• AUTO

    Γιατί μετατράπηκε σε… νόμισμα το Fiat 500;


    Είναι μερικά αυτοκίνητα τα οποία ομολογουμένως έχουν αφήσει εποχή με την παρουσία ή καλύτερα με την διαχρονική εμπορική επιτυχία τους. Τόσο, που γίνονται εύκολα κομμάτι της κοινωνικής ζωής, γεννούν συναισθήματα αλλά και ανάλογες δράσεις. Ξεπερνούν κατά πολύ την ψυχρή έννοια του μεταφορικού μέσου από το ένα σημείο στο άλλο, αφού δένονται τόσο με τους ιδιοκτήτες τους όσο και με το πολυάριθμο πιστό κοινό τους. Διαβάστε μια χαρακτηριστική περίπτωση.

    Το ιταλικό Νομισματοκοπείο λοιπόν, μεταξύ άλλων, εξέδωσε ένα νέο, περιορισμένης παραγωγής, νόμισμα των 5 ευρώ, το οποίο απεικονίζει παρακαλώ, το πρώτο και το σύγχρονο Fiat 500, για να τιμήσει με αυτό τον εμβληματικό τρόπο την ιστορία του ιταλικού τετράτροχου συμβόλου. Η συγκεκριμένη ενέργεια είναι η πλέον πρόσφατη σε πληθώρα ενεργειών που έχουν πραγματοποιηθεί για τον εορτασμό των 60 χρόνων του 500.

    Το νόμισμα, το οποίο παρουσίασε το ιταλικό υπουργείο οικονομικών πριν από λίγες ημέρες, σχεδίασε η κορυφαία Ιταλίδα χαράκτρια Claudia Momoni. Συνολικά θα κατασκευαστούν μόνο 4000 αναμνηστικά νομίσματα που θα διατίθενται στην Ιταλία στην τιμή των 40 ευρώ έκαστο, δίνοντας έτσι ιδιαίτερη συλλεκτική αξία στα συγκεκριμένα νομίσματα.

    Στη μπροστινή πλευρά του διακρίνεται το πρώτο Fiat 500 του 1957, καθώς και το τωρινό μοντέλο, ενώ οι δύο φιγούρες πλαισιώνονται από τις λέξεις “Repubblica Italiana”. Στο πίσω μέρος παρατηρεί κανείς το γνώριμο προφίλ του κλασικού 500 και τις ημερομηνίες 1957 (η ημερομηνία κατασκευής του πρώτου 500) και 2017 (η ημερομηνία κοπής του νομίσματος), καθώς και η αξία των 5€ του νομίσματος. Επιπλέον, περιλαμβάνεται και το αρχικό γράμμα “R” που θυμίζει ότι κόπηκε στη Ρώμη, ενώ είναι χαραγμένο και το όνομα της Momoni, καθώς και το λογότυπο του Fiat 500, όπως αυτό εμφανιζόταν στις πρώτες διαφημιστικές αφίσες του μοντέλου. Τι άλλο θα δούμε στην αυτοκινητική σκηνή, αλλά και στην άρρηκτη σχέση μεταξύ ανθρώπου και αυτοκινήτου…

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ποιο αυτοκίνητο κατέκτησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι;

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Δοκιμάζουμε το νέο Kia Sportage 1.7 CRDi

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Πώς έφτασε άραγε στον τίτλο ο Χάμιλτον;

     



    ΣΧΟΛΙΑ