Το Hyundai Inster αποτελεί τη νέα ηλεκτρική πρόταση της κορεάτικης αυτοκινητοβιομηχανίας. Σχεδιασμένο για να καλύψει τις ανάγκες της σύγχρονης κινητικότητας, προσφέρει ευελιξία, ευρυχωρία, τεχνολογία και βιωσιμότητα. Το ανατρεπτικό του στυλ εμφανισιακά (ψηλό και στενό) κεντρίζει το ενδιαφέρον και ελκύει βλέμματα, όχι απαραίτητα θαυμασμού. Τα γούστα ποικίλουν βέβαια, ενώ η αποδοτικότητά του σε συνδυασμό με το μέγεθός του το καθιστούν κορυφαία επιλογή για την καθημερινή μετακίνηση στην πόλη.
Το Inster ξεχωρίζει εμφανισιακά και εντάσσεται στην κατηγορία A-SUV. Είναι υπερυψωμένο και παρόλο που οι διαστάσεις μήκους (3.825 mm) και πλάτους (1.610 mm) είναι μικρές και ιδανικές για την πόλη και το παρκάρισμα, το ύψος του (1.575 mm) προσφέρει εύκολη πρόσβαση και άνεση στο εσωτερικό για όλους τους επιβάτες.
Φουτουριστική σχεδίαση με pixel Led φωτιστικά σώματα εμπρός και στρογγυλούς προβολείς ημέρας οι οποίοι προσδίδουν σύγχρονη αισθητική. Ζάντες αλουμινίου τεσσάρων ακτίνων 15″, φουσκωμένα φτερά εμπρός και πίσω σε συνδυασμό με τις ασημί ποδιές στους προφυλακτήρες τονίζουν την αντικομφορμιστική σιλουέτα του. Πίσω ακολουθεί την ίδια σχεδιαστική λογική με pixel Led φωτιστικά σώματα και στρογγυλά φώτα ομίχλης.
Ενώ βλέπεις ένα μικροσκοπικό αυτοκίνητο εξωτερικά, περιμένεις και μέσα να είναι μικρό. Η αλήθεια είναι πως περιμέναμε να δούμε και μικρής διαμέτρου τιμόνι. Ανοίγοντας όμως τις πόρτες όλα αυτά διαψεύδονται. Εύκολη πρόσβαση σε ένα άνετο εσωτερικό που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα μεγαλύτερα μοντέλα της εταιρίας. Τα μεγάλα τζάμια περιμετρικά, προσφέρουν εξαιρετική ορατότητα καθιστώντας το Inster ευκολόχρηστο και ευέλικτο. Το σκληρό πλαστικό επικρατεί σε ταμπλό και πόρτες, με ποιοτική συναρμογή χωρίς τριγμούς. Τα υλικά είναι ευχάριστα στο μάτι, με αισθητικές πινελιές που δείχνουν πως έχει δοθεί η απαραίτητη σημασία σε όλους τους τομείς.
Ενιαία καθίσματα εμπρός και πίσω συσφίγγουν τις σχέσεις των επιβατών χωρίς να θυσιάζεται η άνεση. Είναι μέτριας σκληρότητας και η ρυθμισιμότητά τους τόσο εμπρός όσο και πίσω εξασφαλίζει την κατάλληλη θέση οδήγησης. Η έδρα του πίσω καθίσματος μετακινείται εξασφαλίζοντας χώρο για αποθήκευση ή τα πόδια των επιβατών. Το επίπεδο πάτωμα και η έλλειψη κεντρικού ευνοεί την ευρυχωρία ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό με αποθηκευτικούς χώρους για μικροαντικείμενα και μπουκάλια. Όλα τα καθίσματα έχουν δυνατότητα αναδίπλωσης, ακόμη και του οδηγού, προσφέροντας ευελιξία στην εσωτερική διαμόρφωση του χώρου. Ο χώρος αποσκευών διαθέτει δυο επίπεδα, από κάτω μπορείτε να αποθηκεύσετε τα καλώδια φόρτισης. Έχει χωρητικότητα 280 lt, ενώ σε διθέσια διαμόρφωση φτάνει τα 1.059 lt. Επιτρέπει την φόρτωση μακριών αντικειμένων καθώς με αναδίπλωση του καθίσματος του συνοδηγού, ένα μακρύ αντικείμενο μπορεί να φτάσει άνετα μέχρι μπροστά.
Είναι τεχνολογικά εξοπλισμένο με όλα τα καλούδια της σύγχρονης εποχής. Ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25″ με όλες τις πληροφορίες ταξιδιού και απόδοσης πίσω από το πολυλειτουργικό τιμόνι κανονικών διαστάσεων. Μια δεύτερη οθόνη αφής 10,25″ στην κεντρική κονσόλα για το σύστημα πολυμέσων παρέχει εύκολη πρόσβαση σε πληροφορίες και ψυχαγωγία. Συνδέεται ενσύρματα με Apple CarPlay – Android Auto και είναι εύκολη στην χρήση. Ξεχωριστά χειριστήρια για τον κλιματισμό καθιστούν εύκολη τη ρύθμισή του.
Είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε την έκδοση Long Range με χωρητικότητα μπαταρίας 49kWh και ισχύ 84kW (115 PS). Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς και η μέγιστη ροπή 147 Nm εξασφαλίζει ομαλές επιταχύνσεις και «σπιρτόζικο» χαρακτήρα που σε κάνει να μη βαριέσαι ποτέ την οδήγησή του. Οι μικρές διαστάσεις του Inster σε συνδυασμό με το σχετικά χαμηλό – για ηλεκτρικό όχημα – βάρος των 1.335 kg, το καθιστούν σβέλτο και εξαιρετικά αποδοτικό.
Από τα μεγαλύτερα ατού του Inster η αποδοτικότητα του και η αυτονομία του. Στην μία εβδομάδα δοκιμής μας, καταγράψαμε μέση κατανάλωση 11,1 kWh/100 km, κινούμενοι σύννομα και σε κανονικό προς σβέλτο ρυθμό εντός πόλεως χωρίς ποτέ να προβληματιστούμε αν θα μας φτάσει η μπαταρία. Η άνοδος της θερμοκρασίας τις πρώτες μέρες του Μαΐου, μας ανάγκασε να έχουμε αναμμένο τον κλιματισμό σχεδόν σε όλες μας τις μετακινήσεις. Παρόλα αυτά παρατηρήσαμε πως η αυτονομία του δεν μειώθηκε και συμπληρώσαμε 380 km με μία φόρτιση. Παράλληλα η αίσθηση που δίνει ο σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη, είναι με σταθερή απόκριση σε όλες τις ταχύτητες μέχρι και την τελική (150km/h) την οποία δεν επιβεβαιώσαμε. Δεν έχει φτιαχτεί για ταξίδι το Inster αλλά με ορισμένες παραχωρήσεις κινείσαι στον αυτοκινητόδρομο με ασφάλεια και χωρίς να νιώθεις ευάλωτος ή εκτεθειμένος καθώς συνυπάρχεις και συμπορεύεσαι με όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα.
Είναι ευχάριστο στην οδήγηση, ευέλικτο στην κίνηση, χωράει να παρκάρει παντού και περισσεύει χώρος και για άλλους, καθιστώντας το ιδανικό για μετακινήσεις εντός αστικού ιστού. Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι ενδοτική και αποσβένει ανωμαλίες αθόρυβα χωρίς να «κοπανάει». Με αυτόν τον τρόπο οι μετακινήσεις γίνονται ακόμη πιο άνετες και ξεκούραστες με σύμμαχο την ακαμψία του αμαξώματος και την καλή ηχομόνωση της καμπίνας.
Το μικρό Hyundai διαθέτει συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης με το Hyundai SmartSense να συνεπικουρεί τον οδηγό και να τον προστατεύει όσο το δυνατόν περισσότερο από τους κινδύνους που παραμονεύουν στις μεγάλες πόλεις με την αυξημένη κίνηση. Αρκούντως διακριτικά τα συστήματα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας και ταχύτητας ενώ ξεχωρίσαμε το I-Pedal το οποίο σχεδόν μας έκανε να ξεχάσουμε το πεντάλ του φρένου. Με τα paddles πίσω από το τιμόνι ρυθμίζεται ο ρυθμός ανάκτησης ενέργειας όταν αφήνουμε το πεντάλ του γκαζιού και έχει 4 στάδια, φτάνοντας το μέγιστο στην λειτουργία I-Pedal.
Το σύστημα διεύθυνσης είναι άμεσο και ακριβές με το τιμόνι να μεταφέρει σωστά την πληροφορία στον οδηγό προσφέροντας εύκολο και ασφαλή χειρισμό. Παράλληλα το σύστημα πέδησης συνεργάζεται πλήρως με τα συστήματα ασφαλείας και ανταποκρίνεται με ακρίβεια σε όλες τις συνθήκες πίεσης. Τελικά οδηγείς ένα μικρών διαστάσεων αυτοκίνητο, αλλά «μεγάλο» σε όλα τα υπόλοιπα, καθώς δεν υπολείπεται και δεν μειονεκτεί σε τίποτα σε σχέση με τα μεγαλύτερα μοντέλα. Το Hyundai Inster έρχεται να καλύψει ένα σημαντικό κενό στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων προσφέροντας μια ισορροπημένη πρόταση μεταξύ τεχνολογίας, χρηστικότητας, αποδοτικότητας, πρακτικότητας και οικονομίας.
Αποδεικνύει επίσης πως η ηλεκτροκίνηση δεν χρειάζεται απεριόριστη ισχύ και επίπονες επιδόσεις, αλλά συνδυασμό στυλ, άνεσης και λειτουργικότητας. Η εκμετάλλευση του εσωτερικού χώρου και οι τεχνολογικές παροχές το καθιστούν ένα σύγχρονο «εργαλείο πόλης» που δεν κάνει εκπτώσεις σε ποιότητα και καινοτομία. Διατίθεται σε δύο εκδόσεις χωρητικότητας μπαταρίας και ισχύος, 42 kWh 71 kW (97 PS) / 49 kWh 84 kW (115 PS), ενώ εξοπλιστικά ο υποψήφιος αγοραστής δύναται να επιλέξει ανάμεσα σε 4 διαφορετικές εκδόσεις: Style, Premium, Distinctive, Cross καλύπτοντας με αυτόν τον τρόπο όλα τα γούστα.
Με τιμή από 18.186 € (με όφελος τρέχουσας προωθητικής ενέργειας Hyundai και κρατική επιδότηση) αποτελεί επιλογή τόσο για νεότερους οδηγούς ή οικογένειες που θέλουν να εξοικονομήσουν χρήματα αξιοποιώντας την αποδοτικότητα της ηλεκτροκίνησης και την εύκολη μετακίνηση εντός πόλης. Απευθύνεται επίσης σε επαγγελματίες και πωλητές που αναζητούν ένα αξιόπιστο, αποδοτικό και ευέλικτο όχημα με χαμηλό κόστος απόκτησης και χρήσης. Το Inster έχει ανταγωνιστή το ηλεκτρικό Dacia Spring, ενώ γενικότερα στην κατηγορία A-SUV στέκεται απέναντι σε θερμικά σύνολα όπως: Toyota Aygo X, Suzuki Ignis. To Inster είναι η απόδειξη πως η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση μπορεί να γίνει χωρίς συμβιβασμούς καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα αναγκών, από καθημερινές σύντομες μετακινήσεις έως και αποδράσεις εκτός πόλης.
Τεχνικά χαρακτηριστικά Hyundai Inster Premium 49kWh 84 kW (115PS)
Κινητήρας: ηλεκτρικός, σύγχρονος κινητήρας μόνιμου μαγνήτη
Χωρητικότητα μπαταρίας: 49 kWh λιθίου ιόντων πολυμερούς
Ισχύς: 84 kW (115 PS)
Ροπή: 147 Nm
Κίνηση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο μίας σχέσης
Μήκος/Πλάτος/Ύψος: 3.825 / 1.610 / 1.575 mm
Μεταξόνιο: 2.580 mm
Βάρος: 1.335 kg
Χώρος αποσκευών: 280 lt έως 1.059 lt (σε διθέσια διαμόρφωση)
Επιτάχυνση 0-100km/h: 10,6 sec
Τελική ταχύτητα: 150 km/h
Μέση κατανάλωση δοκιμής: 11,1 kWh/100 km
Αυτονομία (δοκιμής): 380 km.
Εκπομπές CO2: 0
Τέλη κυκλοφορίας: 0
Τιμή αυτοκινήτου δοκιμής: 24.790 ευρώ (18.790 ευρώ με όφελος κρατικής επιδότησης και προωθητική ενέργεια Hyundai)
Διαβάστε επίσης:
Optima Bank για Τράπεζες: Πειραιώς και Alpha bank οι κορυφαίες επιλογές – Οι τιμές στόχοι
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τραμπ για Κίνα: «Πλήρης επανεκκίνηση» στις εμπορικές σχέσεις – Στο τέλος της εβδομάδας οι συνομιλίες με Σι
- Ταχιάος: Προτεραιότητα η παράδοση της επέκτασης του μετρό στην Καλαμαριά τον Φεβρουάριο του 2026
- Παναθηναϊκός: Στην Αυστραλία το 7ο τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος»
- Φιντάν: «Ιστορική και σημαντική» απόφαση για την περιοχή η διάλυση του PKK

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα

Ποιες κυρίες πήγαν στο ladies lunch της ΕΛΠΙΔΑΣ, Build a Bridge στην Κηφισιά, ο Κώστας Βαρώτσος στην ΕΣΗΕΑ
Μπορώ να μεταβιβάσω ακίνητο σε συγγενή για να αποφύγω τον πλειστηριασμό; Προϋποθέσεις και πότε είναι ποινικό αδίκημα

Xρηματιστήριο: Μπούκωσαν από μετρητά οι κωδικοί, τι δείχνουν τα στοιχεία της Επ. Κεφαλαιαγοράς, αύξηση 206% στα χρεωστικά υπόλοιπα από το 2018!
