• Cryptocurrencies

    Τέλος οι διαφημίσεις εκατομμυρίων για τη crypto βιομηχανία, μετά την κατάρρευση και το ντόμινο πτωχεύσεων

    • NewsRoom

    Bitcoin


    Δεν έχει περάσει πολύς καιρός που δημοφιλείς ηθοποιοί και αθλητές εμφανίζονταν στη τηλεόραση για να διαφημίσουν την επένδυση σε κρυπτονομίσματα. Αυτές οι εποχές έχουν τελειώσεις με κορυφαίες εταιρείες της βιομηχανίας των crypto να έχουν περιορίσει τη συνολική διαφημιστική δαπάνη από τα 84 εκατ. δολάρια σε μόλις 36.000 δολάρια.

    Το sell-off του Βitcoin, η κατάρρευση του Terra USD και ένα ντόμινο πτωχεύσεων ήταν αρκετά για να «κρυφτούν» από τα φώτα της δημοσιότητας οι εταιρείες κρυπτογράφησης.

    Μία διαφήμιση με τον γνωστό ηθοποιό του Χόλυγουντ Matt Damon για το Crypto.com, κόστισε 65 εκατ. δολάρια, σύμφωνα με το Ispot και προβλήθηκε τελευταία φορά τον Φεβρουάριο του 2022.

    Οι διαφημιστές δεν πρέπει να ποντάρουν στην βιομηχανία των crypto, μετά τη κατάρρευση των τιμών των κρυπτονομισμάτων και τις αυξανόμενες καταγγελίες για απάτες στην αγορά της κρυπτογράφησης», δήλωσε ο Eric Haggstrom, διευθυντής στην ερευνητική εταιρεία Advertiser Perceptions. «Η βιομηχανία του crypto άνθισε και κατέρρευσε και οι προϋπολογισμοί της για διαφήμιση θα ακολουθήσουν την ίδια πορεία».

    Πρόσβαση σε ακριβές πλατφόρμες

    Οι δαπάνες μεγάλων εταιρειών κρυπτογράφησης, συμπεριλαμβανομένων των πλατφορμών συναλλαγών Crypto.com, Coinbase Global Inc. και FTX, μειώθηκαν στα 36.000 δολάρια τον Ιούλιο στις ΗΠΑ, σύμφωνα με το ISpot.

    Αυτό είναι το χαμηλότερο μηνιαίο σύνολο από τον Ιανουάριο του 2021 και έχει μειωθεί από το υψηλό των 84,5 εκατομμυρίων δολαρίων τον Φεβρουάριο, όταν η βιομηχανία είχε ξοδέψει τεράστια ποσά για την προβολή της.

    Η Coinbase, το μοναδικό χρηματιστήριο κρυπτογράφησης που διαπραγματεύεται δημόσια στις ΗΠΑ, δήλωσε σε επιστολή μετόχων αυτόν τον μήνα ότι μειώνει τις δαπάνες για την προβολή της στα μέσα ενημέρωσης. Αυτό έγινε μετά την πτώση των εσόδων του δεύτερου τριμήνου κατά 64% στα 808,3 εκατομμύρια δολάρια.

    Η είσοδος των crypto βιομηχανίας σε διαφημιστικές πλατφόρμες κατά τη διάρκεια αθλημάτων, όπως play-off του NFL και του NBA ήταν ακόμα μια δαπανηρή προβολή.

    «Δεν είναι καθόλου φθηνά να μπεις μέσα», είπε ο Dave Morgan, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Simulmedia, πλατφόρμας διαφημίσεων. «Αλλά είναι ένας τρόπος για να κάνεις θραύση και να σε μάθουν όλοι».

    Όμως πολλά έχουν αλλάξει τους τελευταίους έξι μήνες. Το Bitcoin, το μεγαλύτερο και παλαιότερο token, έχει χάσει περίπου το ήμισυ της αξίας του από τον Μάρτιο. Μια σειρά από χρεοκοπίες σε ανταλλακτήρια που διαχειρίζονταν assets δις ευρώ έκαναν τους επενδυτές εκτός από τα χρήματά τους, να χάσουν και την εμπιστοσύνη τους.

    Συνολικά, η αξία της βιομηχανίας «έπεσε» κάτω από το 1 τρις δολάρια τον Ιούνιο από το ανώτατο όριο των 3 τρις δολαρίων στα τέλη του 2021.

    Διαβάστε επίσης:

    H Wall Street δείχνει την έξοδο κινδύνου στους πιστωτές των πτωχευμένων κρυπτοτραπεζών



    ΣΧΟΛΙΑ