• Big Story

    Λεωνίδας Βρεττάκος (CEO AB Βασιλόπουλος): Με το βλέμμα στο 2017

    Λεωνίδας Βρεττάκος

    Λεωνίδας Βρεττάκος. AB Βασιλόπουλος


    Με το βλέμμα στο 2017 βρίσκεται πλέον το αφεντικό της ΑΒ Βασιλόπουλος Λεωνίδας Βρεττάκος μετά την πολύ καλή χρονιά έτσι όπως εξελίχθηκε το 2016. Ο ίδιος δεν επαναπαύεται καθώς γνωρίζει ότι μέρος της αύξησης του τζίρου που πέτυχε την χρονιά που τελειώνει μπορεί να αποδειχθεί συγκυριακή. Και τούτο διότι ο ΑΒ Βασιλόπουλος ήταν από τους μεγάλους ευνοημένους της απαξίωσης της Μαρινόπουλος. Βέβαια η αύξηση του τζίρου δεν οφείλεται μόνο στην απαξίωση της Μαρινοπουλος. Η εταιρία προχώρησε και σε σημαντικές μειώσεις τιμών στα προϊόντα που διαθέτει γεγονός εκτιμήθηκε από τους καταναλωτές .

    Ο έμπειρος manager όμως έχει ετοιμάσει τα όπλα του για το 2017. Ο ανταγωνισμός ειδικά όταν μπει πάλι στο παιχνίδι ο Σκλαβενιτης με την Μαρινόπουλος θα αποδειχθεί σκληρός.

    Σε κάθε περίπτωση ο ΑΒ που είναι ο μεγάλος παίκτης  των σουπερ μάρκετ, με την μεγάλη βοήθεια του CEO της μητρικής εταιρίας Ahold Delhaize (είναι Ολλανδός στην καταγωγή αλλά και  φιλέλληνας καθώς έχει εργαστεί στην Ελλάδα για 3 χρόνια) ετοιμάζεται να πρωταγωνιστήσει και το 2017.

    Τι ετοιμάζει ο Λ. Βρεττάκος 

    Μεταξύ άλλων το αφεντικό της ΑΒ, Λ. Βρεττάκος σχεδιάζει  επενδύσεις της τάξεως των 100 εκατομμυρίων ευρώ για το ερχόμενο έτος , μετά από ένα 2016 που αποδείχθηκε ιδιαίτερα θετικό για τη γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ, η οποία ήταν από τις πλέον ευνοημένες από τις “περιπέτειες” του Μαρινόπουλου, με τον τζίρο της να εκτιμάται για το 2016 σε πάνω από 2  δις ευρώ, από 1,950 δις ευρώ που ήταν το 2015.

    Όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας  στο mononews.gr, η κατασκευή των νέων αποθηκών της ΑΒ Βασιλόπουλος στη Μάνδρα Αττικής θα στοιχίσει περί τα 40 εκατομμύρια ευρώ.

    Παράλληλα, όπως σημείωσε, η ΑΒ Βασιλόπουλος θα ανοίξει έως και 30 νέα καταστήματα το 2017, ενώ ο ίδιος δεν αποκλείει και την ενίσχυση της παρουσίας της εταιρείας σε περιοχές όπως είναι η Θεσσαλονίκη και η Κρήτη, ενδεχομένως με εξαγορές τοπικών αλυσίδων σούπερ μάρκετ, αν και διευκρίνισε ότι αυτή τη στιγμή ο Βασιλόπουλος δε βρίσκεται σε διαδικασία συζητήσεων για την εξαγορά της Μασούτης.

    Παράλληλα θα ανοίξει και ένα κατάστημα στην Αθήνα το οποίο θα εξυπηρετεί τους online πελάτες του ΑΒ.

    Ο ΑΒ ήταν ο μεγάλος κερδισμένος του 2016 

    Όσον αφορά στην υπόθεση της Μαρινόπουλος, ο κ. Βρεττάκος επεσήμανε πως από τον συνολικό τζίρο της αλυσίδας σούπερ μάρκετ (1,2 δις ευρώ), ένα ποσοστό πέριξ του 35% διοχετεύτηκε στον ΑΒ και περίπου 20% στα Lidl (γεγονός που σύμφωνα με γνώστες της αγοράς των σούπερ μάρκετ αποδίδεται στο ότι οι παραδοσιακοί πελάτες της Μαρινόπουλος είναι αυτό που λέμε “κυνηγοί προσφορών”, δηλαδή δίνουν μεγάλη σημασία στη χαμηλή τιμή).

    Τονίζεται ότι ο ΑΒ Βασιλόπουλος, απέκτησε 250.000 νέους πελάτες προερχόμενους από τον Μαρινόπουλο.

    Παράλληλα, ξεκαθάρισε πως “καλώς” παίρνει τον Μαρινόπουλο ο Σκλαβενίτης, και το πώς θα εξελιχθεί το εγχείρημα θα φανεί σε βάθος διετίας, ενώ επιφυλάχθηκε για την απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού για το αν η συμφωνία εξυγίανσης του Μαρινόπουλου εγείρει ζητήματα αθέμιτου ανταγωνισμού.

    Σε ό,τι αφορά πάντως την ΑΒ Βασιλόπουλος, και απαντώντας σε όσα λέγονται για τις πρακτικές που ακολουθεί η εταιρεία απέναντι στους προμηθευτές της, υπογράμμισε με νόημα πως “εμείς κάνουμε τη δουλειά μας”, διαμηνύοντας πως η ΑΒ Βασιλόπουλος δεν κάνει κανένα “κούρεμα” και πραγματοποιεί ό,τι συμφωνεί με τους προμηθευτές της, πληρώνοντάς τους κανονικά.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: O Πόλεμος των ισχυρών. Καζίνο Πάρνηθας (Μπόμπολας-Λασκαρίδης) εναντίον Καζίνο Λουτρακίου

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Στην Αθήνα ανοίγει το πρώτο Choice Hotel, το καλοκαίρι του 2017!

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: I. Ανδρεανίδης: “Θα επενδύσουμε 100 εκ. ευρώ το 2017 ως Lidl Hellas”



    ΣΧΟΛΙΑ