• Η ΔΕΗ στην 87η ΔΕΘ

    ΔΕΗ: Ειδικά προγράμματα για επαγγελματίες στη ΔΕΘ

    • NewsRoom

    Στο πλαίσιο της πελατοκεντρικής πολιτικής της, η ΔΕΗ επικεντρώνεται στις ανάγκες της μικρομεσαίας επιχείρησης και του ελεύθερου επιχειρηματία. Έχει ετοιμάσει ολοκληρωμένες προτάσεις ενεργειακών λύσεων για την επιχείρησή τους και τους περιμένει στη ΔΕΘ για να παρουσιάσει λύσεις εξοικονόμησης ενέργειας, πράσινα προϊόντα, οφέλη υπηρεσιών ηλεκτροκίνησης.

    Με ειδικές λύσεις για τον επαγγελματία, η ΔΕΗ ανταποκρίνεται στις ανάγκες των σύγχρονων επιχειρήσεων προφέροντας ανταγωνιστικά τιμολόγια και νέες υπηρεσίες.

    Οι νέες υπηρεσίες της ΔΕΗ παρουσιάζονται στο περίπτερό της στη ΔΕΘ, όπου οι επαγγελματίες μπορούν να ενημερώνονται για τα πλεονεκτήματα που τους προσφέρει.

    Οι λύσεις της ΔΕΗ αφορούν τρεις κατηγορίες: στοχευμένα προϊόντα για τις ανάγκες της επιχείρησής (νέα ΔΕΗ myBusiness4All αλλά και πράσινες λύσεις για ένα πιο βιώσιμο μέλλον και πρόσθετες υπηρεσίες), εξειδικευμένη εξυπηρέτηση και συμβουλευτική και επιβράβευση.

    Τα οφέλη όμως δεν σταματούν εκεί αφού με το Πρόγραμμα επιβράβευσης για επιχειρήσεις myRewards Miles ΔΕΗ, ο πελάτης της ΔΕΗ απολαμβάνει και κέρδος 500 Miles&Bonus μίλια από την AEGEAN με την ολοκλήρωση όλων των βημάτων του ψηφιακού εργαλείου, αλλά και προσφέρονται κουπόνια για εκπτώσεις σε συνεργαζόμενες επιχειρήσεις. Επίσης στα πακέτα που προσφέρει συνδυάζει ασφαλιστική κάλυψη για βλάβες ηλεκτρολογικές κι υδραυλικές,

    Το κόστος της ΔΕΗ για το επαγγελματικό τιμολόγιο είναι στα 15,5 ευρώ/MWh.

    Οι νέες υπηρεσίες ΔΕΗ myBusiness 4All & ΔΕΗ myBusiness 4All+

    Με τις υπηρεσίες αυτές η επιχείρηση τιμολογείται με βάση την πραγματική κατανάλωση της επιχείρησης και όχι με βάση τον τύπο μετρητή, προσφέροντας όμως και εξειδικευμένη εξυπηρέτηση αλλά και πρόγραμμα επιβράβευσης για την επιχείρηση.

    Για βιώσιμες λύσεις εξοικονόμησης ενέργειας, η ΔΕΗ έχει τις υπηρεσίες ΔΕΗ myEnergySolarPro, για φωτοβολταϊκά στη στέγη αλλά και λύσεις αντλίων θερμότητας για χρήση ζεστού νερού, με πρόσθετες υπηρεσίες το Green Pass Pro και FixIt Pro.

     

    Η ΔΕΗ διαθέτει νέα γραμμή για ενημέρωση ειδικά τις για επιχειρήσεις 800-500-7000, για δωρεάν υποστήριξη Δευτέρα έως Παρασκευή 7:00-23:00 και Σάββατο 10:00 – 20:00 από εξειδικευμένους εκπροσώπους εξυπηρέτησης επιχειρήσεων.

    Εκεί ο ενδιαφερόμενος θα βρει εξειδικευμένη υποστήριξη για τις κατάλληλες υπηρεσίες και λύσεις εξοικονόμησης ενέργειας και αναβάθμισης της επιχείρησης αλλά και ότι αφορά το λογαριασμό Συμβουλευτική myEnergyCoach – O εξειδικευμένος σύμβουλος με λύσεις εξοικονόμησης ενέργειας και κόστους είναι στη διάθεσή του επιχειρηματία για να παρακολουθεί την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας της επιχείρησής του, για να βλέπει την ενεργειακή ανάλυση των συσκευών της επιχείρησής του αλλά και για προσωποποιημένες και αποτελεσματικές συμβουλές εξοικονόμησης ενέργειας