μεταφοράς LPG τύπου VLGC, που κατασκευάστηκαν στα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries (HHI).

    Τα τρία πλοία παραδόθηκαν στο τέλος του 2017 και το τέταρτο φέτος, ενώ είναι ναυλωμένα σε τιμές που κυμαίνονται από 28.000 έως 30.000 δολ. ημερησίως.

    Tον περασμένο Φεβρουάριο ο κ. Οικονόμου είχε ανακοινώσει την πρόθεση του να προχωρήσει στη δημιουργίας νέας ναυτιλιακής, με την απόσχιση (spin off) από την Dryships, των τεσσάρων πλοίων VLGC, και τη μεταφορά τους σε αυτήν. Η νέα εταιρία μάλιστα επρόκειτο να εισαχθεί στο χρηματιστήριο, με τη μητρική Dryships να διατηρεί το 51% του μετοχικού της κεφαλαίου.

    Ωστόσο, στην συνέχεια, ο γνωστός εφοπλιστής εγκατέλειψε τα αρχικά του σχέδια και απέσυρε την αίτηση που είχε καταθέσει στις χρηματιστηριακές αρχές για την εισαγωγή των μετοχών της νέας εταιρίας, με την ονομασία Gas Ships Limited, στην αγορά της Νέας Υόρκης.

    Πηγές της αγοράς αναφέρουν ότι η διοίκηση της Dryships έκρινε ότι η οι περισσότερες εταιρίες που δραστηριοποιούνται στην αγορά των VLGC διαπραγματεύονται κάτω από την καθαρή αξία του ενεργητικού τους και θεωρώντας την ανάκαμψη του κλάδου αβέβαιη, έκρινε ότι η πώληση των πλοίων ήταν ο καλύτερος τρόπος για να απεμπλακεί από τη συγκεκριμένη αγορά.

    Η πώληση των δύο panamax

    Παράλληλα, η Dryships ανακοίνωσε ότι προχώρησε στην πώληση των δύο παλαιότερων πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου Panamax του στόλου της, κατασκευής 2018, ενώ και αυτά θα παραδοθούν στους νέους ιδιοκτήτες το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.

    Πρόκειται για τα πλοία Marblela, χωρητικότητας 72,561 dwt και Redondo χωρητικότητας 74,716 dwt. Η εταιρία διαθέτει εννέα ακόμη panamax, εκ των οποίων τα τέσσερα είναι κατασκευής 2001 και 2002.

    γιωργος οικονομου
    Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου “Raraka” της DryShips είναι χωρητικότητας 76.037-dwt και κατασκευής του έτους 2012

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Γ. Χατζηπατέρας: Επανέρχεται με βελτιωμένη πρόταση για την Dorian η BW LPG

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Σ. Τσαντάνης: Πώς θα αναχρηματοδοτήσει δύο capesizes η Seanergy

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Σε ελληνική ναυτιλιακή το… περιζήτητο capesize της NS United



    ΣΧΟΛΙΑ