AUTO

Δυο έργα τέχνης και ένας καλλιτέχνης!


Ο Nick Knight περιέγραψε τη νέα του δουλειά ως τολμηρή, παιχνιδιάρικη και προκλητική.

Ο παγκοσμίου φήμης Βρετανός φωτογράφος μόδας και καλλιτέχνης, Nick Knight δέχτηκε μια πρόσκληση/πρόκληση από τη BMW για να δημιουργήσει την καμπάνια λανσαρίσματος της i7. Πρόκειται για την ηλεκτρική λιμουζίνα του Βαυαρού κατασκευαστή ενός μοντέλου που αποτελεί ορόσημο για την αυτοκινητοβιομηχανία.

Φιλοδοξία των εμπνευστών αυτής της κίνησης ήταν το αυτοκίνητο να φωτογραφηθεί από έναν διεθνούς φήμης καλλιτέχνη και να αποτυπωθεί ως έργο τέχνης. «Η εξαιρετική συνεργασία με τον Nick Knight αποτέλεσε μεγάλη πηγή έμπνευσης για όλους εμάς. Ποτέ πριν, μία BMW δεν έχει αποτυπωθεί με τόσο καλλιτεχνικό και προοδευτικό τρόπο», εξηγεί ο Jens Thiemer, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Πελατών και Μάρκας της BMW AG.

Η νέα, αμιγώς ηλεκτρική BMW i7, σηματοδοτεί το ξεκίνημα μιας νέας εποχής που απαθανάτισε ο Nick Knight, σε μία μοναδική σειρά φωτογραφιών και βίντεο. Ο καλλιτεχνικός όρος Forwardism, περιγράφει τη χαρά του να βλέπεις και να αισθάνεσαι το μέλλον πριν καν δημιουργηθεί. Αυτή η φιλοσοφία εστιάζει στη συνεχή αμφισβήτηση και ανατροπή των συμβατικών κανόνων με στόχο τις καλύτερες δυνατές εμπειρίες και τη δημιουργία ενός καλύτερου μέλλοντος. Το αποτέλεσμα αυτής της φωτογράφησης είναι μία εκφραστική, αισθαντική και εξίσου καινοτόμα, από αισθητικής απόψεως, σειρά φωτογραφιών, που αλλάζει την κλασική οπτική μας γωνία. Οι φωτογραφίες και τα βίντεο μοιάζουν να είναι ζωγραφισμένα με φως και φέρνουν τον θεατή σε ένα πολύχρωμο κόσμο νέων δυνατοτήτων και συναισθημάτων.

 «Μου αρέσει η ιδέα του Forwardism που σηματοδοτεί τη μετάβαση στο μέλλον, αντί να αναφερόμαστε στο παρελθόν. Για μένα, αυτός είναι ο μόνος τρόπος με τον οποίο μπορούμε πραγματικά να εκφραστούμε και να θέτουμε απαιτητικούς στόχους. Γι’ αυτό αποφάσισα να αντιστρέψω τα χρώματα γι’ αυτές τις φωτογραφίες και να εργαστώ σε ένα χρωματικό χώρο που εκφράζει την ιδέα: «Κάτι νέο, που δεν έχετε ξαναδεί». Αυτό ήταν το σημείο εκκίνησης για το συγκεκριμένο project, για να ενθαρρύνουμε τους ανθρώπους να σκέφτονται προοδευτικά. Ήταν ιδιαίτερα σημαντικό για εμένα, να φαίνεται διαφορετικό από οτιδήποτε έχετε δει μέχρι τώρα». Με αυτά τα λόγια ο Nick Knight περιγράφει τη δουλειά του.

Ο Nick Knight είναι ένας από τους πιο επιδραστικούς και οραματικούς φωτογράφους της εποχής μας. Επί δεκαετίες, ο Βρετανός φωτογράφος μόδας αποστασιοποιείται από τα κλασικά και συμβατικά, εξερευνώντας συνεχώς νέους καλλιτεχνικούς και τεχνολογικούς ορίζοντες. Χάρη στις δημιουργικές συνεργασίες του με κορυφαίους σχεδιαστές, ο καλλιτέχνης, γεννημένος το 1958, έχει καθιερωθεί ως υπολογίσιμη δύναμη στο κόσμο των φωτογράφων μόδας. Μέσα από το φακό του, αμφισβητεί τις συμβατικές έννοιες της ομορφιάς, αγγίζει αμφιλεγόμενα κοινωνικά θέματα και παίζει με την ψευδαίσθηση και την αλήθεια. Πειραματίζεται με πάθος με τις τελευταίες τεχνολογίες και τις συνδυάζει με την κλασική φωτογραφία στα έργα του. Ακόμα, επαναπροσδιορίζει συνεχώς τον εαυτό του και την τέχνη του.

Η καμπάνια υλοποιήθηκε από το κορυφαίο πρακτορείο ‘The Game’ και σκηνοθετήθηκε από τον πολυβραβευμένο εκτελεστικό διευθυντή, Thim Wagner. «Ήταν μεγάλη τιμή να συνεργαστώ με τον Nick Knight. Παρακολουθώ τη δουλειά του εδώ και δεκαετίες και ξέρω ότι ανέκαθεν ήταν μπροστά από την εποχή του. Αυτό είναι το στοιχείο που τον συνδέει με την BMW – αυτή η αίσθηση του «να μη μένεις ποτέ στάσιμος, πάντα να εξελίσσεσαι».

Το πρώτο έργο τέχνης αναμφισβήτητα είναι η BMW i7. Το δεύτερο έργο τέχνης οι φωτογραφίες που δημιούργησε ο καλλιτέχνης Nick Knight.

Διαβάστε επίσης

Ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα υπάρχουν;



ΣΧΟΛΙΑ