• AUTO

    F1 Μονακό: Κατάφερε να χάσει η Ferrari!


    Ο Σέρτζιο Πέρεζ πέρα από ικανός στάθηκε και τυχερός, εκμεταλλεύτηκε  τα λάθη στρατηγικής των κόκκινων και πήρε την νίκη στο Πριγκιπάτο.

    Ο σημερινός αγώνας θα ξεχαστεί γρήγορα, η εξέλιξή του δεν επιδέχεται ιδιαίτερου σχολιασμού. Οι ιθύνοντες της F1 έχουν πάρει απόφαση να μην επιτρέπουν αγώνα υπό βροχή έτσι η εκκίνηση άργησε πολύ. Η νέα πολιτικά ορθή εποχή της F1 διαφέρει και συμφέρει καθώς έτσι περιορίζονται και οι ζημιές πράγμα σημαντικό με τους οριοθετημένους προϋπολογισμούς. Όταν τελικά τα μονοθέσια πήραν το πράσινο φως για να εκκινήσουν με βρόχινα ελαστικά πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, ο Λεκλέρκ διατήρησε την 1η θέση και οι Σάινθ, Πέρεζ, Φερστάπεν ακολούθησαν πίσω τους. Αμέσως οι Λατίφι και Στρολ είχαν επαφή με τις μπαριέρες και αναγκάστηκαν να μπουν στα πιτ.

    Ο αγώνας άρχισε να βρίσκει ρυθμό και οι διαφορές να ανοίγουν. Το οδόστρωμα άρχισε να στεγνώνει και το ερώτημα ήταν πότε θα μπουν τα ενδιάμεσα ελαστικά. Σύντομα ο Πέρεζ τόνιζε ότι πρέπει να βάλουν ενδιάμεσα ελαστικά, ενώ ο Σάινθ αναρωτιόνταν αν θα μπορούσαν να πάνε κατευθείαν από τα βρόχινα στα σλικ ελαστικά. Στο 16ο γύρο ο Χάμιλτον μπήκε για ενδιάμεσα ελαστικά, ενώ ο Λεκλέρκ είχε διαφορά 7 sec από τον Πέρεζ. Ο Μεξικάνος μπήκε στον 17ο γύρο στα πιτ έβγαλε τα βρόχινα και έβαλε τα ενδιάμεσα ελαστικά.

    Εδώ αρχίζουν τα ωραία. Στη Ferrari πρέπει να αντιδράσουν αμέσως και να καλύψουν τις θέσεις τους. Λένε στο Σάινθ να μπει να βάλει ενδιάμεσα αλλά ο Ισπανός αντιδρά: «Σε λίγο θα βάλουμε σλικ τονίζει». Στο 19ο γύρο μπαίνουν μαζί και βάζουν ενδιάμεσα οι Λεκλέρκ-Φερστάπεν. Ο Πέρεζ περνά μπροστά τους καθώς κέρδισε χρόνο με τα ενδιάμεσα αυτούς τους δυο γύρους. Μπροστά είναι ο Σάινθ και οδηγεί την κούρσα. Στον 22ο γύρο μπαίνουν και οι δυο Ferrari πρώτα ο Σάινθ μετά ο Λεκλέρκ για σλικ λάστιχα. Οι RedBull ελεύθερες με τα ενδιάμεσα που εκείνη την ώρα είναι ταχύτερα κινούνται πιο γρήγορα. Μπαίνουν στον επόμενο γύρο, ο Πέρεζ βγαίνει πρώτος, ο Φερστάπεν 3ος πίσω από το Σάινθ. Ο Λεκλέρκ άναυδος αναρωτιέται τι έγινε και βρέθηκε από πρωταγωνιστής κομπάρσος. Όλοι έχουν σκληρή γόμα και μπορούν να πάνε ως το τέλος.

    Η διακοπή του αγώνα μέχρι να καθαριστούν τα θραύσματα από τη Haas του Σουμάχερ (ναι πάλι το έσπασε, απορώ πόσο θα τον ανέχονται ακόμη, είναι ξεκάθαρο ότι δεν…) η οποία κόπηκε στα δυο έδωσε τη δυνατότητα στις RedBull να περάσουν σε μέση γόμα. Ο αγώνας εκκίνησε εκ νέου στον 33ο γύρο αλλά πλέον το χρονικό περιθώριο των 2 ωρών αγώνων ήταν πιο κοντά από τους 77 γύρους. Εν τέλει η καρό σημαία έπεσε στους 63 γύρους και ο Πέρεζ ανέλπιστα πανηγύρισε έξαλλα την πρώτη του νίκη στο Μονακό και 3η της καριέρας του. Του έδωσε πίσω η τύχη ότι του πήραν από τη RedBull πριν μια βδομάδα στην Ισπανία: «Είναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα, όλοι οι οδηγοί ονειρεύονται να κερδίσουν εδώ. Μετά τον αγώνα στο Μεξικό εδώ είναι το πιο σημαντικό για μένα. Δεν ήταν εύκολο να κρατήσω πίσω μου τον Κάρλος με τη φθορά που είχαν τα ελαστικά μου. Είναι μια μεγάλη μέρα για μένα και την πατρίδα μου».

    Φαντάζει αδιανόητο ότι στη Ferrari άφησαν τον πρωτοπόρο Λεκλέρκ, 2 γύρους έξω με τα βρόχινα ελαστικά ενώ ο Πέρεζ είχε βάλει ενδιάμεσα και γύριζε ταχύτερα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ο Λεκλέρκνα χάσει την θέση από τον Πέρεζ. Εν συνεχεία φαντάζει απίστευτο ότι έβαλαν και τους δυο οδηγούς για σλικ ταυτόχρονα. Καθυστερώντας επιπλέον το Λεκλέρκ. Ο οποίος έχασε και την 3η θέση από το Φερστάπεν. Μια απώλεια κρίσιμη στη βαθμολογία του πρωταθλήματος. Κοντολογίς οι κόκκινοι έκαναν τις χειρότερες δυνατές επιλογές και αυτό δεν το λέμε με την ύστερη γνώση. Φαίνονταν από κείνη τη στιγμή. Πιο πίσω ο Ράσελ αθόρυβα τερμάτισε στην 5η θέση πρώτος από τους υπόλοιπους. Χωρίς προσπεράσματα ή δράση ήταν ένας βαρετός αγώνας μια τυπική διαδικασία που περίμενε κανείς απλά να τελειώσει.

    Μετά το πέσιμο της καρό σημαίας ο Σάινθ τα έβαλε με την κίνηση τονίζοντας ότι το κυκλοφοριακό τον καθυστέρησε και έχασε τη νίκη από τον Πέρεζ. Ο Φερστάπεν τόνισε ότι τον ικανοποιεί το αποτέλεσμα καθώς διεύρυνε τη διαφορά στη βαθμολογία κάτι που δε φάνταζε πολύ πιθανό καθώς εκκινούσε 4ος και ο Λεκλέρκ 1ος. Πλέον ο Ολλανδός πρωταθλητής προηγείται με 9 βαθμούς διαφορά έναντι του Λεκλέρκ και 15 βαθμούς έναντι του Πέρεζ. Αντίστοιχα στο πρωτάθλημα κατασκευαστών η RedBull διεύρυνε το προβάδισμά της στους 36 βαθμούς.

    Επόμενος αγώνας το GP του Αζερμπαϊτζάν (12/6) το τριήμερο του Αγ. Πνεύματος. 

     H τελική κατάταξη ήταν:

     

    Διαβάστε επίσης:

    F1 Μονακό: Ο Λεκλέρκ στην pole!

     



    ΣΧΟΛΙΑ