array(0) {
}
        
    
Menu
1.43%
Τζίρος: 194.35 εκατ.

Εξεταστική ΟΠΕΚΕΠΕ – Πηγές ΣΥΡΙΖΑ: Ο Στρατάκος σε ρόλο «γκουβερνάντας» του «Φραπέ»

Media

Just the 2 of Us: Καθήλωσε στην πρεμιέρα του πάνω από 3 εκατομμύρια τηλεθεατές

Δέσποινα Βανδή, Νίκος Κοκλώνης και Κατερίνα Καινούργιου
Comments

Το Just the 2 of Us καθήλωσε τους τηλεθεατές στις οθόνες τους και κατέλαβε την πρώτη θέση στους πίνακες τηλεθέασης σε όλες, σχεδόν, τις κατηγορίες κοινού στη ζώνη προβολής του.

Την λαμπερή πρεμιέρα του ανανεωμένου Just the 2 of Us και του Νίκου Κοκλώνη, του απόλυτου πρωταγωνιστή του Σαββατόβραδου, παρακολούθησαν 3.335.000 τηλεθεατές έστω για 1 λεπτό.

Το φαντασμαγορικό σόου, το εντυπωσιακό θέαμα και τα ανατρεπτικά ντουέτα έβαλαν φωτιά στη σκηνή αλλά και στην τηλεθέαση.

Η εντυπωσιακή πρεμιέρα του σόου αποτυπώθηκε και στα νούμερα τηλεθέασης, αφού το J2US ήταν πρώτο στη ζώνη προβολής του με ποσοστό 23% στο σύνολο κοινού αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό 3,8 μονάδες.

Στο δυναμικό κοινό 18-54 κατέγραψε ποσοστό 22,2%, 6,7 μονάδες μπροστά από τον ανταγωνισμό ενώ σε επιμέρους γυναικείο κοινό έφτασε το 37,3%.

Διαβάστε επίσης:

GNTM: Εντυπωσιακό ID Catwalk απόψε – Ποιος κερδίζει το golden pass; (video)

Πάνος Ιωαννίδης: Το ποσό-μαμούθ που πρόσφερε ο Ατζούν στους κριτές του MasterChef (video)

Άννα Βίσση: Εμφάνιση-έκπληξη από Ρέμο και ο χορός του Αλβέρτου στη συναυλία της στο Μόντε Κάρλο (video)

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

3.953.077 μοναδικοί χρήστες επέλεξαν το mononews.gr για την ενημέρωσή τους τον μήνα Οκτώβριο 
Κίμπερλι Γκίλφοϊλ: Απαστράπτουσα στο πάρτι της – Το ευχαριστώ σε Αργυρό και Αλεξάνδρα Νίκα
Μαριέττα Χρουσαλά-Λέων Πατίτσας: Halloween στο Λονδίνο με τη Βίκυ Καγιά και τον Ηλία Κρασσά
Λεονόρ της Ισπανίας: Η κούκλα πριγκίπισσα γίνεται 20 και αλλάζει τις ισορροπίες στο βασίλειο
Γιατί μπήκε ο Μαρινάκης στην Stages Network, το στοίχημα Μελισσανίδη, το παρασκήνιο με την Κίμπερλι και την Vogue Greece, 3ος κύκλος για τις «Σέρρες» και τα «γαλλικά» του Λιάγκα
6-7: Τι σημαίνει η λέξη της χρονιάς που δεν είναι καν λέξη
Δέσποινα Βανδή: Λανσάρει τη δική της σειρά καλλυντικών
Κωνσταντίνος Αργυρός: Δοκίμασε σουβλάκι από… καγκουρό στην Αυστραλία
Νέες ταινίες στους κινηματογράφους: Όταν η «Νουβέλ Βαγκ» συναντά τον Φατίχ Ακίν
Από την Barbie στη Μπρίτνεϊ Σπίαρς: Πώς η Μάργκοτ Ρόμπι επενδύει στο πιο επικερδές brand της ποπ κουλτούρας