• Business

    Αποκλειστικά στο Mononews: Τι λένε οι ανταγωνιστές του Μασούτη για την Προμηθευτική-Πώς θα τον αντιμετωπίσουν

    Γιάννης Μασούτης, επικεφαλής της αλυσίδας σούπερ μάρκετ ΜΑΣΟΥΤΗΣ, πρόεδρος ΚΕΕΕ, ΕΒΕΘ

    Γιάννης Μασούτης, επικεφαλής της αλυσίδας σούπερ μάρκετ ΜΑΣΟΥΤΗΣ, πρόεδρος ΚΕΕΕ, ΕΒΕΘ


    Με την ίδια επιθετική πολιτική που ακολουθούν και σήμερα σχεδιάζουν να υποδεχθούν τον Μασούτη στην Αθήνα, ορισμένα από τα μεγαλύτερα σούπερ μάρκετ της χώρας και βασικοί ανταγωνιστές του. Κορυφαία στελέχη της ΑΒ Βασιλόπουλος, του Lidl και του Γαλαξία μιλώντας στο mononews.gr για τον τρόπο που θα αντιδράσουν στα νέα δεδομένα, ξεκαθαρίζουν πως δεν πρόκειται να αλλάξουν την στρατηγική τους, λειτουργώντας σπασμωδικά, αλλά θα κινηθούν με βάση το πλάνο που έχουν χαράξει και το οποίο θεωρούν πως ανταποκρίνεται στις συνθήκες της αγοράς. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως εφησυχάζουν, αντίθετα, όπως λένε παρακολουθούν από πολύ κοντά τα βήματα του Μασούτη και δηλώνουν έτοιμοι να τον αντιμετωπίσουν και στην πρωτεύουσα, όπως κάνουν ήδη στις διάφορες περιοχές της Βορείου Ελλάδας που τυγχάνει να έχουν κοινή παρουσία.

    «Δεν σκοπεύουμε να αλλάξουμε τη στρατηγική μας», επισημαίνει ο διευθύνων σύμβουλος της ΑΒ Βασιλόπουλος, Λεωνίδας Βρεττάκος, λέγοντας πως υπάρχουν προγράμματα που έχουν ήδη δρομολογηθεί και δεν γίνεται να αλλάξουν. Ο ίδιος θεωρεί πως η απόφαση του Μασούτη να «κατέβει» στην πρωτεύουσα ήταν μια φυσιολογική αντίδραση στην άνοδο όλων των μεγάλων αλυσίδων στην Βόρεια Ελλάδα. «Και εγώ αν ήμουν στη θέση του, θα έκανα ακριβώς το ίδιο», υπογραμμίζει, και προσθέτει πως έτσι θα αντισταθμίσει τις απώλειες που εμφανίζει στον προνομιακό του χώρο.

    Λεωνίδας Βρεττάκος
    Λεωνίδας Βρεττάκος. Επικεφαλής AB Βασιλόπουλος

    Χαρακτηρίζει καλή κίνηση την εξαγορά της «Προμηθευτικής», -την οποία όπως αποκαλύπτει είχε προσεγγίσει στο παρελθόν και η ΑΒ χωρίς όμως αποτέλεσμα– καθώς όπως λέει «έχει δίκτυο που ελέγχεται εύκολα, αφού είναι συγκεντρωμένο στην περιοχή της Αττικής και επίσης έχει καλό τζίρο ανά κατάστημα που υπερβαίνει τα 2 εκατ. ευρώ». Αυτό, ξεκαθαρίζει δεν σημαίνει πως η πορεία του Μασούτη στην Αθήνα θα είναι ρόδινη, αφού θα χρειαστεί κάποιος χρόνος έως ότου βρει τα «πατήματά» του. Φέρνει μάλιστα ως παράδειγμα την εμπειρία της ΑΒ από την είσοδο στην Θεσσαλονίκη, λέγοντας πως πέρασαν τρία χρόνια μέχρι να ανοίξει καινούριο κατάστημα μετά τα τέσσερα πρώτα που άνοιξε ταυτόχρονα στην αρχή.

    Την ίδια άποψη για την Προμηθευτικής έχει και ο Χρήστος Χειμωνίδης, αντιπρόεδρος του «Γαλαξία», ο οποίος λέει πως είναι μια νοικοκυρεμένη εταιρεία που θα προσθέσει σημαντικές πωλήσεις στον Μασούτη και θα ανεβάσει τον τζίρο του κοντά στο 1 δισ. ευρώ. Από εκεί και πέρα, δηλώνει πως έτοιμος να ανταγωνιστεί την βορειοελλαδίτικη αλυσίδα και στην Αθήνα, όπως κάνει και σε άλλες περιοχές της χώρας που έχουν κοινή παρουσία, βασιζόμενος στην επιθετική πολιτική τιμών και προσφορών και στην πιστότητα των πελατών του.

    Χρήστος Χειμωνίδης-Γαλαξίας
    Ο αντιπρόεδρος της εταιρίας ΠΕΝΤΕ ΕΠΕ (Γαλαξίας), κ. Χρήστος Χειμωνίδης

    Επισημαίνει δε πως ο Μασούτης σε αντίθεση με τον Γαλαξία δεν φημίζεται για τις χαμηλές τιμές του, αλλά για το αντίθετο. Σπεύδει πάντως να τονίσει πως θα περιμένει να δει την τακτική που θα ακολουθήσει στην Αττική, και σε πιθανή διαφοροποίηση θα καθορίσει πάντοτε σε συνεννόηση με τους προμηθευτές την «απάντησή» της.

    Καμία πίεση στους προμηθευτές δεν πρόκειται να ασκήσει η Lidl, ξεκαθαρίζει η κα. Βασιλική Αδαμίδου, διευθύντρια επικοινωνίας και εταιρικής υπευθυνότητας της εταιρείας, με αφορμή την κάθοδο του Μασούτη στην Αθήνα. Όπως λέει, η εταιρεία θα ακολουθήσει κανονικά το προωθητικό της πλάνο που προβλέπει ακόμη πιο χαμηλές τιμές το επόμενο διάστημα, έχοντας παράλληλα ανοιχτά τα μάτια και τα αυτιά της στις εξελίξεις που συντελούνται στην αγορά.

    Αδαμίδου
    Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας του ομίλου Lidl Hellas

    Σύμφωνα με την κα. Αδαμίδου, η Lidl θα παραμείνει πιστή στο επιχειρηματικό μοντέλο που την οδήγησε στις κορυφαίες θέσεις, το οποίο στηρίζεται στην προσφορά της καλύτερης σχέσης ανάμεσα στην ποιότητα και στην τιμή (value for money) και κανείς δεν μπορεί να ξεπεράσει, όσο φθηνός και αν γίνει. Εκτιμά ωστόσο πως «το παιχνίδι δεν θα παιχτεί μόνο στις τιμές, αλλά και σε θέματα ποιότητας και διάφορα άλλα». Τέλος, καλωσορίζει την κίνηση του Μασούτη να δραστηριοποιηθεί στην Αττική, σημειώνοντας πως ο ανταγωνισμός κάνει όλους καλύτερους και λειτουργεί υπέρ του καταναλωτή.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Παρασκήνιο: Γιατί η Μασούτης επέλεξε την Προμηθευτική –Τι μέτρησε στην επίτευξη της συμφωνίας

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Μασούτης στο mononews: «Ορόσημο η εξαγορά της Προμηθευτικής-Ήρθε η ώρα οι κάτοικοι της Αθήνας να μας γνωρίσουν»

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ο Μασούτης εξαγοράζει την αλυσίδα σουπερμάρκετ Προμηθευτική στην Αθήνα με 35 εκατ. ευρώ



    ΣΧΟΛΙΑ