• AUTO

    F1 Μπαχρέιν: Εντυπωσίασε η Ferrari!


    Ας είμαστε ρεαλιστές οι κόκκινοι δε θα μπορούσαν να πρωταγωνιστήσουν ξαφνικά, έκαναν όμως αξιοπρεπή εμφάνιση.

    Οι Λεκλέρκ και Σάινθ τερμάτισαν στην 6η και 8η θέση αντίστοιχα αποκομίζοντας συνολικά δώδεκα βαθμούς για την ομάδα. Ο Σάινθ κατάφερε να διατηρήσει τη θέση από την οποία εκκίνησε, ο Λεκλέρκ έχασε δυο θέσεις (εκκινούσε 4ος) από δυο μονοθέσια θεωρητικά πιο δυνατά από τη SF21. Βέβαια αξίζει να τονιστεί ότι κράτησε πίσω του τη McLaren του Ρικιάρντο. Είναι βέβαιο πως αν ο Γκασλί δεν είχε σπάσει την πτέρυγά του, στο πρώτο γύρο θα βρίσκονταν και αυτός εκεί.

    Η εξέλιξη του αγώνα ήταν θετική όσον αφορά τη στρατηγική για τους κόκκινους. Εντάξει θα μπορούσαν να είχαν βάλει το Λεκλέρκ μέσα στον 11ο γύρο (έναν νωρίτερα) ώστε να το βγάλουν μπροστά από το Νόρις, αλλά αυτό ούτως ή άλλως θα συνέβαινε, ο Βρετανός είχε την ταχύτητα να περάσει στην πίστα. Οι δυο οδηγοί χρησιμοποίησαν και τις 3 γόμες γιατί αυτές είχαν καθότι έβαλαν 5 σετ μαλακής γόμας στις κατατακτήριες δοκιμές (2 στο Q2).

    Είναι ξεκάθαρη η βελτίωση ισχύος της υβριδικής μηχανής αλλά και της αεροδυναμικής απόδοσης του μονοθεσίου. Για μένα είναι ξεκάθαρο πως η Ferrari είναι στη μάχη της 3ης θέσης με τη McLaren φέτος.

    Αναλύοντας τους χρόνους των δοκιμών, αντιπαραβάλλοντάς τους με τους πιο γρήγορους περσινούς (σ.σ: ελέω αεροδυναμικής, βάρους, ελαστικών) βλέπει κανείς πως ο poleman Φερστάπεν με τη Red Bull ήταν 1.3 sec πιο αργός από την περσινή του επίδοση που τον είχε φέρει 3ο.  Η pole του Χάμιλτον πριν 4 μήνες στην ίδια πίστα ήταν στο 1:27.2 ο Βρετανός ήταν 2.2sec πιο αργός φέτος. Η επίδοση του Λεκλέρκ στις δοκιμές ήταν μόλις 0.5 sec πιο αργή από την περσινή, δείγμα ότι έχουν κάνει άλμα προόδου. Αντίστοιχα η McLaren που έχει αλλάξει και μοτέρ ήταν 6 δέκατα πιο αργή. Εύκολα γίνεται αντιληπτή η διάχυτη αισιοδοξία στο κόκκινο στρατόπεδο.

    Προφανώς η Ferrari που ήταν 6η πέρυσι δεν μπορεί να κάνει θαύματα, αλλά η 3η θέση στους κατασκευαστές είναι εφικτή με βάση τη δυναμική που είδαμε στο Σακχίρ. Κομβικό ρόλο στην εξέλιξη φέτος θα παίξει και ο οριοθετημένος προϋπολογισμός στα 145 εκ. δολάρια.

    Διαβάστε επίσης:

    F1 Μπαχρέιν: Τα όρια της πίστας και της λογικής!

    F1 Μπαχρέιν: Επική μάχη, νίκη Χάμιλτον!



    ΣΧΟΛΙΑ