Η Morgan Motor Company δεν δείχνει να βρίσκεται σε υπαρξιακό δίλημμα. Και με κάποιο μαγικό τρόπο, η βρετανίδα κατασκευάστρια όχι μόνο επιβιώνει ανά τις δεκαετίες -άλλωστε το όνομα «Super Sports» μας πηγαίνει πίσω στο 1927 και τα τρίτροχα υψηλών επιδόσεων- αλλά και ευδοκιμεί.
Το να οδηγείς μια Morgan σημαίνει να βυθίζεσαι σε μια πλούσια ατμοσφαιρική εμπειρία, μια εμπειρία όπου κάθε πιθανή παράμετρος, από τις οπτικές γραμμές έως την όσφρηση, προκαλεί ένα κοκτέιλ συναισθημάτων που λίγα αυτοκίνητα μπορούν να προσφέρουν.
Πλέον, η κατασκευάστρια παρουσιάζει το Supersport, το πιο πρόσφατο κορυφαίο μοντέλο της, σηματοδοτώντας έτσι μια νέα εποχή σχεδιασμού και επιδόσεων για τη βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία.
Βασισμένο στην ολοκαίνουργια πλατφόρμα αλουμινίου CXV, το Supersport διαθέτει αυξημένη ακαμψία, εκλεπτυσμένο σύστημα διεύθυνσης και ανάρτησης για βελτιωμένη οδηγική εμπειρία.
Αναμενόμενα, επίσης, διαθέτει εναλλάξιμη σκληρή οροφή από σύνθετο άνθρακα και μια αναδιπλούμενη μαλακή οροφή από μοχέρ, προσφέροντας δύο ξεχωριστές εμπειρίες οδήγησης.
Η πρακτικότητα ενισχύεται με τον αυξημένο χώρο αποθήκευσης πίσω από τα καθίσματα και εντός πορτμπαγκάζ — καθιστώντας το ένα από τα πιο touring-friendly μοντέλα της Morgan μέχρι σήμερα.
Στο εσωτερικό, το Supersport ενσωματώνει τη σύγχρονη τεχνολογία με την κλασική του γοητεία. Περιλαμβάνει προηγμένο ηχοσύστημα Sennheiser (αλλά και ασύρματη φόρτιση τηλεφώνου, όπως και κλήσεις hands-free Bluetooth). Όμως παραμένει πιστό στο ήθος «21st Century Coachbuilding» της Morgan, συνδυάζοντας την παραδοσιακή δεξιοτεχνία με τη σύγχρονη μηχανική.
Κάτω από το καπό, βρίσκουμε τον εν σειρά έξι κινητήρα 3L TwinPower Turbo της BMW, που αποδίδει 335 ίππους. Σε συνδυασμό με ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων ZF, το ελαφρύ σπορ αυτοκίνητο εξασφαλίζει μια συναρπαστική και γρήγορη οδήγηση.
Να σημειωθεί πως η πλατφόρμα είναι 10% πιο στρεπτικά άκαμπτη από την προκάτοχό της, αυξάνοντας περαιτέρω τη σταθερότητα, ενώ η προαιρετική σκληρή οροφή από ανθρακονήματα βελτιώνει την ακαμψία κατά 10% επιπλέον.
Οι αεροδυναμικές βελτιώσεις περιλαμβάνουν την επανασχεδίαση του μπροστινού διαχωριστή, ομαλότερη επιφάνεια του αμαξώματος και βελτιώσεις κάτω από το αυτό, μειώνοντας έτσι την αντίσταση κατά 5 τοις εκατό και την ανύψωση κατά 20 τοις εκατό. Αντίστοιχα, νέες ελαφριές σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου, σε συνδυασμό με ελαστικά Michelin Pilot Sport 5, βελτιώνουν το κράτημα και το χειρισμό.
Διαθέσιμο τώρα, το Supersport ξεκινά στις 102.000 £. Βεβαίως, όσοι το επιθυμούν, μπορούν να προχωρήσουν σε εξατομίκευση, διαμορφώνοντας το μοντέλο των ονείρων τους μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της Morgan. Γιατί, ναι, κάθε όχημα παραμένει και ένα μοναδικό αριστούργημα που κατασκευάζεται ακόμη στο εργοστάσιο της Pickersleigh Road στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Δείτε επίσης:
Ulyssia: Η Κιβωτός των 2,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων
Χένρι Μουρ: Η βαθιά επίδραση της ελληνικής τέχνης στον πρωτοπόρο γλύπτη του 20ού αιώνα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ο τελικός του Παγκοσμίου Κυπέλλου Συλλόγων με αμέτρητες αγορές και Bet Builder Ready από το Πάμε Στοίχημα
- Τραμπ: «Θα προσφέρουμε στρατιωτικό εξοπλισμό στο Κίεβο μέσω του ΝΑΤΟ»
- Μαρίνα Χατζημανώλη: Συνεχείς επαφές στο Λονδίνο για την εκλογή της Κύπρου στο Συμβούλιο του ΙΜΟ
- Γιάννης Πρετεντέρης: Με 5 μασούρια δυναμίτιδα ο εκρηκτικός μηχανισμός στον κήπο του σπιτιού του

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα

Ιωάννης Ηρειώτης: Ο δικηγόρος των δύσκολων υποθέσεων που σάρωσε σε σταυρούς στην Ένωση Ελλήνων Ποινικολόγων
ΕΦΚΑ: Πλήρης ενοποίηση κύριων και επικουρικών συντάξεων από τον Αύγουστο – Πώς θα καταβάλλονται οι συντάξεις
