• AUTO

    Πόσα αστέρια απέσπασε το Ford Fiesta από τον Euro NCAP;


    Το νέο Ford Fiesta ήρθε πριν από λίγους μήνες και στη χώρα μας και κέρδισε απευθείας τα εύσημα του ειδικού τύπου καθόλου άδικα. Διαθέτει αυτό το μοναδικό χάρισμα της κορυφαίας οδικής συμπεριφοράς, της επικοινωνίας του με τον οδηγό, της ικανότητας του να σε κάνει καλύτερο στο δρόμο, με περίσσια αυτοπεποίθηση και σίγουρο πάτημα. Αυτό αποτελεί το ένα κομμάτι, το οποίο θα ευχαριστήσει όλους εκείνους που αρέσκονται να οδηγούν και καταλαβαίνουν το πόσο καλά είναι στημένο ένα αυτοκίνητο. Από την άλλη πλευρά υπάρχει και το ευρύ κοινό που επιθυμεί απτές αποδείξεις για το πόσο ασφαλές είναι σε περίπτωση μιας σύγκρουσης. Με αυτά και αυτά, το νέο Fiesta βαθμολογήθηκε με 5 αστέρια στα crash test του ανεξάρτητου οργανισμού αξιολόγησης ασφάλειας αυτοκινήτων Euro NCAP.

    Το Euro NCAP έδωσε υψηλή βαθμολογία στο Fiesta για την προστασία τόσο των ενηλίκων επιβατών (87%) όσο και των παιδιών (84%). Το Fiesta βαθμολογήθηκε με άριστα σε δοκιμές που προσομοιώνουν πλευρική σύγκρουση οχήματος με όχημα, ενώ υψηλή βαθμολογία συγκέντρωσε ομοίως στις εμπρόσθιες συγκρούσεις και στις πλευρικές σε κολώνα – προσφέροντας ένα υψηλό επίπεδο προστασίας για όλους τους επιβαίνοντας και ικανοποιητική ασφάλεια σε οπίσθιες συγκρούσεις.

    Οι τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού Adjustable Speed Limiter και Lane Keeping Aid υπογραμμίστηκαν και σχολιάστηκαν θετικά από το Euro NCAP. Το ίδιο και οι προ-εντατήρες και περιοριστές φορτίου – που προσφέρονται για πρώτη φορά και για τους πίσω επιβάτες. Τέλος εκθειάστηκε και η κάλυψη αερόσακων των εμπρός καθισμάτων για το κεφάλι, το θώρακα και την περιοχή της λεκάνης.

    «Τα τελευταία πρότυπα ασφάλειας του Euro NCAP είναι αυστηρότερα από ποτέ, ενώ ιδιαίτερη έμφαση δίδεται σε τεχνολογίες ενεργητικής ασφάλειας» δήλωσε ο Joe Bakaj, vice president, Product Development, Ford Ευρώπης. «Το Fiesta μπορεί τώρα να βοηθά τους οδηγούς που παρεκκλίνουν τυχαία να επιστρέφουν στη λωρίδα τους, και να παρακολουθούν το δρόμο μπροστά, σε απόσταση όση το μήκος ενός γηπέδου ποδοσφαίρου – βοηθώντας τους να ανιχνεύουν και να αποφεύγουν εμπόδια για ασφαλέστερα ταξίδια».

    Το αμάξωμα του αποτελείται από 36% περισσότερο ατσάλι βορίου για μεγαλύτερη αντοχή σε κομβικές περιοχές, όπως το πάνω τμήμα των νέων κολόνων Β. Η νέα σχεδίαση Τ μεταφέρει πιο αποτελεσματικά την ενέργεια από μία πλευρική σύγκρουση στην οροφή. Άγνωστοι όροι για τους περισσότερους και αρκετά τεχνικοί, πιστέψτε μας όμως σωτήριοι την κατάλληλη δύσκολη στιγμή…

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Αποκλειστικό: Η νέα σειρά 2 της BMW θα είναι και πάλι πισωκίνητη

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Audi Aicon concept: Η «επανάσταση» έχει όνομα!

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Αποκρυπτογραφούμε το Honda Urban EV Concept



    ΣΧΟΛΙΑ