ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τη δημιουργία τετραψήφιου αριθμού SOS – ενεργειακής αλληλεγγύης για την επανασύνδεση στο δίκτυο ηλεκτροδότησης, ώστε κανένα ευάλωτο νοικοκυριό να μη μείνει χωρίς θέρμανση τις πολύ κρύες ημέρες του χειμώνα, ανακοίνωσε ο υπουργός Ενέργειας Κώστας Σκρέκας, σε συνέντευξη του στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στην ιστοσελίδα του τηλεοπτικού σταθμού, ο υπουργός Ενέργειας είπε ότι τα νοικοκυριά θα καλούν τον αριθμό και άμεσα θα κινητοποιείται η διαδικασία, με τη μεταφορά του αιτήματος στον οικείο δήμο, στις τριμερείς επιτροπές αξιολόγησης και θα προστρέχουν τις αμέσως επόμενες ώρες να επανασυνδέσουν «αυτούς οι οποίοι έχουν απόλυτη αδυναμία να πληρώσουν το λογαριασμό της ενέργειας, είτε είναι ρεύμα είτε είναι φυσικό αέριο»
Ο κ. Σκρέκας είπε ότι θα καλύπτεται το κόστος επανασύνδεσης, αλλά και το κόστος του ηλεκτρικού ρεύματος που θα δαπανήσουν τους επόμενους μήνες για να θερμαίνουν το σπίτι τους.
Διαβάστε επίσης
Σύνοδος για το Κλίμα (COP26): Πιο δύσκολη σε σχέση με το 2015 η επίτευξη συμφωνίας στη Γλασκώβη
Τους άξονες του σχεδίου νόμου για τον Εθελοντισμό παρουσίασε ο Μάκης Βορίδης
Euronews: Συνεχίζεται για τους επόμενους 12 μήνες η λειτουργία της ελληνικής υπηρεσίας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η ιστορική Παναχαϊκή περνά σε τουρκικά χέρια: Ποιος είναι ο Ισιτάν Γκιουν που αναλαμβάνει το management
- Χρηματιστήριο: Ποιες μετοχές θα οδηγήσουν τον δείκτη σε νέες κορυφές, τι θα συμβεί σε Aktor, Metlen, CCHB, ΔΕΗ, Τιτάν και τράπεζες
- BVLGARI: Roman holiday στον καρπό
- Η Ελλάδα άφησε την υγεία στην τύχη της αγοράς
Μοιραστείτε την άποψή σας
ΣχόλιαΓια να σχολιάσετε χρησιμοποιήστε ένα ψευδώνυμο. Παρακαλούμε σχολιάζετε με σεβασμό. Χρησιμοποιείτε κατανοητή γλώσσα και αποφύγετε διατυπώσεις που θα μπορούσαν να παρερμηνευτούν ή να θεωρηθούν προσβλητικές. Με την ανάρτηση σχολίου, συμφωνείτε να τηρείτε τους Όρους του ιστότοπου contact Δημιουργήστε το account σας εδώ, για να κάνετε like, dislike ή report ακατάλληλα/προσβλητικά σχόλια.