• AUTO

    F4: Συνεχίζει με CRAM, ο Μαρκογιάννης

    Τζώρτζης Μαρκογιάννης

    Τζώρτζης Μαρκογιάννης


    Νέες προκλήσεις για το μαθητή (3η Λυκείου), Τζώρτζη Μαρκογιάννη, που ανανέωσε το συμβόλαιο με την CRAM Motorsport.

    Στη FIA Italian Formula 4 Championship powered by Abarth το θεσμό που «γεννάει θρύλους» και προσελκύει την αφρόκρεμα των εκκολαπτόμενων αστέρων του αύριο, θα εκπροσωπήσει τα ελληνικά χρώματα για την αγωνιστική χρονιά 2022 ο Τζώρτζης Μαρκογιάννης. Φέτος στην κατηγορία θα χρησιμοποιούνται μονοθέσια T-421/2022, εναρμονισμένα με τα τελευταία στάνταρ της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού.

    Κατασκευασμένα πάλι από την Tatuus αλλά μεγαλύτερα σε μέγεθος και κατά συνέπεια με αυξημένο βάρος, στα οποία ενσωματώνεται και το σύστημα ασφαλείας Halo. Τα δεύτερης γενιάς μονοθέσια F4, παίρνουν πάλι ώθηση από κινητήρα Abarth 414TF 1.4lt/180PS.

    Ο Μαρκογιάννης συμμετείχε σε δύο αγώνες το 2020 (Red Bull Ring, Monza) και πέντε το 2021 (Le Castellet, Vallelunga, Imola, Red Bull Ring, Monza). Όχι τυχαία, φέτος θα έχει ηγετικό ρόλο στο στρατόπεδο της CRAM Motorsport.

    Ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας Gabriele Rosei, σχολίασε:

    «Ο Τζώρτζης ωρίμασε πολύ οδηγικά αυτές τις δύο σεζόν και πλέον έχει πολύτιμη εμπειρία, με 21 αγώνες στη ζώνη και γνώση των διαδρομών. Είμαι σίγουρος πως θα μπορέσει να προσαρμοστεί γρήγορα στο νέο αγωνιστικό μονοθέσιο. Το Italian Formula 4 Championship powered by Abarth είναι ένας από τους πιο ανταγωνιστικούς θεσμούς στο motorsport αλλά νομίζω πως έχουμε τις προϋποθέσεις για να γευτούμε ικανοποίηση φέτος».

    O Τζώρτζης Μαρκογιάννης μπροστά στο νέο μονοθέσιο με το Halo, πέρυσι στη Μόντσα.

    Η πρώτη επαφή του 17χρονου οδηγού με το νέο μονοθέσιο, θα πραγματοποιηθεί στις επίσημες δοκιμές που θα διεξαχθούν στην φημισμένη πίστα της Imola, στην Ιταλία, 8 – 9/4:

    «Αυτό το διήμερο δοκιμών θα είναι καθοριστικής σημασίας, αφού θα αποτελέσει τη μοναδική ευκαιρία εξοικείωσής μου με το νέο μονοθέσιο, πριν τις αγωνιστικές υποχρεώσεις της νέας σεζόν.

    Με τις νέες διαστάσεις το διαφορετικό βάρος αλλά και την παρουσία του halo, θα πρέπει να βρω νέα σημεία αναφοράς και νέο σετάρισμα (στεγνό και βρόχινο) σε κάθε πίστα, καθώς και να συνδέσω γρήγορα όσα έχω αποκομίσει δουλεύοντας με το νέο μονοθέσιο στον προσομοιωτή, με την πραγματική αίσθηση στην πίστα. Παρά τις αυξημένες διαστάσεις, οι πρώτες δοκιμές που έγιναν ήδη, δείχνουν πως το νέο μονοθέσιο θα είναι ταχύτερο κατά 1.0-1.5sec.

    Ανυπομονώ να το οδηγήσω και να αναζητήσω τα όριά του, στο πλαίσιο της προετοιμασίας μου για μία απαιτητική σεζόν».

    To 2021 o Tζώρτζης ήταν ο μοναδικός οδηγός στο grid του θεσμού, που παράλληλα με τις αγωνιστικές του υποχρεώσεις, πήγαινε κανονικά στο σχολείο!

    Πράγμα που δυσκόλευε σημαντικά το έργο του μιας και η προσοχή του μοιραζόταν ανάμεσα στο ρόλο του μαθητή δευτέρας Λυκείου και του οδηγού αγώνων, με στόχο να αριστεύσει και στα δύο:

    «Αυτή ήταν ίσως η μεγαλύτερη πρόκληση που είχα να αντιμετωπίσω έως τώρα αφού σε κανένα σημείο δεν είχα την ευκαιρία να επικεντρωθώ πλήρως στην οδήγηση και στην προετοιμασία μου για τους αγώνες.

    Μετά την ολοκλήρωση των Πανελληνίων εξετάσεων τον Ιούνιο, ελπίζω  με ανάλογη επιτυχία, να αρχίσει η… πραγματική εμπλοκή μου στην Ιταλική Formula 4, μιας και το μόνο που θα έχω στο μυαλό μου θα είναι να πετύχω τους στόχους μου στην πίστα, εκπροσωπώντας τα ελληνικά χρώματα σε έναν θεσμό παγκόσμιου χαρακτήρα», τόνισε ο Μαρκογιάννης.

    Το FIA Italian Formula 4 Championship powered by Abarth ξεφεύγει από τα όρια του «Ιταλικού Πρωταθλήματος» αφού σε αυτό, συμμετέχουν οδηγοί από κάθε άκρη του πλανήτη διεκδικώντας κάθε χρόνο μία από τις πολύτιμες 35 θέσεις του grid.

    Αρκετοί από τους περσινούς συναθλητές του Μαρκογιάννη θα τρέχουν φέτος σε μεγαλύτερες κατηγορίες: Oliver Bearman (FIA F3), Sebastian Montoya (Formula Regional by Alpine), Enzo Trulli (FIA F3), Lorenzo Patrese (GT World Challenge), Leonardo Fornaroli και Tim Tramnitz (Formula Regional by Alpine).

    Ο Τζώρτζης Μαρκογιάννης αγωνίζεται και φέτος ενάντια σε εκπροσώπους των ακαδημιών των Ferrari, Red Bull και Mercedes αλλά και γιούς πρώην οδηγών της Formula 1, όπως είναι ο Αυστριακός Charlie Wurz και ο Βραζιλιάνος Emerson Fittipaldi Jr.

    Παράλληλα, μάχονται σε πίστες διάφορων ευρωπαϊκών χωρών. Μια ματιά στο φετινό πρόγραμμα το αποδεικνύει: Imola, Misano, Spa-Francorchamps, Vallelunga, Red Bull Ring, Monza, Mugello.

    Πίστες που στην πλειοψηφία τους έχουν χαρίσει ή χαρίζουν ακόμα δυνατές συγκινήσεις στο πλαίσιο του μαγικού κόσμου της Formula 1 και στην περίπτωση του Τζώρτζη Μαρκογιάννη και των συναθλητών του, αποτελούν πεδία όπου η νέα γενιά ταλαντούχων οδηγών θα κυνηγήσει την άνοδο προς την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

    Εδώ μπορείτε να δείτε το video teaser της συμμετοχής του Έλληνα οδηγού στο FIA Italian Formula 4 Championship powered by Abarth.

    Διαβάστε επίσης

    Τζώρτζης Μαρκογιάννης: Ετοιμάζεται για τη νέα χρονιά!

     



    ΣΧΟΛΙΑ