Μένουμε σπίτι, αλλά μας αρέσει περισσότερο να σκεπτόμαστε, να ονειρευόμαστε, να υποσχόμαστε το «μετά». Το νέο video-μήνυμα της Hyundai γεμίζει όλους μας με αισιοδοξία και μας υπόσχεται τη χαρά του αυτοκινήτου.
Δείτε το εδώ: https://www.hyundai.gr/menoume-spiti
Η προστασία όλων μας – Πελατών, Συνεργατών, Συναδέλφων, Συνανθρώπων – είναι η πρώτη μας προτεραιότητα.
– Επισκέψιμο το Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών Hyundai, με την κατηγορία Β2 κατ’εξαίρεσιν μετακινήσεων (μετάβαση σε εν λειτουργία κατάστημα).
– Πλήρης και λειτουργική η Οδική Βοήθεια που παρέχει η Hyundai στους κατόχους νέων αυτοκινήτων Hyundai, 24 ώρες το 24ωρο.
– Επεκτείνεται αυτόματα και δωρεάν έως τις 31 Μαΐου 2020 η Εργοστασιακή Εγγύηση Πελατών Hyundai που λήγει μεταξύ 1 ης Μαρτίου και 30 ης Μαΐου 2020.
– Εξυπηρέτηση από τις Εκθέσεις Hyundai διά τηλεφώνου σε κάθε ερώτημα Πελάτη.
– Οι Πελάτες μπορούν να αναζητήσουν τα στοιχεία επαφής του Δικτύου Hyundai στη διεύθυνση: https://www.hyundai.gr/hyundai-network/
Η Hyundai στη μάχη κατά του COVID-19
Η Hyundai από τις πρώτες εβδομάδες της κρίσης έχει ήδη θέσει το στόλο των δημοσιογραφικών της αυτοκινήτων στην διάθεση του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας και του Υπουργείου Υγείας, για το σκοπό της εξυπηρέτησης πραγματοποίησης κατ’ οίκον ελέγχων κρουσμάτων του ιού COVID-19 στους συνανθρώπους μας.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ρουμάνοι επιχειρηματίες έδειξαν ενδιαφέρον για τα κρητικά προϊόντα στις απευθείας συναντήσεις που είχαν με τους κρητικούς επιχειρηματίες
- Τράπεζα της Αγγλίας: Αμετάβλητα τα επιτόκια – Ανησυχία για τις αγορές ομολόγων
- Διπλή διάκριση για τον όμιλο Fourlis στον τομέα ESG: “The Most Sustainable Companies in Greece 2025” και “Diamond” στο ESG Transparency Index
- WSJ: Ο Τραμπ άρχισε «γαλλικά» για τον Νετανιάχου μετά το χτύπημα στην Ντόχα – Γιατί δεν τον αποδοκιμάζει δημόσια
