Think Tanks

Αυτές οι πόλεις έχουν το χειρότερο μποτιλιάρισμα στον κόσμο

  • worldeconomicforum.org


Η TomTom δημοσίευσε το Δείκτη Κυκλοφορίας 2018, που υπογραμμίζει τα επίπεδα κυκλοφοριακής συμφόρησης σε 403 πόλεις σε 56 χώρες. 

Η κυκλοφοριακή συμφόρηση συνεχίζει να αυξάνεται κατά την τελευταία δεκαετία, με σχεδόν το 75% των πόλεων στον δείκτη να παρουσιάζει αυξημένα ή σταθερά επίπεδα συμφόρησης μεταξύ του 2017 και του 2018. Η Μουμπάι κατέγραψε τα υψηλότερα επίπεδα συμφόρησης σε οποιαδήποτε πόλη πέρυσι και οι μετακινούμενοι σε αυτήν μπορούν να περιμένουν ότι θα σπαταλήσουν κατά μέσο όρο 65 τοις εκατό επιπλέον χρόνο κολλημένοι στην κίνηση.

Η πρωτεύουσα της Κολομβίας, Μπογκοτά, έρχεται δεύτερη με 63 τοις εκατό συμφόρηση, ενώ η Λίμα έρχεται τρίτη με 58 τοις εκατό. Η Ινδία εμφανίζεται ξανά στην τέταρτη θέση, με τους οδηγούς στο Νέο Δελχί να χρειάζονται 58% περισσότερο χρόνο για τις μετακινήσεις τους. Η Μόσχα είναι πρώτη στην Ευρώπη σε μποτιλιαρίσματα και οι οδηγοί στη ρωσική ώρα μπορούν να περιμένουν έναν επιπλέον 57 τοις εκατό χρόνο κολλημένοι στην κίνηση. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, το Λος Άντζελες έχει τα χειρότερα επίπεδα συμφόρησης, αλλά είναι και πάλι πολύ χαμηλότερα από τις προαναφερθείσες πόλεις, στο 41 τοις εκατό.

Η μόνη πραγματικά θετική πλευρά της κυκλοφοριακής συμφόρησης είναι ότι είναι δείκτης μιας ισχυρής οικονομίας. Φυσικά, συνοδεύεται από τρομερές περιβαλλοντικές επιπτώσεις, πέρα ​​από το ότι κοστίζει καθημερινά αρκετό χρόνο. Ο Ralf-Peter Schäfer, αντιπρόεδρος της TomTom για τις πληροφορίες σχετικά με την κυκλοφορία, παρέμεινε αισιόδοξος. Είπε ότι η TomTom «εργάζεται για ένα μέλλον όπου τα οχήματα θα είναι ηλεκτρικά, κοινόχρηστα και αυτόνομα, έτσι ώστε το μέλλον μας να είναι πραγματικά απαλλαγμένο από συμφόρηση και εκπομπές». Ο ίδιος δήλωσε ότι «έχουμε την τεχνολογία για να κάνουμε αυτό το μέλλον πραγματικότητα – αλλά χρειάζεται συνεργατική προσπάθεια. Από τις οδικές αρχές έως τις κυβερνήσεις, από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων έως τους οδηγούς αυτοκινήτων, όλοι έχουμε έναν ρόλο να παίξουμε».

Το κείμενο δημοσιεύθηκε στο world economic forum.org και συγγραφέας είναι o Niall McCarthy