• Big Story

    Μυστικός δείπνος TUI -ξενοδόχων υπό το φώς της νυχτερινής Αθήνας στο Hilton. Τι συζήτησαν και τι συμφώνησαν


    Τρόπους για να “σωθεί” η φετινή τουριστική χρονιά αλλά και να οργανωθεί σωστά η επόμενη, αναζητούσαν Έλληνες ξενοδόχοι και Γερμανοί τουριστικοί πράκτορες στο “μυστικό” δείπνο που πραγματοποιήθηκε πριν από δυο ημέρες στο ξενοδοχείο Athens Hilton. Με πρωτοβουλία της TUI Γερμανίας, ο υπεύθυνος διαχείρισης προϊόντων και συναλλαγών της TUI Stefan Baumert και ο υπεύθυνος για την περιοχή της Ελλάδας, Κύπρου και Βόρειας Αφρικής Florian Fleischer, προσκάλεσαν τους ξενοδόχους με τους οποίους συνεργάζονται στην Ελλάδα, σε δείπνο προκειμένου να συζητήσουν για την πορεία των ήδη υπογεγραμμένων συμβολαίων για το 2016 αλλά και για την τελική διαμόρφωση των τιμών στα ξενοδοχεία λόγω των γνωστών σημαντικών προβλημάτων που αντιμετωπίζει η Ελλάδα, το μεταναστευτικό και την υψηλή φορολογία.  (Δείτε εδώ την πρόσκληση των Γερμανών της TUI στους Έλληνες ξενοδόχους)

    Άραγε είναι έτοιμοι οι Ελληνες ξενοδόχοι να δεχτούν μειώσεις στις τιμές τους ή θα πορευτούν με αυτές που ήδη έχουν συμφωνηθεί; Επίσης, οι εκπρόσωποι του μεγαλύτερου tour operator, συζήτησαν και τις προοπτικές για τα συμβόλαια του 2017.

    Ο υπεύθυνος διαχείρισης προϊόντων και συναλλαγών της TUI Stefan Baumert
    Ο υπεύθυνος διαχείρισης προϊόντων και συναλλαγών της TUI Stefan Baumert

     

    Ο υπεύθυνος της TUI για την περιοχή της Ελλάδας, Κύπρου και Βόρειας Αφρικής Florian Fleischer
    Ο υπεύθυνος της TUI για την περιοχή της Ελλάδας, Κύπρου και Βόρειας Αφρικής Florian Fleischer

    Κλειστό δείπνο στο Hilton 

    Το κλειστό δείπνο πραγματοποιήθηκε παρουσία σημαντικών τουριστικών ελλήνων ξενοδόχων, όπως του ομίλου Grecotel της οικογενείας Νίκου Δασκαλαντώνακη, του ομίλου Ελούντα Α.Ε οικογενείας Σπύρου και Ελιάνας Κοκκοτού, του ομίλου Σμπώκου Sbokos Hotel Group, των ξενοδοχείων Ledra Hotels & Villas του κ. Γιώργου Σπανού, κ.α. οι οποίοι και συνεργάζονται τα τελευταία χρόνια με την TUI καθώς 80 εκατ. Γερμανοί τουρίστες έχουν αποφασίσει να “βγούν” εκτός της χώρας τους.

    Ηλίας Κοκοτός . Επικεφαλής Elounda Mare
    Ηλίας Κοκοτός . Επικεφαλής Elounda Mare

    Καλα νέα μας είπε η TUI . +26% η κίνηση από την Γερμανία 

    Παραλλήλα στο δείπνο, του οποίου ακολούθησε ποτό στον τελευταίο όροφο του Hilton “Galaxy”, έγινε ανταλλαγή απόψεων και εκτιμήσεων όσον αφορά στην πορεία του Γερμανικού τουρισμού προς την Ελλάδα.

    Οπως διευκρίνησαν οι εκπρόσωποι της TUI η Ελλάδα ηγείται των προτιμήσεων των Γερμανών και αυτό προκύπτει από τα στοιχεία που ήδη έχουν στη διαθέσή τους και τα οποία εμφανίζουν αύξηση 26% των Γερμανών τουριστών στην χώρα μας. Δυστυχώς όμως, μειωμένη εμφανίζεται η κίνηση στην Κώ, κατά 8% και στη Ρόδο κατά 1%, κλασσικοί προορισμοί Γερμανών και τα δυο νησιά των Δωδεκανήσων.

     

    Νίκος Δασκαλαντωνακης . επικεφαλής Grecotel
    Νίκος Δασκαλαντωνακης . επικεφαλής Grecotel

    Στη συνέχεια εκφράστηκε η άποψη, από τους εκπροσώπους της TUI, ότι η Ελλάδα εμφανίζεται ως ο πιο ακριβός τουριστικός προορισμός από την Τουρκία και την Ισπανία, ενώ επεσήμαναν ότι οι Γερμανοί τουρίστες που διακινούνται με την TUI είναι μεσαίου προς υψηλού εισοδηματικού επιπέδου αφού τα αυτοκίνητα που οδηγούν ανήκουν στις γνωστές Γερμανικές μάρκες του VW Golf αλλά και της BMW.

     

    Σπύρος Αλεξίου. Πρόεδρος ΕΟΤ
    Σπύρος Αλεξίου. Πρόεδρος ΕΟΤ

    Εν τω μεταξύ, κατά τη διάρκεια του δείπνου ανακοινώθηκε και η συνεργασία της TUI με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμό για την πραγματοποίηση διαφημιστικής καμπάνιας ύψους 1,2 εκατ.ευρώ.

    Συνεργασία TUI – EOT 

    Mε διαδικασίες εξπρές ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού ενέκρινε πρόταση του τουριστικού οργανισμού της ΤUI για την υλοποίηση τη φετινή σεζόν κοινού προγράμματος προώθησης και προβολής της χώρας σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές.Το συνολικό κόστος του κοινού προγράμματος θα ανέλθει σε 2,4 εκατ. ευρώ. Η οικονομική συμμετοχή του ΕΟΤ θα ανέλθει σε 1,2 εκατ. ευρώ.

    Το εν λόγω ποσό θα καταβληθεί στον όμιλο της ΤUI για αμοιβή και συνολικό κόστος παραγωγής και υλοποίησης διαφημιστικών ενεργειών, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και του κόστους δημιουργικού σχεδιασμού και παραγωγής.

    Το πρόγραμμα με την TUI θα τρέξει στις αγορές της Μ. Βρετανίας (συμμετοχή ΕΟΤ 274.500 ευρώ), της Γερμανίας (συμμετοχή ΕΟΤ 271.500 ευρώ), της Γαλλίας (συμμετοχή ΕΟΤ 82.000 ευρώ), του Βελγίου (συμμετοχή ΕΟΤ 102.000 ευρώ), της Ολλανδίας (συμμετοχή ΕΟΤ 115.000 ευρώ), των σκανδιναβικών χωρών (συμμετοχή ΕΟΤ 198.000 ευρώ), της Πολωνίας (συμμετοχή ΕΟΤ 32.000 ευρώ), της Αυστρίας (συμμετοχή ΕΟΤ 70.000 ευρώ), της Ελβετίας (συμμετοχή ΕΟΤ 20.000 ευρώ), της Ρωσίας και της Ουκρανίας (συνολική συμμετοχή ΕΟΤ 35.000 ευρώ).

    Οι δράσεις θα απευθύνονται τόσο στους καταναλωτές όσο και στους συνεργαζόμενους ταξιδιωτικούς πράκτορες. Μεταξύ άλλων, θα περιλαμβάνουν διαδικτυακές διαφημιστικές καμπάνιες, διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενέργειες σε ραδιόφωνο, τηλεόραση κ.α., ενέργειες προώθησης πωλήσεων μέσα στα καταστήματα, ενέργειες δημοσίων σχέσεων, διοργάνωση ταξιδιών εξοικείωσης και εκδηλώσεις ενημέρωσης για τους ταξιδιωτικούς πράκτορες.



    ΣΧΟΛΙΑ