ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Σήραγγα Παναγοπούλας εντάσσεται στο έργο υποδομής για διπλή σιδηροδρομική γραμμή στο τμήμα Ροδοδάφνη-Ψαθόπυργος.
Kατατάσσεται στις 5 μεγαλύτερες σιδηροδρομικές σήραγγες της χώρας, καθώς το μήκος της ανέρχεται σε 4,8 χλμ.
Στόχος του έργου είναι η μείωση του χρόνου διαδρομής της γραμμής Αθήνα – Πάτρα σε 2 ώρες και η εξασφάλιση διαλειτουργικότητας με το Ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό δίκτυο.
Η συμβατική δαπάνη του έργου είναι 293,1 εκατ. ευρώ και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2022.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πώς ο Αριστοτέλης Ωνάσης έσωσε τη ναυπηγική βιομηχανία μετά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο
- IRIS: Το ελληνικό success story στις άμεσες μεταφορές – Συναλλαγές +88%, απάτη -50%
- Intertrade-Softex: «Πράσινο φως» για την ενδιάμεση χρηματοδότηση – Ένα βήμα πιο κοντά η εμβληματική επένδυση
- 28η Οκτωβρίου 1940 – 28η Οκτωβρίου 2025: Το «Όχι» 85 χρόνια μετά