Τo plug-in hybrid diesel αποτελεί μια εξαιρετικά αποδοτική τεχνολογία συνδυάζοντας τα πλεονεκτήματα δύο κόσμων: την οικονομία του diesel κινητήρα με τη σταθερή ροπή της ηλεκτροκίνησης. Η αποδοτικότητα οφείλεται στην χαρτογράφηση (hybrid) που χρησιμοποιεί τον κατάλληλο κινητήρα την κατάλληλη στιγμή.
Στις αστικές διαδρομές, όπου η κίνηση είναι αργή και οι αποστάσεις μικρές, το όχημα κινείται αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα, μηδενίζοντας τις εκπομπές ρύπων και προσφέροντας αθόρυβη και ομαλή οδήγηση. Όταν όμως απαιτείται μεγαλύτερη ισχύς ή το ταξίδι είναι μακρινό, ο πετρελαιοκινητήρας αναλαμβάνει δράση, προσφέροντας εντυπωσιακή αυτονομία και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.
Η δυνατότητα φόρτισης της μπαταρίας από εξωτερική πηγή (πρίζα) επιτρέπει την πλήρη αξιοποίηση της ηλεκτρικής ενέργειας, μειώνοντας δραστικά την ανάγκη για καύσιμο και καθιστώντας το όχημα ιδανικό για καθημερινές μετακινήσεις. Με αυτόν τον τρόπο, το plug-in hybrid diesel καταφέρνει να προσφέρει εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση, μειωμένες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και εντυπωσιακές επιδόσεις, αποτελώντας κορυφαία επιλογή για οικονομία, περιβαλλοντική συνείδηση και ισχύ.
Η GLC 300 de διαθέτει ένα προηγμένο plug-in υβριδικό σύστημα που συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο diesel κινητήρα 2.0lt με έναν ηλεκτροκινητήρα.
- Πετρελαιοκινητήρας: Aποδίδει ισχύ περίπου 197 ίππων και ροπή 440 Nm. Χρησιμοποιεί την τελευταία τεχνολογία για τον έλεγχο των εκπομπών ρύπων, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος AdBlue, ώστε να πληροί τις αυστηρότερες προδιαγραφές.
- Ηλεκτροκινητήρας: Aποδίδει ισχύ 100kw (136PS) και εντυπωσιακή ροπή 440 Nm.
- Συνδυαστική Ισχύς: Η συνδυαστική ισχύς του συστήματος φτάνει τους 333 ίππους και η συνδυαστική ροπή τα 750 Nm. Αυτό το εντυπωσιακό νούμερο εξασφαλίζει κορυφαίες επιδόσεις με την επιτάχυνση από στάση ως τα 100km/h να ολοκληρώνεται σε μόλις 6,4sec. Η ισχύς μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος μόνιμης τετρακίνησης 4MATIC και του αυτόματου κιβωτίου 9G-TRONIC.
Η GLC 300de 4MATIC 2025 διαθέτει μια μεγάλη μπαταρία χωρητικότητας 31,2 kWh (ωφέλιμη χωρητικότητα 24,8 kWh), η οποία της προσφέρει εξαιρετική ηλεκτρική αυτονομία. Σύμφωνα με τον κύκλο WLTP, η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία μπορεί να φτάσει έως και τα 130km. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας ξεπεράσαμε αβίαστα δυο φορές τα 100km. Αυτό επιτρέπει στον οδηγό να καλύψει τις καθημερινές του διαδρομές εντός της πόλης αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια.
Η φόρτιση της μπαταρίας μπορεί να γίνει με διάφορους τρόπους:
- AC Φόρτιση (Εναλλασσόμενο Ρεύμα): Με ισχύ έως 11 kW, η πλήρης φόρτιση από ένα wallbox μπορεί να ολοκληρωθεί σε περίπου 2 ώρες και 30 λεπτά
- DC Φόρτιση (Συνεχές Ρεύμα): Η GLC 300de είναι από τα λίγα plug-in hybrid μοντέλα που υποστηρίζουν ταχυφόρτιση DC, με ισχύ έως 60 kW.
Αυτό σημαίνει ότι η φόρτιση από το 10% έως το 80% μπορεί να ολοκληρωθεί σε μόλις 20 λεπτά, κάνοντας τις μεγαλύτερες διαδρομές πολύ πιο εύκολες.
H μπαταρία της GLC 300 de χωρητικότητας 31kwh εδράζεται κάτω από το χώρο αποσκευών.
- Tesla: Συνεχίζεται η «ελεύθερη πτώση» στις πωλήσεις στην Ευρώπη – Πεδίο λαμπρό για την BYD
- Παραιτήθηκε η Καλλιόπη Σεμερτζίδου από στέλεχος της Νέας Δημοκρατίας
- Alumil: Νέος Υπεύθυνος της Μονάδας Εξυπηρέτησης Μετόχων και Εταιρικών Ανακοινώσεων ο Κωνσταντίνος Μπαλάφας
- Τουρκία: Αλλαγή φρουράς στην ηγεσία των τουρκικών ενόπλων δυνάμεων
