• AUTO

    Porsche: Εντατικές δοκιμές για τη νέα Panamera!


    Λίγους μήνες πριν την πρεμιέρα της, η νέα Porsche Panamera πραγματοποιεί τις τελευταίες δοκιμές στη Βαρκελώνη.

    Το κύριο επίκεντρο αυτών των δοκιμών είναι το σύστημα μετάδοσης κίνησης, το οποίο περιλαμβάνει ένα νέο κιβώτιο Porsche Doppelkupplung (PDK) και το πρόσφατα αναπτυγμένο πλαίσιο με ενεργό έλεγχο αποσβεστήρων.

    Στη Βαρκελώνη και τα περίχωρά της, οι μηχανικοί ελέγχουν τις τελευταίες λεπτομέρειες της νέας γενιάς μοντέλων. Το σπορ 4θυρο έχει ήδη ολοκληρώσει τις περισσότερες διαδικασίες δοκιμών στις τέσσερις ηπείρους.

    Για παράδειγμα, δοκιμές στις ΗΠΑ έλεγξαν την απόδοση του συστήματος μετάδοσης κίνησης σε μεγάλα υψόμετρα και χαμηλά επίπεδα οξυγόνου ή επαλήθευσαν την απόδοση του συστήματος ψύξης κινητήρα και του κλιματισμού σε υπερβολική ζέστη.

    Στη Σκανδιναβία, η Panamera οδηγήθηκε σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες. Στη Νότια Αφρική, γνώρισε δύσκολες οδικές συνθήκες. Στην Ασία, η υψηλή υγρασία του αέρα και οι ώρες κυκλοφορίας αιχμής σε μεγαλούπολη έθεσαν ιδιαίτερες προκλήσεις για το συνολικό πακέτο.

    «Δοκιμάζουμε κάθε νέο αυτοκίνητο εντατικά για να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις μας, και φυσικά σε αυτές των πελατών μας σε όλο τον κόσμο», λέει ο διευθυντής ανάπτυξης Marcel Hönemann. «Το πρότυπο που θέτουμε είναι πάντα η τήρηση των προδιαγραφών. Η νέα Panamera πρέπει να υπερέχει όσον αφορά στις επιδόσεις, στην άνεση και στην ακουστική».


    Στην Porsche, η αποδοτική υβριδική μηχανή είναι επιτακτική ανάγκη για βέλτιστη απόδοση. Το νέο μοντέλο της Panamera διαθέτει πλήρως αναβαθμισμένη γκάμα κινητήρων με έμφαση στα βιώσιμα συστήματα μετάδοσης κίνησης και την απόδοση.

    «Αφού προσφέρουμε ήδη τρία υβριδικά μοντέλα στη δεύτερη γενιά Panamera, θα προσθέσουμε ένα επαναφορτιζόμενο υβριδικό στη νέα Panamera. Σε ορισμένες χώρες, το ποσοστό των E-Hybrids στο Panamera είναι σχεδόν 100 τοις εκατό.

    Το νέο μοντέλο υψηλής απόδοσης ταιριάζει απόλυτα στην ευέλικτη γκάμα», αναφέρει ο Δρ Thomas Friemuth, επικεφαλής της σειράς προϊόντων Panamera. «Αυξάνουμε την ηλεκτρική απόδοση της Panamera σε όλα τα μοντέλα E-Hybrid όσον αφορά τη δυναμική οδήγησης, ηλεκτρικής αυτονομίας και ταχύτητας φόρτισης. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών μας, οδηγούμε έως και 70% περισσότερο αμιγώς ηλεκτρικά».


    Η βάση όλων των μοντέλων E-Hybrid της νέας Panamera είναι ένας νέος, πιο ισχυρός ηλεκτροκινητήρας που βρίσκεται πλήρως ενσωματωμένος στο περίβλημα του κιβωτίου ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη.

    Προσφέρει υψηλότερες τιμές απόδοσης και ανάκτησης από τον προκάτοχό του σε χαμηλότερο βάρος. Η ενέργειά του παρέχεται από μπαταρία υψηλής τάσης με σημαντικά μεγαλύτερη χωρητικότητα 25,9 kWh. Ένας ενσωματωμένος φορτιστής ισχύος 11 kW μειώνει το χρόνο φόρτισης παρά το αυξημένο ενεργειακό περιεχόμενο.

    Οι βελτιωμένες εκδόσεις των κινητήρων εσωτερικής καύσης προσφέρουν πρόσθετη απόδοση. Όλα τα κινητήρια σύνολα εναρμονίζονται με τα μελλοντικά πρότυπα εκπομπών ρύπων. Για πρώτη φορά η Panamera διαθέτει ενεργή ανάρτηση και μεγάλη γκάμα πρόσθετων λειτουργιών.

    Κατά τη διάρκεια των δοκιμών στη Βαρκελώνη γίνονται οι τελευταίες ρυθμίσεις στη νέα Panamera πριν από την παγκόσμια πρεμιέρα της. Η Porsche παρουσιάζει την τρίτη γενιά του τετράθυρου σπορ αυτοκινήτου στο Icons of Porsche Festival στο Ντουμπάι στις 24 Νοεμβρίου 2023. Θα εκτεθεί στους συμμετέχοντες του φεστιβάλ στις 25-26 Νοεμβρίου 2023 τις μέρες του GP της Formula1.

    Διαβάστε επίσης:

    NASA: Έχουμε δει UFO, αλλά δεν ξέρουμε αν είναι εξωγήινοι

    H νέα MG!

    Ανανεωμένες Mercedes GLE, GLE Coupé!



    ΣΧΟΛΙΑ