Μένουμε σπίτι, αλλά μας αρέσει περισσότερο να σκεπτόμαστε, να ονειρευόμαστε, να υποσχόμαστε το «μετά». Το νέο video-μήνυμα της Hyundai γεμίζει όλους μας με αισιοδοξία και μας υπόσχεται τη χαρά του αυτοκινήτου.
Δείτε το εδώ: https://www.hyundai.gr/menoume-spiti
Η προστασία όλων μας – Πελατών, Συνεργατών, Συναδέλφων, Συνανθρώπων – είναι η πρώτη μας προτεραιότητα.
– Επισκέψιμο το Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών Hyundai, με την κατηγορία Β2 κατ’εξαίρεσιν μετακινήσεων (μετάβαση σε εν λειτουργία κατάστημα).
– Πλήρης και λειτουργική η Οδική Βοήθεια που παρέχει η Hyundai στους κατόχους νέων αυτοκινήτων Hyundai, 24 ώρες το 24ωρο.
– Επεκτείνεται αυτόματα και δωρεάν έως τις 31 Μαΐου 2020 η Εργοστασιακή Εγγύηση Πελατών Hyundai που λήγει μεταξύ 1 ης Μαρτίου και 30 ης Μαΐου 2020.
– Εξυπηρέτηση από τις Εκθέσεις Hyundai διά τηλεφώνου σε κάθε ερώτημα Πελάτη.
– Οι Πελάτες μπορούν να αναζητήσουν τα στοιχεία επαφής του Δικτύου Hyundai στη διεύθυνση: https://www.hyundai.gr/hyundai-network/
Η Hyundai στη μάχη κατά του COVID-19
Η Hyundai από τις πρώτες εβδομάδες της κρίσης έχει ήδη θέσει το στόλο των δημοσιογραφικών της αυτοκινήτων στην διάθεση του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας και του Υπουργείου Υγείας, για το σκοπό της εξυπηρέτησης πραγματοποίησης κατ’ οίκον ελέγχων κρουσμάτων του ιού COVID-19 στους συνανθρώπους μας.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ρύθμιση δανείου και ευθύνη του εγγυητή: Πότε η τράπεζα μπορεί να στραφεί εναντίον του για ολόκληρο το χρέος
- Forbes 2025: Οι σταρ που συνεχίζουν να βγάζουν εκατομμύρια μετά θάνατον
- Nobu Matsuhisa-Ρόμπερτ ντε Νίρο: Από ένα πιάτο μπακαλιάρου στην αυτοκρατορία των 900 εκατ. δολαρίων
- Χρίστος Δήμας στο mononews: Αυτά τα έργα θα αποσυμφορήσουν την Αττική – Τι θα γίνει με τον ΒΟΑΚ